۴۵۰۳۴۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بزرگترین حسرت دوران فوتبال فیلیپ لام

ستاره بایرن مونیخ که از تیم ملی فوتبال آلمان نیز خداحافظی کرده است، به صحبت در مورد بزرگترین حسرت خود پرداخت.

خبرگزاری ‌ایسنا: ‌به نقل از گلوبو اسپورت، فیلیپ لام بازوبند کاپیتانی بایرن مونیخ را بر بازو می بندد و از تاثیر گذارترین بازیکنان این تیم به شمار می آید. ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان ۳۳ سال دارد. او با پیراهن بایرن مونیخ، افتخارات زیادی به دست آورده است. از قهرمانی در بوندسلیگا گرفته تا قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا.

لام که به سال‌های پایانی فوتبال خود نزدیک شده است، در مورد آینده‌اش گفت‌: نمی‌خواهم بعد از فوتبال مربی شوم و به چنین چیزی فکر نکردم. می خواهم در کارهای اقتصادی فعالیت داشته باشم. فوتبال بهترین و شیرین ترین تجربه زندگی من بوده است و از تجربه ای که از این رشته ورزشی به دست آوردم، در زندگی بهره خواهم گرفت. می‌خواهم از تجربه خود در فوتبال در کارهای اقتصادی بهره بگیرم و علاقه زیادی به چنین حرفه ای دارم.

ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان در ادامه از حسرت بزرگ خود در زندگی اش گفت‌: وقتی به گذشته برمی‌گردم، لحظات تلخ و شیرینی را برابر خود می بینم. تلخ ترین لحظات زندگی من باخت در فینال لیگ قهرمانان اروپا بوده است. بایرن از سال ۲۰۱۰ تاکنون سه بار حضور در فینال را تجربه کرده و تنها یک جام گرفته است. شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا تلخ‌ترین خاطره من در بایرن بوده است. حسرت آن هنوز من را رها نکرده است. با این حال باید بگویم لحظات شیرین زیادی هم در بایرن مونیخ داشتم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج