۴۶۳۴۰۲
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

کی‌روش در وضعیتی که هرگز ندیده بودیم

کارلوس کی‌روش اصرار به رفتن دارد‌، این بار جدی‌تر از همیشه. او دیگر نمی‌خواهد بماند چراکه معتقد است در فوتبال ایران زیر سؤال رفته و فدراسیون فوتبال هم نمی‌تواند از برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی ایران حمایت کند.

خبرورزشی: رقبای ایران برنامه‌های زیادی برای دور برگشت دارند و در این شرایط تیم ملی هم برنامه‌ریزی خاصی انجام داده تا بتواند برای دور برگشت آماده شود اما اختلاف‌های اخیر برانکو و کی‌روش، مشکلاتی را به وجود آورده است. کی‌روش توقع داشت در این شرایط فدراسیون فوتبال پشت تیم ملی در بیاید اما گویا در جلسه‌ای که بین دو طرف برگزار شد، حرف‌هایی رد و بدل شد که حالا کی‌روش مدام تأکید می‌کند مسئول موفق نشدن تیم ملی، فدراسیون فوتبال است.

کارلوس این روزها جدی‌تر از هر زمان دیگری راغب به رفتن است. او در جلسات چند بار تأکید کرده دیگر با این شرایط نمی‌تواند در تیم ملی ایران کار کند. دور برگشت رقابت‌های مقدماتی بسیار سخت است و کی‌روش تصور می‌کند با شرایط فعلی، حتی امکان عدم صعود تیم ملی وجود دارد. ازبکستان و کره‌جنوبی تعقیب‌کننده ایران هستند و چین و قطر نیز سرمایه‌گذاری دوچندانی کرده‌اند تا بتوانند هر طور شده صعود کنند. کی‌روش به شدت نگران است و از داخل فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد او به خاطر همین نگرانی نمی‌خواهد در دور برگشت روی نیمکت ایران بنشیند و می‌خواهد عطای کار را به لقایش ببخشد.

بعضی‌ها در داخل فدراسیون می‌گویند شاید به همین دلیل است که کی‌روش این روزها روی دریافت حقوق‌های معوقه‌‌اش اصرار دارد. او به مسئولان فدراسیون گفته باید پول خود و دستیاران خارجی‌‌اش را سریعاً پرداخت کنند. شنیده می‌شود او بین ۴ تا ۵ ماه حقوق معوقه دارد و در آخرین جلسه‌اش با تاج تأکید کرده پولش را می‌خواهد و فدراسیون باید هرچه سریع‌تر در این زمینه اقدام کند. مشکل اینجاست که فعلاً فدراسیون با مشکلات مالی روبه‌رو است، هر چند عابدینی رئیس سازمان اقتصادی این فدراسیون، از شرایط عالی مالی‌شان حرف می‌زند، تاج اما چنین نظری ندارد و همچنان از وضعیت خراب‌شان حرف می‌زند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره واسه همینه استعفای کتبی نداده وباایمیل یکی دیگه وبدون امضا یه استعفای الکی نوشته این بازیهای کیروش دیگه قدیمی شده

    • محسن

      اگه تیم ملی نتیحه نگیره مقصر فدراسیون و برانکو هستند همین اخه بدون تمرین و امکانات کی روش چیکار میتونه بکنه؟

    • کاوه حسنی

      وقتی هیچ کس به فکر وطن نیست چراکی روش باید روانی بشه وقتی همه تدارک بردن مارو میبینن مااتیش برانکو به جونمون افتاده وقتی برانکو به فکروطن دومش نیست چراکی روش اذیت بشه توهین بشنوه مسخره بشه کارلوس عزیزم همیشه ارزومیکردم باماادامه بدی ولی امروز به تومیگم برو تو جواهر باارزش دراین سرزمین که سوئ مدیریت درش غوغامیکنه تباه میشی برو به سلامت بعداز تو به دنیای کوچک وتنهایم بازمیگردم درحالی که در قلبم اتشی خاموش شده دارم که از روشنایی وجودت دودی همیشگی رابه یادگاردارد ممنون ازاینکه مربی ماشدی ممنون بابت همه وفاداریهات همه فداکاریهات همه تلاشهاودلسوزیهات برای همه شادمانیهایی که به مادادی وباهمه وجود عذر خواهی میکنم بابت توهینهای مدیریت شده عده ای بشخصیت بیتربیت کارلوس بزرگ پیروزو سربلند باشی وهمیشه شاد نفرین برکسانی که این جدایی تلخومدیریت کردن نفرین برکسانی که این شادمانی ساده رو برای این ملت محزون نخواستن

    • بدون نام

      پس چرا نمیرود

    • فرشيد

      هموطن گرامی جناب آقای حسنی:
      متن بسیار زیبا،با احساس و با تعلق خاطر شما به آقای کیروش رو خوندم
      اما جناب حسنی ذکر چند نکته رو بااجازه تون میخوام یادآوری کنم

      در اوج بی تجربگی بازیکنان تیم ملی کشورمون از لحاظ نداشتن تجربه بین المللی و نداشتن لژیونرها به تیم های رده اول تا رده آخر آسیا،چنتا چنتا گل میزدن و تیم ملی مون برنده بازی ها بود،آیا مربیان وقت اینگونه نمایش اجرا میکردند که انگار فینال جام جهانی رو بردن یا اینکه تیم حریف خیلی خیلی قدر و قدرتمند ه؟؟؟جهت یادآوری اینکه چن سال پیش در بازی لائوس و ایران و زمانیکه تیم ایران6گل جلو بود و بازیکن حریف به تیم کشورمون گل زد،انگار فتح الفتوحات کرده و از خوشحالی گریه میکرد
      اما آقای کیروش واسه بازی با همچین تیم هایی،قبل و بعد بازی چه کرد و چه گفت؟؟

      جناب حسنی وقتی سیاسیون دولت وقت،بدون اینکه از فدراسیون فوتبال شخصی همراهی شون کنه،با آقای کیروش مذاکره و با ایشان قرارداد میبندن تا آقای کیروش سرمربیگری تیم ملی کشورمون رو قبول کنه،چه اطاعت امری آقای کیروش از فدراسیون داشته؟؟
      آیا آقای کیروش بهر بهانه و بهر علتی کاری بجز بیانیه دادن و تهدید به استعفا و توهین و اهانت و نگاه رئیس به مرئوس به تمام ارکان فدراسیون و مربیان و حتی فوتبالیستها نداشته؟؟؟


      جناب حسنی آیا وظیفه یک مربی بجز انتخاب بازیکنان و برنامه ریزی روی برنامه تیم حریف و تمرین، چیز دیگری هم هست که آقای کیروش تمام اختیارات رو بدست گرفته؟؟

      جناب حسنی باید قبول کنیم که همه انسان ها جایز الخطا هستن و هم من،هم شما،هم دیگران و هم آقای کیروش مبری نیستیم

      جناب حسنی
      همین مورد آخر که آقای برانکو شکایت و گله داشتن که چرا در زمانیکه نه بازی رسمی داریم و نه تمام بازیکنان تیم ملی((لژیونرها)) در اختیار و حتی نه بازی تدارکاتی داریم،اصرار به بردن چن بازیکن به امارات چیه؟؟
      آیا بنظر شما واکنش گفتاری و رفتاری و کرداری آقای کیروش صحیح صحیح بود؟؟
      حتی نباید به آقای کیروش اعتراض کرد؟؟؟

      و ختم کلام اینکه هرکس"باید"فقط و فقط وظیفه خودشو بنحو احسنت انجام بده و بس

    • بدون نام

      حق باکیروش بزرگ وباهوش باتعصب پرافتخار اینقدبااعصاب مردم وکیروش بازی نکنید فدراسیونم مقصر هیچ کاری برای تیم ملی نمیکنه فقط حرف میزنه باید برانکورو جریمه کنه وازکیروش محبوب۹۵درصد حمایت کنه قدرش نمیدونن ازرقیبامون یاد بگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج