۴۷۳۷۳۲
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

خداحافظی منصوریان با بازیکنان جدید

آندو هم رفت. تیموریان قراردادش را فسخ کرد و از استقلال رفت تا یکی دیگر از خریدهای زمستانی استقلال از دست آنها بپرد.

ایران ورزشی: آندو هم رفت. تیموریان قراردادش را فسخ کرد و از استقلال رفت تا یکی دیگر از خریدهای زمستانی استقلال از دست آنها بپرد. شاید این کوتاه ترین مدت زمانی بود که تیموریان در استقلال گذراند. در این فوتبال بی اطلاع که همه انگشت حیرت به دهان گرفته‌اند و در قبال آنچه مسوولیت آنها است شانه خالی می‌کنند، بازیکنی که می‌توانست عصای دست منصوریان باشد هنوز نیامده رفت. این سرنوشت شامل جباروف هم می‌شد. روزی که کاپیتان ازبکستان چمدان خود را بست و عازم ایران شد نمی‌دانست که عمر ماندنش در این تیم کوتاه مدت است و خیلی زود باید چمدانش را برای شهر دیگر ایران ببندد. نفر سومی که از این بی توجهی‌ها لطمه خورد روزبه چشمی بود اما شرایط روزبه با آن دو نفر اول فرق دارد و همچنان بلاتکلیف است تا تصمیم نهایی برای او گرفته شود.

همه چیز این فوتبال به هم می‌خورد. دو سال پیش که ماجرای موتوموبا (بازیکن راه‌آهن )باعث شد تا تکلیف آخرین تیم لیگ برتر در ثانیه‌های آخر مشخص شود و معلوم بود که بی اطلاعی باشگاه‌ها کار دستشان داده است قرار شد که کلاس بگذارند و آنها را با اطلاعات اولیه تی‌ام اس آشنا کنند اما انگار خبری نشد و مثل تمام تصمیمات شتابزده این ماجرای به این مهمی به دست فراموشی سپرده شد و حالا که لیگ برتر به روزهای حساس خود می‌رسد تیم‌های بزرگ لیگ اسیر ماجرای بی اطلاعی از قانون می‌شوند که دوسال پیش یقه تیم راه آهن را گرفت.

نکته اینجا است که فدراسیون در ماجرای محرومیت باشگاه نقش اساسی را ایفا می‌کند اما طبق معمول هیچ کس حاضر نیست اشتباه خود را به گردن بگیرد.

چندی پیش و در شرایطی که استقلال دو بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی خریداری کرد خبر رسید که فیفا این تیم را از پنجره نقل و انتقالات محروم کرده است و دو خرید این تیم روی دست استقلال ماندند بدون اینکه کوچکترین ثمری داشته باشند.

طبیعی بود که دو بازیکن برای اینکه تا آخر فصل اسیر این محرومیت نشوند بهترین راه را فسخ قرارداد با استقلال دانستند.

جباروف به سپاهان رفت و آندو نیز قراردادش را فسخ کرد تا تیم جدیدش را به زودی انتخاب کند. مقصد بعدی تیموریان کجاست؟ نفت تهران، سایپا یا یک تیم سومی که هنوز نامش فاش نشده است.

اما نفر سومی که شامل این محرومیت بود روزبه چشمی است که بازیکن استقلال بود و فقط نیم فصل اول از فهرست خارج شد تا جا برای بازیکنان جدید باز شود.

روزبه چشمی، هافبک استقلال که اوایل سال جاری به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه زانو مجبور شد جراحی انجام دهد، ماه‌های بسیاری بود که انتظار بازگشت به میادین را می‌کشید.

این بازیکن با انگیزه فراوان خودش را برای حضور دوباره در ترکیب استقلال آماده می‌کرد اما در نهایت محرومیت بد موقع آبی پوشان باعث شد تا چشمی نتواند تا سال آینده برای تیمش به میدان برود.با وجود جدایی سرور جباروف و آندرانیک تیموریان از استقلال در روز پایانی نقل و انتقالات، روزبه چشمی با مدیران استقلال به توافق نرسید و حالا مجبور است تا چند ماه دیگر با آبی پوشان تمرین کند و حسرت حضور در میادین را بکشد.

این می‌توانست تلخ ترین اتفاقی باشد که انتظار روزبه چشمی را می‌کشید و گفته می‌شد از چند تیم مثل پرسپولیس هم پیشنهاد دارد. این در حالی است که مدیر برنامه این بازیکن حرف‌های دیگری برای گفتن دارد. ایمن مدیر برنامه، درباره وضعیت این بازیکن می‌گوید: «از لحاظ ما، چشمی بازیکن آزاد محسوب می‌شود اما مدیرعامل استقلال به ما اعلام کرد که روزبه از ابتدا بازیکن استقلال بوده و در تاریخ ۲۹ اردیبهشت امسال با این باشگاه قرارداد بسته است.»

مدیربرنامه روزبه در مورد اینکه چشمی در ابتدای فصل از فهرست استقلال خارج شده و چطور اعلام کرده‌اند که او بازیکن استقلال محسوب می‌شود، می‌گوید: «ظاهراً باشگاه استقلال از طریق وکیل ایتالیایی خود در حال استعلام از فیفاست و قرار شده که تا روز دوشنبه صبر کنند. ما هم منتظر جواب فیفا خواهیم ماند. باشگاه اعتقاد دارد که چشمی بازیکن این تیم است و امیدوارند که بتوانند از او استفاده کنند.»

حرف‌ها در مورد چشمی متفاوت است اما آنچه باشگاه استقلال اعلام کرده این است که روزبه طبق قوانین بازیکن این تیم است و نمی‌تواند به تیم دیگری برود.

روزبه که گفته می‌شود علاقه قلبی به پرسپولیس دارد طی روزهای گذشته با مسوولان این باشگاه وارد مذاکره شده و خیلی‌ها پیوستن هافبک دفاعی استقلال را به این تیم قطعی می‌دانستند و وقتی این شایعات قوت گرفت که روزبه در پیامی به هواداران استقلال گفت که مجبور است از این تیم جدا شود و ابراز امیدواری کرد که هواداران استقلال او را درک کنند اما بعد از این ماجراهای جنجالی که به خبر اول رسانه‌ها تبدیل شده بود ماجرای چشمی شکل جدایی اش با دو بازیکن دیگر فرق کرد و فعلا بلاتکلیف است.

حالا و در شرایطی که آندو از استقلال جدا شده و روزبه هم تا آخر فصل بدون اینکه بتواند بازی کند در فهرست می‌ماند، منصوریان از امید نورافکن در کنار امید ابراهیمی به‌عنوان هافبک دفاعی استفاده می‌کند بازیکنی که به خوبی از عهده این کار برآمده و نه تنها زوج خوبی برای ابراهیمی است بلکه طی دو هفته گذشته برای استقلال گل هم زده است. در این میان دیگر هافبک دفاعی استقلال فرشید باقری هم در این تیم ماندنی شد و می‌تواند ذخیره خوبی برای امید نورافکن باشد.

تکمله: استقلال برخلاف تراکتورسازی که انگار محروم شده، شانس آورد که از بازیکنان جدیدش در ترکیب بازی‌های اخیر استفاده نکرد. بدون شک اگر چنین می‌شد اکنون بحث بر سر این موضوع مهم بود که آیا بازی‌های استقلال هم که با حضور بازیکنان جدید بوده، 3 بر صفر به سود رقبا اعلام می‌شود یا خیر؟! جای شکرش باقی است که لااقل به طور کاملا اتفاقی و از روی درایت آقای افتخاری استقلال از بازیکنان جدید بهره نگرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی مدیر نداریم میشه همین ، کاش یه نفر مثل دکتر طاهری را هم استقلال و تراکتور داشت تا این وضعیت رو نداشتیم

    • آریائی کیش

      مدیر پرسپولیسی (افتخاری) به جز زمین زدن استقلال چه کاری بلد هست

    • بدون نام

      شما غلط کردید که میگید روزبه علاقه قلبی به پر س پو لیس دارد

    • بدون نام

      کاشکی خودتم زودتر خداحافظی میکردی تا آقافرهاد
      زودتر مبامد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج