۴۵۶۲۲۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

زمانی: ماندن کاوه به صلاح استقلال نیست

حساب استقلال بلوکه شده و فعلا این باشگاه نمی‌تواند برداشتی داشته باشد.

ایران ورزشی: حساب استقلال بلوکه شده و فعلا این باشگاه نمی‌تواند برداشتی داشته باشد. حسن زمانی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال در مورد این اتفاق اینطور توضیح می‌دهد: «این یک میلیارد به صورت علی الحساب برداشت شد. حتی اگر مابقی آن برنگردد، به هر حال بخشی از بدهی‌های باشگاه کسر شده و ما هم ضرر نکرده‌ایم. این چیز مهمی نبوده است! یک مقدار از دیون باشگاه به خاطر مالیات بوده که باید پرداخت می‌شد.»
مدتی است که مربی بدنساز استقلال به دلیل نگرفتن حق و حقوقش در تمرین حاضر می‌شود اما بازیکنان را تمرین نمی‌دهد در این خصوص چه نظری دارید؟ زمانی در این ارتباط می‌گوید: «ما این شرایط را به هیچ عنوان نمی‌پسندیم. مربی یا بازیکن نباید برای پول گرفتن، از این حرکت‌ها انجام بدهند. این حرکت زیبنده باشگاهی مثل استقلال نیست. معتقدیم اگر بازیکن یا مربی از باشگاه طلب دارد، از راهش وارد شود نه اینکه به‌عنوان اعتراض حرکت‌هایی انجام بدهند یا تمرین نکنند.»
منظورتان از بازیکن، کاوه رضایی است؟ این عضو هیات مدیره در پاسخ می‌گوید: «من در جلسه با علیرضا منصوریان هم گفتم هر بازیکنی از این حربه استفاده کند، نشان می‌دهد به استقلال تعصب ندارد و ماندنش به صلاح نیست. منصوریان هم خودش از این بابت ناراحت است و این حرکت را نمی‌پسندد.»
دیگر مشکل مالی که برای استقلال ایجاد شده، بحث بلوکه شدن حساب این باشگاه به همراه پرسپولیس و تراکتورسازی به خاطر شکایت حامی مالی قبلی است. آیا این مشکل هنوز پابرجاست؟زمانی پاسخ می‌دهد:«خیر، آقای سبک‌دست هیچ مشکلی برای ما ایجاد نکرده است. ایشان با حامی مالی فعلی مشکلاتی داشت که فکر می‌کنم این مشکل هم برطرف شده است. تا جایی که می‌دانم جلوی حساب باشگاه بسته نشده بود.» آقای زمانی! بحث انتخاب عضو پنجم هیات مدیره به جای مرحوم منصور پورحیدری به کجا رسید؟ حضور جواد قراب و علی جباری در باشگاه چقدر صحت دارد؟زمانی پاسخ می‌دهد:«وزیر ورزش اعلام کرد تا هفته آینده نفر پنجم اضافه می‌شود.»

بعد از جلسه آخر هیات مدیره باشگاه اعلام کردید که با علیرضا منصوریان مشکلی ندارید. در حالی که اختلافات شما در ماه‌های گذشته علنی شده بود. این عضو هیات مدیره در این ارتباط می‌گوید: «ما با منصوریان دشمنی نداریم. تمام فکر و ذکر منصوریان و بنده، موفقیت باشگاه بوده است. شاید گاهی، دیدگاه‌ها فرق کند ولی مسیر ما، موفقیت استقلال است. استقلال آنقدر بزرگ هست که ما نمی‌توانیم آن را تحت تاثیر قرار بدهیم. یکسری مسائل بود که در جلسات حضوری حل شده است. امیدواریم روند موفقیت استقلال ادامه داشته باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میشه شما حرف نزنید آقای حاشیه،،

    • استقلالی

      آخه زمانی میشه تو حرف نزنی کی تو رو آورد تو اسقلال تورو که داریم نیازی به دشمن نداریم بابا مدیر بزرگترین باشگاهای جهان هیچکس نمی شناسه ولی تو که نه سر پیازی نه تهش نمیدونم چه نقشه ای داری که اینقدر حرف مفت میزنی برو .......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج