۴۶۹۶۱۸
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

جواهر سه قیراطی آقای کی‌روش

این سه جواهر، نه تنها ذهن ما که ذهن کی‌روش را نیز به خود مشغول کرده. مهاجمانی که شاید اگر پیراهن هر تیم دیگری در آسیا را می‌پوشیدند شانس شان برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر از تیم ملی ایران بود.

ایران ورزشی: این سه جواهر، نه تنها ذهن ما که ذهن کی‌روش را نیز به خود مشغول کرده. مهاجمانی که شاید اگر پیراهن هر تیم دیگری در آسیا را می‌پوشیدند شانس شان برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر از تیم ملی ایران بود. تا بازی مقابل قطر در فروردین ماه به انتظار می‌نشینیم. انتظار برای تدبیر ویژه کی‌روش. اینکه با آمادگی این سه مهاجم چطور کنار می‌آید و کدام یک را در ترکیب اصلی قرار می‌دهد. هر چند از حالا می‌توان پیش بینی کرد که شانس آزمون بالاتر از قوچان نژاد و انصاری فرد است.

مهم‌ترین حسرت این روزهای فوتبال ایران، نه محرومیت استقلال از نقل و انتقالات زمستانی است و نه چالش‌های گاه و بیگاه برانکو و کارلوس کی‌روش و بیانیه‌های متعدد سرمربی تیم ملی. این روزها درخشش خیره کننده رضا قوچان نژاد و البته کریم انصاری فرد، سوال مهمی را برای فوتبال ایران به‌وجود آورده است. اینکه در روش بازی تیم ملی با یک مهاجم، گوچی یا کریم انصاری فرد در ترکیب اصلی قرار بگیرند یا سردار آزمون که فعلا سانترفوروارد مورد نظر کی‌روش است.

کارلوس کی‌روش اعتقاد ویژه‌ای به سردار آزمون و سبک بازی او دارد. یادمان نمی‌رود پس از گلی که آزمون مقابل قطر در جام ملت‌های آسیا در سال 2015 به ثمر رساند، کی‌روش در مصاحبه‌ای از او به‌عنوان رود فان نیستلروی فوتبال آسیا یاد کرد. پس از آن هم سردار به مهاجم اصلی تیم ملی بدل شد و دیگر جای خود را به هیچ مهاجم دیگری نداد.

کی‌روش با چند مربی لیگ برتری در ارتباط است و هر از گاهی با آنها درباره شرایط فوتبال ایران و حتی تیم ملی صحبت می‌کند. صحبت کی‌روش با یکی از این مربیان به بحث درباره سردار آزمون نیز رسید. صحبت درباره توانایی‌های این مهاجم ۲۲ ساله.

کی‌روش در گفت و گویی خودمانی با این مربی لیگ برتری حسابی از آزمون تعریف و تمجید کرده و او را مهاجمی سطح بالا معرفی کرده است. از نظر کی‌روش، سطح بازی آزمون از قریب به اتفاق بازیکنان فوتبال ایران بالاتر است. کی‌روش سردار را مهاجمی در حد استاندارد جهانی دانسته که می‌تواند در بهترین باشگاه‌های فوتبال اروپا بازی کند.

کی‌روش که سابقه مربیگری در منچستریونایتد و سرمربیگری رئال مادرید را در کارنامه دارد آزمون را در حد بازی در این تیم‌ها دانسته و مدعی شده او با ادامه همین روند می‌تواند در بهترین تیم‌های اروپایی به میدان برود و نسلی از بازیکنان جوان ایرانی را به فوتبال دنیا معرفی کند.

کی‌روش این صحبت‌ها را خودمانی انجام داده تا مبادا انگیزه سایر بازیکنان، بخصوص هم پستی‌های آزمون کم شود. این نشان می‌دهد کی‌روش نگاه ویژه‌ای به سردار دارد و بعید است حالا حالاها او را از ترکیب اصلی خارج کند و جایش را به مهاجم دیگری بدهد.

از آزمون که بگذریم می‌رسیم به رضا قوچان نژاد. مهاجمی که همین هفته قبل با پی اس وی آیندهوون کاری کرد کارستان و سه گل زیبا به ثمر رساند تا نشان بدهد در بهترین روزهای فوتبال خود بسر می‌برد. قوچان نژاد تا پایان هفته نوزدهم اردی ویژه ۱۲ گل به ثمر رسانده، گل‌هایی سرنوشت ساز که به هیرنفین کمک کرده تا ۳۲ امتیاز به دست بیاورد و در رده چهارم جدول جا خوش کند.

قوچان نژاد را می‌توان آقای گل فوتبال هلند تا اینجای کار دانست. هر چند نیکولای یورگنسن دانمارکی نیز 12 گل به ثمر رسانده اما او این آمار را در ترکیب تیم صدرنشین یعنی فاینورد برای خود دست و پا کرده. تیمی که تاکنون 50 بار دروازه حریفان را باز کرده و سهم یورگنسن فقط 12 گل بوده. کمی آنطرف‌تر رضا قوچان نژاد این تعداد گل را در ترکیب تیمی معمولی به نام هیرنفین به ثمر رسانده. تیمی که تاکنون 37 بار دروازه حریفان را باز کرده است.

سری هم به یونان می‌زنیم. به لیگی که المپیاکوس صدرنشین مطلق آن است. کریم انصاری فرد آنجا حضور دارد، بازیکنی که در یونان سری بین سرها پیدا کرده و برای خود نامی دست و پا. انصاری فرد در پانیونیوس درخشید تا به بهترین، مطرح ترین و پرافتخارترین باشگاه یونان برود و پیراهن المپیاکوس را بر تن کند. کریم در نخستین بازی خود برای المپیاکوس در جام حذفی گل زد تا ثابت کند انگیزه فراوانی برای ادامه درخشش در فوتبال اروپا دارد.

حالا یک تیم ملی است و سه مهاجم طراز اول. سه جواهری که گذر از نام یکی از آنها هم مشکل است چه برسد به نشاندن دو بازیکن روی نیمکت. تیم ملی با یک مهاجم هدف بازی می‌کند، مهاجمی که باید هم مدافعان حریف را آزار بدهد و هم گل بزند. انتخاب کی‌روش، سردار آزمون است اما مگر می‌شود به همین سادگی از نام رضا قوچان نژاد و کریم انصاری فرد به سادگی عبور کرد.

تغییر روش بازی تیم ملی مقدور نیست، آن هم پس از مدت‌ها که کی‌روش تیمش را با سیستم ۱-۳-۲-۴ به زمین می‌فرستد. هیچ یک از این مهاجمان نیز نمی‌توانند در کناره‌ها یا پست دیگری به میدان بروند و اینگونه در ترکیب اصلی قرار بگیرند. پس کی‌روش مجبور است دو تا از آنها را کنار دست خود و روی نیمکت بنشاند و یکی را به زمین بفرستد. نتیجه، سوختن دو مهاجم توانا روی نیمکت است. مهاجمانی که شاید اگر پیراهن هر تیم دیگری در آسیا را می‌پوشیدند شانس شان برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر از تیم ملی ایران بود.

این سه جواهر، نه تنها ذهن ما که ذهن کی‌روش را نیز به خود مشغول کرده. تا بازی مقابل قطر در فروردین ماه به انتظار می‌نشینیم. انتظار برای تدبیر ویژه کی‌روش. اینکه با آمادگی این سه مهاجم چطور کنار می‌آید و کدام یک را در ترکیب اصلی قرار می‌دهد. هر چند از حالا می‌توان پیش بینی کرد که شانس آزمون بالاتر از قوچان نژاد و انصاری فرد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ارخی

      چرا شانس سردار بالا نباشه وقتی میتونه به بایرمونیخ و ا
      تلتیکو مادرید و اندرلخت و اژاکس گل بزنه
      ولی تو99درصد بازی ها دقیقه60جای سردار با گوچی عوض میشه

    • محمد ولی

      لطفا. یه جورایی. سو داره واین خوب نیست

    • خاسر

      امان ازدست شمارسانه های دو بهم زن،اگه این حرفها خودمانی بوده برای چه انتشارش میدید.

    • رضاف

      آخه کیروش یه تمرین دهنده خوب تو منچستر بود نه کمک برای همین هم بلد نیست از بازیکنای تیم ملی بدرستی بازی بگیرد این سه بازیکن تو هر تیم ملی که بودن اون تیم بهترین خط حمله را پیدا میکرد وهمه تیمها جلوش به زانو در می آمدن ولی حیف کیروش اینکاره نیست فقط پول میگیره مثل منصوریان....هر دو سروته یه کرباسن...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج