۴۶۳۵۱۷
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

در انتظار رحمتی، آندو و جباروف

هواداران استقلال چاره‌ای ندارند جز اینکه منتظر بازیکنان جدید باشند، منتظر سرور جباروف که شاید بازی تیم‌شان را بسازد، منتظر آندو تیموریان که بجنگد و منتظر روزبه چشمی.

ایران ورزشی: هواداران استقلال چاره‌ای ندارند جز اینکه منتظر بازیکنان جدید باشند، منتظر سرور جباروف که شاید بازی تیم‌شان را بسازد، منتظر آندو تیموریان که بجنگد و منتظر روزبه چشمی. این تغییرات اما به این زودی‌ها استقلال را متحول نمی‌کند. تا بازی جباروف پا بگیرد، تا آندو آماده شود و تا روزبه چشمی بعد از مصدومیت طولانی به آن هافبکی که می‌شناختیم تبدیل شود، استقلال نمی‌تواند دست روی دست بگذارد. اوضاع بحرانی است و کمتر کسی حوصله این انتظار را دارد.

استقلال بعد از شکست دیروزش مقابل استقلال خوزستان سیلی دیگری خورد و خوش‌اقبال بود که در ورزشگاه خالی از تماشاگر بازی می‌کرد. باختن در حضور تماشاگران می‌توانست استقلال را با چالش‌های بزرگتری مواجه کند. استقلال فارغ از نیروهای تازه‌ای که از راه خواهند رسید و شاید از چند هفته دیگر بتوانند در روند تیم اثر بگذارند، باید از همین مهره‌هایی که دارد بیشترین بهره را ببرد. یک راه پیش روی استقلال است؛ فراموش کردن بگومگوها و تلطیف روابط. بازگشت مهدی رحمتی می‌تواند تصمیمی تازه در استقلال باشد، تصمیمی که روحیه کینه و تصمیمات خشک را از تیم دور می‌کند و جوی آرام‌تر می‌سازد. منصوریان آنجا که شاید لازم بود مقابل کاپیتانش ایستاد تا به اقتدار جایگاه سرمربی خدشه‌ای وارد نشود. مهدی رحمتی نیز مقابل این تصمیم موضعی نگرفت، برای جایگاه مربی اعتبار قایل شد و از ادا و اطوارهای ستاره‌ها در چنین شرایطی سر باز زد. حرف رحمتی این شد که می‌خواهم بمانم. او نیمکت‌نشینی را تاب آورد و بحرانی دیگر را برای استقلال نساخت. پاسخ تحمل رحمتی می‌تواند این باشد که به ترکیب برگردد. تصمیمی که برای استقلال منطقی به نظر می‌رسد. استقلال به جایی رسیده که باید با تمام توانش بازی کند. بازگرداندن آندو به استقلال و قرارداد با جباروف چه معنایی دارد؟ استقلال می‌خواهد با تجربه‌ای بیشتر و دلبسته به این بازیکنان فضای تیمش را عوض کند. در این تغییرات بازگشت رحمتی به ترکیب نیز راهکار دیگری است برای رسیدن به حداکثر توان.

در خبرها و شایعه‌ها قرارداد با آندو را تبدیل کرده‌اند به این مساله که منصوریان بازوبند را به او می‌دهد. آندو اما اهل این جدل‌های بی‌مایه نیست. استقلال هم وقت چنین جدل‌هایی را ندارد. منصوریان برای گذر از این بحران‌های فنی راهی ندارد جز ایجاد حس تعامل در تیمش و همراه کردن ستاره‌ها. بازگشت رحمتی، حضور آندو و جباروف و البته ایستادن پای جوانترها می‌تواند استقلال را از روزهای سخت بگذراند و به امیدهای تازه برساند.

شکست دیروز استقلال حالا می‌تواند این خطر را باعث شود که آبی‌ها تا میانه جدول پایین بروند. استقلال همچنان می‌تواند امیدوار به صعود چند پله‌ای در هفته‌های آینده باشد و البته در خطر سقوط بیشتر در جدول. منصوریان برای رهایی از این شکست‌ها به جایی رسیده که باید تیمش را فارغ از حاشیه‌های فراموش شده با مهدی رحمتی، با بهترین‌ها بسازد و چهره‌های تازه را نیز بسیار زودهنگام آزمایش کند. برای استقلال و منصوریان وقت تنگ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • حمیدرضاتجری

      استقلال با این مربی ب جای نخواهدرسید

    • حامد

      سلام. به نظر من منصوریان مربی در حد نام استقلال و تیم استقلال نیست پس چه بهتر که زودتر عوضش کنن

    • بدون نام

      تو درست میگی عمو!!

    • منوچ

      علی منصور بیشتر به فکره پیدزا فروشیشه تا استقلال ، دو تا جوون بختیار رحمانی و آرش افشین رو رد کرده رفته دو تا پیره مرد آورده ، جباروف که دو ماه مصدوم بوده ، آندو هم که حتی دیگه کیروش هم قبولش نداره و نیم فصل توی ماشین سازی سکو نشین بود ، علی منصور لدفن برو همون پیدزا رو بفروش ، تو در شان استقلال نیستی ، خیلیم حاشیه داری ، با همه هم دعوا داری ، کچلم هستی ، لدفن خودت برو تا بدبخت ترمون نکردی ، خرمگاه رو هم ببر پیدزا فروشیت دستشو بند کن ، مچکریم علی منصور

    • سعید

      به نظر من منصوریان درحداستقلال نیست مدریت استقلال هم همینطور استقلال یه مدیر مثل فتح الله میخاد ویه مربی کارکشته مثل برانکو...داش علی جون مادرت خودت برو بهترازاینکه بهت بگن بیابرو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج