آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۴۵۰۳۱۰
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

نوری: پرسپولیس دایی هم قهرمان نیم فصل شد اما جام نگرفت

گل محمد نوری به نفت تهران در آخرین هفته نیم فصل اول، به واسطه رابطه او با علی دایی، توجه اهالی فوتبال را به خود معطوف کرد.

ایران ورزشی: گل محمد نوری به نفت تهران در آخرین هفته نیم فصل اول، به واسطه رابطه او با علی دایی، توجه اهالی فوتبال را به خود معطوف کرد. نوری البته رابطه با علی دایی را فراتر از حرف و حدیث‌هایی می‌داند که درباره گلش مطرح می‌شود و برای سرمربی سابقش احترام زیادی قایل است. به هرحال اما گل نوری، ۳ امتیاز را به نام تراکتورسازی نوشت تا این تیم نیم فصل نخست را با پیروزی به پایان برساند و با روحیه و اعتماد به نفس بالا، آماده بازی حساسی شود که در جام حذفی مقابل ذوب آهن پیش رو دارد. در این شرایط نوری از راه سخت تراکتورسازی می‌گوید و عزم راسخ بازیکنان برای کسب قهرمانی.

گلی که به تیم دایی زدی را خیلی‌ها به حساب انتقام نیمکت نشینی ات در پرسپولیس گذاشتند.

آقای دایی خیلی برای من زحمت کشیده‌اند و این حرف را اصلاً قبول ندارم. من رابطه خوبی با آقای دایی دارم. از شانس بد ایشان، من گل زدم اما این گل چیزی از ارزش‌های علی دایی کم نمی‌کند.

یعنی حضور علی دایی روی نیمکت تیم مقابل انگیزه شخصی برایت به وجود نمی‌آورد؟

من در هر تیمی باشم، برای تیمم تلاش می‌کنم و تمام توانم را برای تیمم می‌گذارم.

این ۳ امتیاز اما برای تراکتورسازی اهمیت زیادی داشت.

بله، بازی با نفت برای ما بازی مهمی بود و شکر خدا توانستیم با یک بازی خوب، 3 امتیاز این مسابقه را به نام خود کنیم و به سراغ بازی با ذوب آهن و صعود به فینال جام حذفی برویم. این پیروزی باعث شده که بازیکنان روحیه خوبی برای حضور در بازی مقابل ذوب آهن داشته باشند.

برخلاف این پیروزی اما تراکتورسازی از پرسپولیس عقب افتاد و نتوانستید صدرنشین نیم فصل اول باشید.

قهرمانی و صدرنشینی نیم فصل که اصلاً مهم نیست. درست است که ارزشمند است اما به قهرمان نیم فصل جامی نمی‌دهند. پرسپولیس زمان سرمربیگری علی دایی هم قهرمان نیم فصل شد اما در پایان فصل در رتبه دوم جدول قرار گرفت و نتوانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. استقلال هم فصل گذشته تا پیش از 4 هفته پایانی، صدرنشین بود اما در نهایت نتوانست قهرمان شود. مهم این است که تا آخر فصل بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و در نهایت قهرمان شویم.

تراکتورسازی اما در مسیر کسب قهرمانی، رقبای سرسختی را پیش رو دارد.

صد در صد همین طور است. مهم‌ترین رقیب مان هم پرسپولیس است. در کنارش استقلال، سپاهان، ذوب آهن و نفت تهران هستند که برای قهرمانی تلاش می‌کنند. مسیر سختی پیش روی تراکتورسازی است اما اگر روندی که در پیش گرفته را همین طور ادامه دهد، مطمئن باشید که قهرمانی برای مان دور از دسترس نیست.

در نیم فصل دوم با وجود بنگر، عالیشاه و نوراللهی، قدرت تراکتورسازی چندبرابر هم می‌شود.

به هرحال تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، مهره‌های خوب را جذب می‌کند. تراکتورسازی در نیم فصل اول هم عملکرد خوبی داشته. ما 3، 4 مصدوم داشتیم که آنها هم برای نیم فصل دوم اضافه می‌شوند و شرایط تراکتور بهتر هم می‌شود.

انتقال عالیشاه و نوراللهی به تراکتورسازی برای خدمت سربازی اما حاشیه‌های زیادی ایجاد کرد.

نمی‌خواهم در این موضوع دخالتی کنم. فقط همین را می‌توانم بگویم که امید (عالیشاه) و احمد (نوراللهی) خیلی با غیرت و با تعصب هستند و هیچ وقت جز این نبوده اند. برای هردوی آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

نگران این نیستی که این حاشیه ها، موفقیت‌های احتمالی تراکتورسازی در نیم فصل دوم را تحت تأثیر خود قرار دهد؟

به هرحال فوتبال حرفه‌ای است و باید در آن حرفه‌ای رفتار کنیم. هر بازیکنی باید بتواند برای آینده خود تصمیم بگیرد. این دو بازیکن (عالیشاه و نوراللهی) هم از این قاعده جدا نیستند.

بازی با ذوب آهن را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

بازی سنگینی مقابل ذوب آهن در پیش داریم. ذوب آهن از تیم‌های خوب در یکی دو ماه اخیر بوده است. با این حال ما باید بتوانیم در این بازی سنگین ذوب آهن را شکست بدهیم و به فینال جام حذفی برسیم.

امیر قلعه‌نویی علت باخت مقابل سپاهان را غرور ناشی از برد استقلال دانسته بود. نگران نیستی در بازی ذوب‌آهن باز هم غرور بازیکنان دردسرساز شود؟

چرا باید مغرور شویم؟ ما کاری نکردیم که بخواهیم مغرور شویم. در طول نیم فصل اول از 45 امتیاز، 30 امتیاز گرفته‌ایم و این مغرور شدن ندارد. در آستانه بازی سختی که برابر ذوب آهن داریم، باید بدانیم که برای کسب سهمیه آسیا، بهترین مسیر همین جام حذفی است. ما برای قهرمانی جام حذفی باید تمام تلاش مان را به کار بگیریم چون جز قهرمانی چیزی نمی‌خواهیم.

هواداران هم این فصل از تراکتور قهرمانی می‌خواهند.

وقتی ما آمده‌ایم و در تراکتورسازی دور هم جمع شده‌ایم، یعنی به دنبال قهرمانی هستیم و هدفی جز این نداریم.

شاید برایت سخت باشد که در مسیر قهرمانی، پرسپولیس را کنارتان می‌بینی.

من راجع به پرسپولیس نظری ندارم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. در حال حاضر بازیکن تراکتورسازی هستم و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی

      آقای نوری شما عددی نیستی که بخوای درمورد پرسپولیس نظر بدی,

    • پیر مردپرسپولیسی

      اونم دلیلش خیانت ستاره های کاغذی امثال شما بود که فقط توزمین راه میرفتید ،واسه دوزار پول بیشتر غربت روبه وطن ترجیح دادی ویه فصل کابوس وار رو در قطر گذروندی وتیم رودر انتهای فصل به لیگ پاییین تر بدرقه کردی ودست از پا دراز تر برگشتی وفکر کردی پرسپولیس خونه ی خاله س،که هروقت دلت خواست بری وبر گردی ؟نه داداش پر سپولیس عاشق می خواد وشما اینکاره نبودی ،عاشق کسی مثل عباس زاده س که با وصف اینکه احتمال بارگشتش صفر درصد است هیچگاه برعلیه تیم مصاحبه نکرده وهمیشه خودرا مدیون پرسپولیس می داند . یاحق

    • پرچم سرخ

      آقای نوری خیلی خوشحالم که امسال برانکو تو را نخواست.تو اگه غیرت داشتی سال قبل پرسپولیس رو به پولهای قطری ترجیح میدادی ونمیرفتی قطر.من در مورد سید جلال هم همین نظر رو داشتم ولی فعلاً ازش راضی ام چون با جون و دل بازی میکنه.اما هیچوقت غیرت وتعصب آقا محسن بنگر رو به پرسپولیس فراموش نخواهم کرد حیف برانکو ردش کرد امیدوارم روزی با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج