۴۷۴۱۱۸
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

موضع رسمی فدراسیون: تراکتور از محرومیت خبر داشته

رئیس کمیته حقوقی تدوین مقررات فدراسیون فوتبال مدعی شد حکم محرومیت فیفا در تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۶ (۵ آبان ۱۳۹۵) به باشگاه تراکتورسازی ابلاغ شده است.

ورزش سه: رئیس کمیته حقوقی تدوین مقررات فدراسیون فوتبال مدعی شد حکم محرومیت فیفا در تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۶ (۵ آبان ۱۳۹۵) به باشگاه تراکتورسازی ابلاغ شده است. به نقل از سایت رسمی فدراسیون ،حمدرضا براتی بعدازظهر امروز (شنبه) در نشست مطبوعاتی گفت: مسئله‌ای که پیش آمده مربوط به حمزه یونس است که به صورت مستقیم به تراکتورسازی ابلاغ شده است. آنها تقاضای استدلال‌ها را به طور کامل انجام دادند. در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۶ (۵ آبان ۱۳۹۵) فیفا دستور داده که از دو پنجره نقل‌وانتقالات جاری و بعدی محروم هست.

وی ادامه داد: در اتفاق پیش آمده مقصر نیستم ولی تا جایی که اطلاع دارم به دلیل تغییراتی که در بعضی قسمت های سازمان لیگ به وجود آمد این اتفاق پیش آمده است. یک ناهماهنگی باعث این اتفاقات شد که مهدی تاج دستور داد تا در اولین فرصت یک اتاق ویژه برای بازیکنان خارجی فوتبال و کارهای آنها درست شود.

وی ادامه داد: تراکتورسازی به هر دلیلی نتوانست در مهلت ۲۱ روزه اعتراض خود را به CAS اعلام کنند و نهایتا در تاریخ شش اکتبر از سوی فیفا دستور داده شد که سرخ‌پوشان تبریزی از دو پنجره انتقالات زمستانی و تابستانی فصل آینده محروم خواهند بود.

براتی درباره دیدارهایی که تراکتورسازی با بازیکنان غیرمجازش استفاده کرده، تصریح کرد: در درجه اول باشگاه‌هایی که تراکتورسازی در مقابل آنها حاضر شده و بازی کرده باید ظرف دو ساعت پس از بازی اعتراض خود را اعلام می‌کردند و چون نه باشگاه تراکتورسازی و نه حریفانش از این جریان اطلاعی نداشتند پس می‌توان این را روزنه‌ امیدی برای عدم شکایت حریفانش دانست.

رییس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال ادامه داد: اما درباره اینکه تراکتورسازی رای فیفا را اجرا نکرده فدراسیون فوتبال در حال مکاتبه با فیفا هستیم و باید ببینیم رای فیفا به این جریانات چیست اما آنچه که مشخص است این است که تراکتورسازی حق استفاده از بازیکنانی که بعد از تاریخ مقرر قرارداد خود را با سرخ‌پوشان امضا کرده‌اند را ندارد.

وی ادامه داد: قرار است تا سیستم TMS داخلی نیز طراحی شود تا در آینده شاهد این مشکلات نباشیم. همچنین با دستور رئیس فدراسیون فوتبال مقرر شد تا کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان تشکیل شود تا از این پس این کمیته به مشکلات آنها رسیدگی کند و در نهایت شاهد بروز چنین اتفاقاتی نباشیم.

براتی درباره محرومیت بازیکنان استقلال و اینکه اگر بازیکنان جدید این تیم مقابل السد به میدان می رفتند اتفاق بدی رخ می داد گفت: ما همانطور که متاسفانه می گویید اگر این اتفاق مقابل السد اتفاق می افتاد اتفاق بدی بود.

وی درباره وضعیت مالی باشگاه ها گفت: قرار شد درآمدی که باشگاه ها از حق پخش تلویزیونی و همچنین اسپانسرها دارند به حساب باشگاه ها ریخته شود.

براتی درباره اینکه آیا بازیکن ایرانی هم می تواند به فیفا شکایت کند اظهار داشت:بازیکن ایرانی نمی تواند به فیفا شکایت کند و این کمیته فقط درباره قراردادهای بازیکنان بین المللی است.

وی درباره شایعه محرومیت پرسپولیس از سوی فیفا گفت: من اطلاعاتم فقط درباره تراکتورسازی است. به زودی در روزهای آینده درباره پرسپولیس هم صحبت می کنم.

براتی درباره مشکلات تراکتورسازی بیان داشت: این مشکل مخصوص بازیکن حمزه یونس تونسی هست. که این مشکل تراکتور ۲۱ روز وقت داشته است که به این موضوع اعتراض کند و این کار را انجام نداده است اما پس از اینکه این موضوع گذشته و اعتراضی نکرده فیفا رای جریمه را صادر کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فکر کردن با هوچی گری و مسخره بازی میسه سر فیفا رو هم گول مالید. مدیریت بینظیر آجرلو این نتیجه اش هست. پای نظامی و نظامی گری رو از تمام معادلات ورزشی و اقتصادی ببرید تا ببینید نتیجه خوبی نصیب کشور میشه.

    • بدون نام

      مثل استقلال اعلام کردین
      چجور اعلام کردین کارت بازی هم برای بازیکنا صادر کردین

    • بدون نام

      فدراسیون بی لیاقت استغفا استغفا
      سردارجنگ استغفابیابروسرکاراصلی خودت ؛فوتبال کجاسردارکجا

    • آریائی کیش

      واقعا جای بسی تاسف داره .با این اظهار نظر فکر کردی مردم چیزی نمی فهمند. خب رای آبان ماه ابلاغ شده که تراکتور نمیتونه بازیکن بگیره و تراکتور هم دی ماه بازیکن غیر قانونی گرفته و استفاده هم کرده اونوقت به عنوان مقام رسمی می فرمایید باید باشگاه های دیگه 2 ساعت بعد بازی شکایت کنند!
      اصلا نیاز به شکایت نداره عین روز روشنه! واقعا چه خبره توی این فوتبال !!!! یک کلام بگو نمیخوایم امتیازات تراکتور بگیریم! !!

    • جێژوان

      تراکتور شانس اورده که نمیشه شکایت کرد چون طبق قانون باید تا 2ساعت بعداز پایان بازی شکایتی صورت بگیره که دیگه وقتش گذشته.. اما این نامدیرا باید استعفا بدن برن پی کارشون تا این فوتبال یه نفس راحت بکشه
      همیشه شاهد شاهکارای اینا بودیم
      هم نامدیرای تراکتور هم استقلال هم تیم ملی و هم همه تیمها باید برن
      دنبال چی میگردین؟ نکنه میخان کلا فوتبال و به گند بکشین بعد برین
      در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیس
      امروز نه نه همین الان بهترین زمانه همه‌تون برین و ورزش رو بسپارین دست اهلش...
      بقول زنده‌یاد حجازی که فرمودن؛
      خودم هم میدانستم که واسه انتخابات ریاست جمهوری رد میشم چون واسه سیاسیون سخته که غیرخودش بیاد تو سیاست
      من هم میخواستم بااین کار بگم که
      واسه ما ورزشی‌ها هم سخته که غیرورزشی وارد ورزش بشه

    • بدون نام

      اگر به تراکتور اعلام کرده بودین دروغگو چرا قرارداد بازیکنان را ثبت کردین شما ها عمدا به باشگاه تراکتور اعلام نکردین ویا اصلا نامه ای که از فیفا اومده بود نخونده بودین شما فقط بلدین اختلاس کنین ودروغ بار مردم کنین

    • بدون نام

      تراکتور علی رغم اینکه می دانسته که محروم است اقدام به گرفتن بازیکن نموده که این خود نمونه بارز تقلب و متقلب نیز سزاوار جزا و محکومیت و تنبیه است پس باید امتیازات کسب شده حاصل از تقلب از متقلب گرفته شود. و کسر امتیاز از تراکتور عین عدالت است (قابل توجه آقای تاج و سازمان لیگ )

    • بدون نام

      همه تلاش های یک فدراسیون برای بازاندن تراکتور و استقلال در برابر پرسپولیس خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج