۴۵۴۰۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طالب‌لو: موفقیت فولاد منحصر به من و ساسان نیست

تا آخرین روزهای نقل و انتقالات منتظر استقلال ماند اما در نهایت با حضور در جلسه با افشار زاده قراردادش را فسخ کرد و راهی فولاد خوزستان شد.

ایران ورزشی: تا آخرین روزهای نقل و انتقالات منتظر استقلال ماند اما در نهایت با حضور در جلسه با افشار زاده قراردادش را فسخ کرد و راهی فولاد خوزستان شد. این انتخاب شاید از سوی بعضی‌ها مثل یک هندوانه در بسته بود. فولاد در آن روزها خوب نتیجه نمی‌گرفت و شاید حضور وحید طالب‌لو هم نمی‌توانست مشکلات این تیم اهوازی را کم کند. اما او به توانایی‌هایش اعتماد داشت و خیلی زود اعتماد باشگاه را هم جلب کرد. نتایج خوب فولاد با حضور طالب‌لو و البته ساسان انصاری آغاز شد و همه نگاه‌ها را هم نسبت به این بازیکنان تغییر داد.

نیم فصل اول را چطور دیدی؟

من فکر می‌کنم با توجه به تغییراتی که تیم فولاد در بخش کادر فنی و بازیکنان داشت و فصل را هم خوب شروع نکرده بود اما در ادامه راه به یک روند خوب و ثبات نسبی رسید. به هرحال وقتی یک تیم به درستی اهمیت زیادی به موضوع جوانگرایی و بومی‌گرایی می‌دهد باید زمان را هم برایش در نظر گرفت. اما خوشبختانه ما کمترین هزینه را در این بخش داشتیم. ما بازی به بازی هماهنگ‌تر شدیم و هر چه گذشت نسبت به همدیگر شناخت بهتری را به دست آوردیم.

به همین دلیل ۱۱ هفته بدون باخت را پشت سر گذاشتید؟

بله. اما دوست دارم به یک بازی خاص اشاره کنم. ببینید فوتبال برد و باخت دارد و هر بازیکنی هم در زمین اشتباه می‌کند. شاید در بعضی بازی‌ها ما خوب نبودیم اما برنده شدیم و برعکس در چند بازی خوب بودیم و حق‌مان حتی مساوی هم نبود اما باختی هم داشتیم مثل بازی با پیکان در هفته پایانی نیم فصل.

چطور؟

در این بازی تمام اشتباهات داور به ضرر ما تمام شد و بسیاری از برنامه‌ها، رکوردها و حتی جایگاه ما را به هم زد. در آن بازی نه پنالتی آنها پنالتی بود و نه خطایی که منجر به گل شدخطا. در عوض داور پنالتی صددرصد روی ساسان انصاری را نگرفت که اگر اینطور می‌شد ساسان به رکورد جدیدی می‌رسید و رکورد نباختن ما به 12 بازی می‌رسید و شاید به جایگاه سوم جدول می‌رسیدیم. متاسفانه اشتباهات داور که من می‌گویم همه‌اش غیر عمد بود به یک مجموعه بزرگ ضربه زد. شما مطمئن باشید که اهمیت این سه امتیاز در بازی‌های آینده مشخص می‌شود.

با حضور شما و ساسان انصاری نتایج خوب فولاد آغاز شد.

من خدا را شکر می‌کنم که همزمان با حضور ما این اتفاق رخ داد و قرعه به نام ما خورد. شاید حضور ما به لحاظ روحی روانی به تیم کمک کرده باشد اما این اعتقاد قلبی‌ام است که در موفقیت تیم تمام باشگاه‌ سهیم هستند و به هیچ عنوان به یکی دو بازیکن ختم نمی‌شود.

تیم شما در اهواز خیلی بیشتر از بازی‌های خارج از خانه امتیاز به دست می‌آورد.

یک دلیل اصلی‌اش هواداران هستند. ما به پیکان باختیم اما وقتی به اهواز برگشتیم با حمایت‌هایشان شرمنده‌مان کردند. چون می‌بینند که تلاشمان را می‌کنیم. نکته دوم زمین خوب ورزشگاه غدیر اهواز است. تیم ما فوتبال را روی زمین بازی می‌کند و چمن خوب خیلی کمک می‌کند. البته در نیم فصل دوم شاید به خاطر سرمای هوا و کیفیت نه چندان خوب چمن محل بازی‌ها به مشکل بخوریم. البته برای همه تیم‌ها باید بازی‌های خانگی با خارج از خانه فرق کند. اما همان بحث حمایت هواداران که گفتم بخصوص برای بازیکنان جوان بسیار مهم و انگیزه‌شان را مضاعف می‌کند.

به نیم فصل دوم اشاره کردید. ۱۵ هفته‌ای که برای تمام تیم‌ها سخت است.

قطعا همینطور است. به نظرم ما حداقل باید دو برابر بیشتر از بازی‌های نیم فصل اول در نیم فصل دوم انرژی بگذاریم. چون تیم‌ها همه تقویت شده و نقاط ضعف و قوت حریفان‌شان را می‌شناسند.

برای ما هم کار سخت‌تر است. شاید در ابتدای فصل به خاطر جوانگرایی و نوع نگاهی که به فولاد بود بعضی‌ها ما را دست‌کم می‌گرفتند اما الان همه جدول را می‌بینند. به همین دلیل کار برای ما سخت‌تر است.

بیشترین دقایق گل‌های خورده شما مربوط به نیم ساعت پایانی است البته در هر نیمه هم چهار گل دریافت کرده‌اید.

به نظرم این آمارها برای هر تیمی مهم است و باید روی آن مطالعه شود. حتما برای تک تک آنها دلایلی وجود دارد که اگر به پاسخ آنها دست پیدا کنیم خیلی به ما کمک می‌کند. به هرحال باید روی این زمان مشخص از بازی بیشتر تمرکز کنیم و تعداد گل‌های دریافتی در آن نیم ساعت را به حداقل برسانیم.

خیلی زود از جام حذفی کنار رفتید؟

برای ما جام حذفی خیلی مهم بود و آن را جدی گرفته بودیم و در بازی با نفت و گاز گچساران هم نباید بازی به پنالتی کشیده می‌شد اما انگار قسمت نبود چون حتی پنالتی‌زن‌های اول ما هم پنالتی‌شان را از دست دادند و از همان موقع همه تمرکزمان معطوف لیگ شد.

پنالتی هم خوب می‌گیرید. شش پنالتی شش گل.

باور کنید در چند بازی پنالتی‌های ما هم گرفته نشد مثل بازی با پیکان. البته بازیکنان تکنیکی و ریز نقشی داریم که خیلی خوب و موثر در ۱۸ قدم حاضر می‌شوند و مدافعان حریف هم چاره‌ای جز خطا ندارند.

از حضور در فولاد رضایت داری؟

من برای انتخاب فولاد هم مشورت کردم هم مطالعه و خدا را شکر تا امروز که همه چیز خوب است و روزی که قراردادم را امضا کردم به مسوولان باشگاه گفتم که امیدوارم این قرارداد برای دو طرف برد - برد باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج