۴۵۰۸۷۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ایرانپوریان: پرسپولیس سخت‌ترین حریف ما بود

محمد ایرانپوریان یکی از سه بازیکن تراکتورسازی است که در نیم فصل اول در تمام بازی‌ها حضوری ثابت داشت.

ایران ورزشی: محمد ایرانپوریان یکی از سه بازیکن تراکتورسازی است که در نیم فصل اول در تمام بازی‌ها حضوری ثابت داشت. مدافع راست تبریزی‌ها آماده‌تر از فصل قبل به نظر می‌رسد. او پنج گل زده و ۷ پاس گل داده است. بدون شک او یکی از مردان کلیدی و موثر امیر قلعه‌نویی برای نیم فصل دوم خواهد بود. بازیکنی که جدا از انجام وظایفش به عنوان یک مدافع، خیلی خوب هم در کارهای هجومی شرکت می‌کند.

نیم فصل اول را چطور ارزیابی می‌کنید؟

خدا را شکر شرایط ما خوب بود و در هر دو جام عملکرد قابل قبولی داشتیم. البته در چند بازی خانگی امتیازهای باارزشی را از دست دادیم. با این حال نتایج خوبی به دست آوردیم و امیدوارم همین روند را هم در نیم فصل دوم ادامه دهیم. البته ما می‌توانستیم نتایج بهتری را هم کسب کنیم.
دلیل آمادگی بیشتر ایرانپوریان نسبت به فصل قبل چه بوده است؟
من همیشه سعی کردم برای تیمم مثمرثمر باشم. فصل گذشته هم هشت گل زدم و 6-5 پاس گل دادم و پنالتی هم گرفتم. حالا به لطف خدا این فصل بازی‌هایم بیشتر به چشم آمده. البته تک‌تک بچه‌های تیم در عملکرد من نقش داشته‌اند و اگر همکاری و بازی خوب آنها نبود قطعا بازی من هم به چشم نمی‌آمد.
به هرحال یکسری مسائل را هم خودت رعایت می‌کنی.
من به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای باید حرفه‌ای و سالم زندگی کنم و به نظرم یکی از دلایل موفقیت ورزشکاران بزرگ جهان زندگی حرفه‌ای سالم است.
دعوت به تیم ملی هم می‌تواند مزد زحماتت باشد.
من راضی‌ام به رضای خدا. البته اول باید برای تیمم بازیکن خوبی باشم و بعد از آن هم اگر قسمت شد و لیاقتش را داشتم پیراهن مقدس تیم ملی را بپوشم.
به این موضوع اشاره داشتی که می‌توانستید نتایج بهتری هم کسب کنید شاید یک دلیل نرسیدن به این مهم آماده نشدن ورزشگاه یادگار امام(ره) بود.
صددرصد این مساله تأثیر داشت. ما در نیم فصل اول نتوانستیم هواداران بیشتری را کنارمان داشته باشیم و انرژی مضاعفی از آنها بگیریم. تیم ما فوتبال را روی زمین بازی می‌کند و اگر کیفیت چمن مناسب نباشد به مشکل می‌خورد. ما هر سال در ورزشگاه خودمان فقط تمرین می‌کردیم اما الان باید در آنجا بازی کنیم. شما ببینید ما هر زمان که به ورزشگاه آزادی تهران آمدیم فوتبال خیلی خوبی را انجام دادیم.
چطور اینقدر راحت پنالتی می‌زنی؟
من معمولا هفته‌ای 3-2 جلسه به طور اختصاصی تمرین پنالتی می‌کنم و همین مساله در کنار داشتن تمرکز بالا هنگام زدن ضربه به من کمک می‌کند که کمتر ضرباتم را از دست بدهم.
شاید به خاطر همان کیفیت زمین است که در بازی‌های خارج از خانه بیشتر امتیاز به دست آوردید؟
بله. همانطور که اشاره کردم کیفیت چمن تأثیر مستقیم در کیفیت بازی ما می‌گذارد.
تیم شما در 15 دقیقه آخر بازی‌هایش هیچ گلی دریافت نکرده و در نیمه دوم هم بیشتر از 45 دقیقه اول گل زده است.
خوشبختانه شرایط بدنی بچه‌های ما بسیار خوب است. ما بدنسازی خوبی داشتیم و همین باعث شده که تا آخرین ثانیه‌های بازی هم به لحاظ بدنی دچار مشکل نشویم و طبق آمار هم در نیمه‌های دوم بیشتر گل بزنیم. برای ما خیلی مهم است که در نیم فصل دوم هم همین شرایط را حفظ کنیم.
در نیم فصل اول کدام بازی برایتان سخت‌تر بود؟
(کمی مکث) من فکر می‌کنم بازی با پرسپولیس سخت‌ترین بازی ما بود. اگرچه در همین مسابقه فرصت‌های گل زیادی را از دست دادیم و در نهایت بازی مساوی شد و نتوانستیم سه امتیاز کامل آن را به دست آوریم.
شروع خیلی خوبی نداشتید اما از هفته سوم به بعد روی نوار پیروزی و موفقیت قرار گرفتید؟
این مساله برای اکثر تیم‌ها وجود دارد. چون دوران بدنسازی پیش از فصل را پشت سر گذاشته‌اند و چند هفته‌ای زمان نیاز است تا بدن‌ها به شرایط آرمانی برسد. از طرفی لیگ هم در چند نوبت تعطیل شد که این مساله هم روی عملکرد تیم‌ها تأثیر داشت.
بعضی‌ها معتقدند که مسیر حرکت تراکتورسازی در جام حذفی راحت‌تر از بقیه بوده به طوری که شما اولین رقیب لیگ برتری‌تان را در نیمه نهایی ملاقات می‌کنید.
من به این مساله اعتقاد ندارم. چون تیم ملوان در انزلی خیلی‌ ما را اذیت کرد. آنها بازیکنان خوبی در اختیار داشتند و مقابل ما هم فوق‌العاده بودند. همین نفت گچساران قبل از بازی با ما فولاد را حذف کرده بود و همه دیدند که چقدر با انگیزه مقابل تراکتورسازی حاضر شدند. حتی بازی با برق نوین شیراز هم بازی آسانی نبود.
خیلی‌ها پرسپولیس و تراکتورسازی را مدعی قهرمانی می‌دانند.
من بعید می‌دانم که فقط این دو تیم تا پایان فصل مدعی باشند چون در نیم فصل دوم جدول لیگ برتر تغییرات زیادی خواهد داشت و این دو تیم هم رقبای جدیدی پیدا می‌کنند. من مطمئنم که این اتفاق می‌افتد.
قهرمان فصل چه زمانی مشخص می‌شود؟
به نظر من تکلیف قهرمان در هفته پایانی مشخص می‌شود و تا آن روز باید بازی‌های سخت و حساسی را پشت سر بگذاریم.
در جریان بازی با سپاهان درگیری لفظی با فرزاد حاتمی بعد از موقعیتی که از دست داد پیدا کردی.
فرزاد جزو بهترین دوستان من است. در آن بازی همه تحت فشار بودند و این برخوردها به نظرم خیلی هم عادی است. در واقع هیچ بحثی نبود که ادامه پیدا کند و همه چیز بعد از بازی تمام شد. شاید در آن لحظه موقعیت من نسبت به دروازه حریف بهتر بود. به هرحال هر چه بود تمام شد.
یکی از مشکلات این فصل شما مصدومیت‌های بازیکنان‌تان بود.
بله. این مساله خیلی ما را اذیت کرد. ما سه بازیکن خوب‌مان را هفته‌ها در اختیار نداشتیم. سعید آقایی، سینا عشوری که رباط پاره کرد و آقا محسن (بنگر) که اگر دچار مصدومیت نمی‌شدند شرایط ما بهتر هم می‌شد.
پاس گل را بیشتر دوست داری یا گل زدن را؟
هر دو اتفاق شیرینی خاص خودش را دارد اما من شخصا پاس گل را بیشتر دوست دارم.
صحبتی مانده؟

من از هواداران تراکتورسازی که همه جا کنار تیم محبوب‌شان هستند و مشوق ما تشکر می‌کنم. یک نکته هم درباره آمار شما باید بگویم که نکات جالبی داشت که حتما برای ما مهم خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج