۴۷۴۳۲۷
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

دعوای برانکو و قلعه‌نویی در فینال لیگ

جنگ تراکتور و پرسپولیس در مورد اشتباهات داوری یا حتی زمان برگزاری بازی ها خیلی روی جایگاه دو تیم تاثیری نداشته است.

خبرگزاری مهر: جنگ رسانه ای تراکتورسازی و پرسپولیس در سطح مدیران رسانه و روابط عمومی ها ادامه دارد. جنگی سرد قبل از رویارویی در میدان. امیر قلعه نویی کاملا فضای جنگ در رسانه ها را بلد است و می داند از کجا به کجا باید برود و چه باید انجام دهد در آنسو هم تیم طاهری دیگر بی تجربه نیست و می تواند جواب های را با هوی بدهد و دیدیم که چنین هم شد و بحث به داوری ها کشیده شد یعنی بحثی که معمولا هواداران معمولی پیرامون آن خیلی حرف می زنند و خود فوتبالی ها و مربیان می دانند که این مباحث در مورد داوری ها اگر چه تاثیر گذار است اما همه ماجرا نیست.

به دو تیم پرسپولیس و تراکتور سازی نگاه کنید و بعد به کل لیگ نظری بیاندازید. آیا جایگاه این دو تیم در صدر جدول همین جا نیست که امروز هست؟ در واقع آنچه در جدول لیگ دیده می شود با کیفیت فنی تیم ها کاملا تطابق دارد. این یعنی آنکه اگر انصاف داشته باشید و بازی ها را دیده باشید می گویید پرسپولیس باید اول جدول باشد چون از همه بهتر بازی کرده و بعد از آن هم تراکتور سازی یا ذوب آهن می توانند در رده های دوم و سوم قرار بگیرند و پس از این هم الی آخر می توان در جدول پایین رفت و بررسی کرد.

در واقع جنگ های داوری و اتهام زدن های امروز و اعتراض به زمان بازی ها در بخش قرمز لیگ تنها برای اثر گذاری روی داور و توجیه برای هواداران در صورت شکست احتمالی طرفین است وگرنه خود مربیان هم می دانند که جایگاه هر دو تیم بالای جدول است و از دید فنی همین جایی قرار می گیرند که امروز روی آن ایستاده اند.

تراکتور اینجا جاماند

تراکتور سازی تبریز طی دو دیدار اخیر نتوانست در کورس پا به پای پرسپولیس جلو بیاید و این موضوع داوری نداشت بلکه از منظر کیفی تراکتور سازی همان تراکتور سازی نیم فصل اول نبود و افت کرده بود. این تیم هم مقابل نفت آبادان بسیار شکننده نشان داد و هم در آخرین دیدار خود در لیگ برتر، با این وجود هنوز فرصت دارد که ترمز پرسپولیس را بکشد مخصوصا اینکه بعد از این دیدار پرسپولیس دربی را پیش رو دارد و ممکن است کمی محتاط تر از همیشه به میدان برود.

در آنسو پرسپولیس با وجود آنکه چند بازیکن خود را همراه نداشت اما در دو دیدار اخیر از هر دو حریف خود برتر نشان داد و خیلی ساده هر شش امتیاز را گرفت. حتی اگر تصور کنیم که یکی دو اشتباه داوری هم در این دو دیدار وجود داشته بود اما این پرسپولیس بوده دروازه بان، داور و بازیکن را وادار به اشتباه کرده است. این مسئله عینا برای تراکتور سازی هم هست آنها هم در دیدارهایی که قدرتمند تر از حریف خود بوده اند بارها آنقدر فشار آورده اند که داور را وادار به خطا کرده اند.

در واقع ای جنگ سرد را نباید زیاد جدی گرفت و تنها آن را به مثابه دمیدن در شیپور نبرد بزرگ دانست و رجز خوانی و کری خوانی های پیش از صف آرایی در میدان.

این دو تیم به همراه ذوب آهن در واقع بهترین های فوتبال ایران هستند و این نبرد می تواند بدون این جنجال ها و حاشیه سازی ها هم جذاب باشد چرا که این بازی به نوعی فینال لیگ برتر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ابی

      اقای نویسنده معلومه شماهم طرفدارلنگین ها این وسط استقلال چیشد؟چشم دیدن استقلال روهم ندارین کلامشخصه

    • بدون نام

      استقلال سوراخه

    • بدون نام

      نه اس اس نه پس پس فقط ترتر تراختور....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج