۴۶۸۵۱۶
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

برانکو: حیف شد طارمی گل سال جهان را نزد

سرمربی پرسپولیس گفت: سیدجلال با کارت زردی که گرفت به اندازه کافی جریمه شد.

کاپ: برانکو ایوانکوویچ درباره جلسه با علی اکبر طاهری اظهار داشت: جلسه امروز ما مثل همیشه که روتین برگزار می شود به انجام رسید و روند استانداردی داشت. درباره بازی های پیش رو صحبت کردیم.

وی درباره احتمال دست کم گرفتن تیم صبا توسط بازیکنان پرسپولیس خاطرنشان کرد: اصلا امکان ندارد که این تیم را دست کم بگیریم. من همیشه به این افتخارمی کنم که شاگردانم هیچ تیمی را دست کم نمی گیرند. خود بچه ها می دانستند و می دانند که چقدر بازی با تیم های گسترش و صبا برای ما اهمیت دارد. سه امتیاز بازی با صبا مثل تمام امتیازات دیگر برای ما اهمیت دارد. اگر مقابل صبا امتیاز کامل را نگیریم انگار گسترش را هم نبرده ایم. چطور می توان حریف را در حضور چندین هزار تماشاگر دست کم گرفت؟

سرمربی تیم پرسپولیس درباره احتمال به خدمت گرفتن سعید عزت اللهی بیان داشت: خیلی شما را دوست دارم.

وی درباره صحبت های امیر عابدینی مبنی بر اینکه تنها پرسپولیس شانس قهرمانی است به کاپ گفت: از صحبت های عابدینی لذت می برم. امیدوارم صحبت های آقای عابدینی انگیزه ای مضاعف باشد برای بازیکنانم. ایشان به بازیکنان تیم ما اعتماد دارد و یکی از مهم ترین دست اندرکاران فوتبال ما بوده و هستند و شخصیت مهمی به حساب می آیند.

سرمربی پرسپولیس درباره گل هایی که امروز از طرف یک هوادار این تیم به او هدیه داده شد تصریح کرد: من خیلی به گل علاقه دارم. تیمم را هم بسیار دوست دارم. نه تنها طارمی که برای تیمم گل می زند بلکه علیپور را هم به همان اندازه دوست دارم که آن پاس قشنگ را برای او ارسال کرد. همینطور رامین را به همان اندازه دوست دارم که آن سانتر زیبا را برای علیپور فرستاد و قبل از همه اینها صادق محرمی که توپ ربایی کرد و آن را به رضاییان سپرد. اما طبیعی است کسی گل می زند افتخارش برای او حساب می شود. برای من مهم ترین چیز پیروز شدن تیم است که خداراشکر اینطور می شود.

وی درباره پنالتی هایی که روی مهدی طارمی گرفته نمی شود اذعان داشت: خطاهایی که روی طارمی انجام می شود برای سلامتی اش خطرناک است. اگر پنالتی هست باید گرفته شود و اگر هم نیست که دیگر چیزی نمی توانم بگویم. هنوز به آن تیرک طارمی به فولاد فکر می کنم که اگر گل می شد بهترین گل سال جهان می شد چرا که حرکت خیلی عجیبی بود و حیف شد که گل نشد.

برانکو در پایان گفت و گو با خبرنگار کاپ،درباره احتمال محرومیت سیدجلال حسینی گفت: دلیلی نمی بینم که بخواهند سیدجلال را جریمه کنند. او به اندازه کافی جریمه شده است و کارت زرد گرفته است. نمی شود دو بار به خاطر یک کار او را جریمه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بهزاد

      گل سال جهان.خخخخخخخخخخخخخخخ

    • محمد

      گل سال ؟؟؟؟خخخخخخخ!!!!!!

    • بدون نام

      شما هم اینو خیلی بزرگش کردین.. این کدوم .........اخه.. ایران سردار و قوچی رو داره.. طارمی کنار اونا حرفی برای گفتن نداره.

    • بدون نام

      به به جناب برانکو چه خوب عابدینی رو تعریف کردند باید هم برای شما یکی از دست اندرکاران مهم فوتبال در فدراسیون خودتون باشن که پشت پرده جاده صاف کن تیمتون برای قهرمانیتان هست ، در مورد گل سال جهان هم باید میگفتی گل قرن کهکشان هههههههه خخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج