۴۶۴۱۸۵
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

چالش بزرگ فدراسیون فوتبال با بیانیه های کی روش

در میان دعواهای برانکو و کی روش و زیر باران بیانیه های سرمربی تیم ملی ایران علیه سرمربی پرسپولیس به نظر می رسد تاج در اولین چالش عملکرد فوق العاده ای نداشته است.

خبرگزاری مهر: چهارمین بیانیه کی روش هم با لحن تندی علیه برانکو و فدراسیون فوتبال ایران منتشر شد. کی روش دست بردار نیست و می خواهد هر طور شده جواب همه «های ها» را با هوی بدهد. این اتفاق پیش از این هم از سوی برانکو انجام شده بود. او هم در حالی که تیم ملی ایران در امارات بود سه مصاحبه پشت سرهم، روز در میان خبرنگاران، شب در برنامه ۹۰ و فردا در مصاحبه خبرنگاران ادامه داشت و توقف ناپذیر به نظر می رسید تا اینکه کی روش بازیکنان پرسپولیس را برگرداند.

با اینکه برانکو پس از آن چند مصاحبه سکوت کرده است اما کی روش دست بردار نیست و بیانیه پشت بیانیه می دهد و می خواهد مقابل سرمربی تیم صدرنشین و پرطرفدار لیگ بایستد.

صرف نظر از اینکه چه کسی درست می گوید و چه کسی اشتباه به عکس العمل فدراسیون فوتبال دقت کنید. برانکو یک شبانه روز علیه کی روش حرف زد، یعنی سرمربی پرسپولیس علیه سرمربی تیم ملی ایران!

پرسش نهایی اینست: فدراسیون فوتبال ایران کجاست؟ آقای تاج کجای این دعواست و تاثیر حضورش در امارات و در جلسه های رو در رو چه بوده است؟ اصالتا آیا نباید مدیریت کنند؟ سکوت امروز فدراسیون و دیروزی که دعوا شروع شد. آن روزها که باشگاه ها و مربیان باشگاهی برنامه های کی روش را امضا می کردند و حتی باز هم پیش تر آن روزها که کی روش برنامه می نوشت، به چه کار ما آمده است؟

آیا سکوت فدراسیون فوتبال و یا بی اعتبار بودن جلسات و حرف های مسئولانش اتفاق خوبی است؟ این اولین آزمون جدی چالشی برای فدراسیون فوتبال ایران بود و البته به نظر نمی رسد تا این لحظه نمره قبولی برای فدراسیون رقم خورده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثل اینکه فدراسیون ز
      ورش فقط به برانکو میرسه کیروش ازاد هرچی میخواد بگه ما در مقابل دنیا ایستادیم ولی فراسیون ما از یک نفر میترسد تو فدراسیون یک مرد پیدا نمیه جواب این خارجی بده برانکو چون مطلومه فدراسیون سریع بر علیه او بیانه میده اقای ریس فدراسیون جام جهانی خوبه ولی نه به هر قیمتی اگه در دوره رفت به صدرنشین دست یافتیم به خاطر اینکه تیمهای لیگ برتری به تازه بدنسازی کرده بودن با توجه به افت بازیکنان درنیم فصل دوم کار بسیار سخت خواهد بود وکیروش این میداند واز الان دنبال بهانه جوی اگر پرسپولیس در اسیا نتیجه نگیرد مقصر کیروش که بدترین برنامه ریزی دنیا را داره کیروش بدنسازی بلد نیست دوره قبلی تیم بیش از یک ماه تیم برد اردو در بازگشت از اردو به کویت باختن

    • بدون نام

      بنظر من مسابقات لیگ تا پایان بهمن ادامه یافته ولیگ را تعطیل و کلا همه چیز را در خدمت تیم ملی بگذارید.. بغیر از این در روز آخر انتخابی جام جهانی چشمان همه ما اشگبار خواهد شد.ما گفتیم این خط و این نشان.

    • مرتضی

      کیروش جان تو هم فهمیدی که فدراسیون فوتبال بی صاحب و این شهر بی کلانتر پس هر چی دلت تنگت میخواد بگو فعلا آب سربالا میره و تو هم واسه فوتبال ما داری ابوعطا میخوانی

    • بدون نام

      این دفعه هم آقای تاج از کی روش حمایت بی دلیل میکنه. کاشکی آقای تاج شهامت اخراج کی روش رو داشت. این مربی بی شخصیت تا کی قراره به فوتبال و لیگ ما توهین کنه، فک کرده کیه!

    • احمد

      کيروش باهوداران پرسپوليس درنيفت که بدميبيني بروکشورخودت ...

    • بدون نام

      حق باکیروش بزرگ مقصر برانکو وفدراسیون که ازکیروش حمایت نمیکنه باید حمایت کنه وکیروش مربی درجه ۱جهان وجزو ۱۰تااول جهان ولی برانکو مربی درجه ۳،اروپاس وبرانکو جنگ و شروع کرد ودخالت بی خود بیجای کرده وبرانکو باید جریمه سنگین بش تا حدواندازش و بدونه واذیت و اختلاف ندازه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج