آوینا_استیکی 2
adexo3
۴۵۰۲۹۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

افتخاری: مگر من دنبال مربی انگلیسی بودم؟

بعد از موافقت با جدایی مهدی رحمتی و بختیار رحمانی و احتمالا تعدادی دیگر از بازیکنان ناکارآمد شاهد تغییرات در بخش مدیریتی باشگاه استقلال هم خواهیم بود و به زودی افتخاری تصمیم‌هایی خواهد گرفت که منتج به حذف برخی افراد خواهد شد.

ایران ورزشی: بعد از موافقت با جدایی مهدی رحمتی و بختیار رحمانی و احتمالا تعدادی دیگر از بازیکنان ناکارآمد شاهد تغییرات در بخش مدیریتی باشگاه استقلال هم خواهیم بود و به زودی افتخاری تصمیم‌هایی خواهد گرفت که منتج به حذف برخی افراد خواهد شد. انگیزه مدیرعامل باشگاه استقلال برای ایجاد این تحولات از آنجا بیشتر شده که برخی افراد در داخل باشگاه استقلال بدون اجازه و مشورت با او با تعدادی از دلال‌های نقل و انتقالاتی در راستای استخدام مربی خارجی وارد مذاکره شده‌اند در حالی که روح آقای مدیر هم از این تحرکات بی‌خبر است و در واقع آن افراد خودسرانه و بدون مشورت گرفتن از افتخاری با دلال‌ها ارتباط گرفته‌اند. افتخاری به زودی تصمیمش را در خصوص این افراد عملی خواهد کرد...

دلخوری مدیرعامل باشگاه استقلال از اقدام‌های خودسرانه برخی افراد در این باشگاه برای مذاکره با مربی خارجی خبری است که از سوی افراد نزدیک به باشگاه استقلال تایید می‌شود. ماجرا اینطوری است که یکی از مسوولان باشگاه که دو، سه فصلی است در مباحث اقتصادی شرکت می‌کند و گاهی از او به‌عنوان حامی مالی هم یاد شده از طریق واسطه‌ها باب مذاکره با یک مربی انگلیسی را برای جانشینی علیرضا منصوریان باز کرده که این موضوع بعد از چند روز به گوش افتخاری هم می‌رسد و مدیرعامل باشگاه استقلال این فرد را فرا می‌خواند و با لحنی تند به وی می‌گوید: «مگر من گفتم بروید با مربی خارجی مذاکره کنید؟ چرا بدون اطلاع من از خارجی‌ها رزومه می‌گیرید؟» این اقدام‌های عجیب کافی بود تا مدیرعامل باشگاه استقلال به فکر ایجاد تغییراتی در باشگاه بیفتد و به زودی این موضوع را در هیات مدیره مطرح کند. گرچه افتخاری برای انجام این تغییرات از وزیر ورزش و جوانان اختیار تام دارد و به زودی تصمیم خود را عملی خواهد کرد تا این شخص که رابطه خوبی هم با مهدی رحمتی و دار و دسته‌اش داشته از استقلال کنار گذاشته شود.

در واقع تغییرات در باشگاه استقلال فقط به دایره بازیکنان مربوط نمی‌شود و افتخاری قصد دارد در راستای یکدست شدن تیم این شخص را هم از باشگاه کنار بگذارد.

این جابه‌‌جایی‌ها را در حالی به زودی در باشگاه استقلال شاهد خواهیم بود که منصوریان هم از وضعیت ارتباط باشگاه با رسانه‌ها راضی نیست واحتمال دارد که به زودی در این بخش هم تغییراتی ایجاد شود. البته منصوریان حق دارد از این شرایط ناراحت باشد چون وقتی می‌بیند سایت باشگاه استقلال بلافاصله بعد از اینکه رسانه‌ها خبر درست تذکر بزرگترهای باشگاه به مهدی رحمتی را در آستانه تقابل با امیر قلعه‌نویی با لحنی بی‌ادبانه و تند تکذیب می‌کند و آنگاه سیاستگذاران همین سایت در مقابل انتشار خبر استخدام فیلیکس ماگات در رسانه‌های نزدیک به خود سکوت کرده و تنها به انتشار یک مصاحبه نرم از زبان مدیرعامل در سایت این باشگاه بسنده می‌کند، انگیزه‌اش برای تحولات در این بخش هم بیشتر می‌شود.

جایگاهی که برخی از سیاستگذاران برای مهدی رحمتی در سایت این باشگاه ساخته بودند و پی در پی خبرهایی که درباره دروازه‌بان استقلال منتشر می‌شد را تکذیب می‌کردند، یکی از دلایل اصلی منصوریان برای زدودن حامیان رحمتی از باشگاه استقلال است. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم مدیرعامل باشگاه استقلال در مقابل این افراد چه تصمیمی می‌گیرد و چه زمان اراده خود برای جایگزینی نفرات جدید را عملی می‌کند. بدون شک اگر افتخاری در این برهه بتواند تصمیم‌های عاقلانه‌ای بگیرد و از تصمیم‌های احساسی و انتخاب‌های آنی دوری جوید آینده مطلوب‌تری در انتظار منصوریان و باشگاه استقلال خواهد بود چراکه در سال‌های گذشته این جریان‌ها ضربه‌های گسترده‌ای به باشگاه استقلال وارد کرده‌اند و رفتارهای خارج از حیطه کاری‌شان این باشگاه را تا ورطه نابودی پیش برده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بي عرضگي و نداشتن دانش فني كافي و احساساتي عمل كردن منصوريان دليل ناكامي استقلال است .دنبال قاتل بروسلي نباشيد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج