آوینا_استیکی 2
adexo3
۴۵۰۰۴۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

منصوریان، رحمتی و حیدری؛

بند بازی استقلالی‌هایی با قرارداد سه ساله!

هر سه فردی که در ابتدای فصل قرارداد سه ساله با استقلال بسته بودند امروز در باشگاه مشکلات جدی مواجه شده اند و معلوم نیست به انتهای فصل برسند.

خبرگزاری مهر: با اختلاف موجود میان منصوریان و سید مهدی رحمتی و با توجه به عدم آمادگی خسرو حیدری و حتی با توجه به تزلزل خود منصوریان در این روزها به نظر می رسد تصمیم های استراتزیک و بلند مدت باشگاه استقلال در ابتدای فصل کاملا اشتباه بوده است.

به قراردادهای هر سه نفر ذکر شده دقت کنید، منصوریان قرارداد سه ساله دارد، رحمتی و خسرو حیدری هم همینطور، آنها هم با استقلال قرارداد سه ساله دارند و به جز این نفرات هیچکس با استقلال قرارداد سه ساله نبسته است اما جالب است که هر سه نفر این روزها و پس از عقد قرارداد سه ساله، روی بند راه می روند و هر کدام ممکن است از استقلال دور شوند.

در واقع هر سه قرارداد سه ساله غلط بوده است، شاید عقد قرارداد سه ساله بازیکنان را کم انگیزه کرده و در ادامه این موضوع مربی را هم روی لبه تیغ برده باشد، شاید هم به طور کلی قرارداد سه ساله بستن با بازیکنانی با این سن و سال غلط باشد، به هر حال همه قراردادهای سه ساله امروز با تنش هایی مواجه شده اند، البته در همان ابتدای فصل هم برخی پیشکسوتان به قرارداد سه ساله بستن با بازیکنان مسن انتقاد داشتند و بر این باور بودند که قرارداد سه ساله باید با بازیکنان جوان بسته شود نه با بازیکنان مسن.

استقلال به طور کلی طی دو سال گذشته از نقل و انتقالات ضربات زیادی خورده و در این بخش با صرف پول زیاد، بازدهی خوبی نداشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاسر

      باشگاه دولتی،پول متعلق به ملت ،نگران نباشید تا بودچنین بود

    • رباعی

      به نظر میاد عادل فردوسی پور در برنامه نود این هفته بهترین اصطلاح رو برای علی منصوریان بکار برد. شومن. همون اصطلاحی که خیلی دیگر از آقایون هم برای منصوریان استفاده کردند.
      حرکات کنار زمین بخوبی نشانگر این است که منصوریان هنوز هم بجای اینکه بار علمی خود را بالا ببرد، تنها به دنبال شومن بازی و نمایش در کنار زمین است.
      اما یکی از خصوصیات بارز دیگر در آقای منصوریان، زرنگ بازی است. کسی که تصور می کند در همه مشکلات، شخصا بی تقصیر است و دیگران مقصر اصلی.
      بعد از باخت مفتضانه به نفت تهران و علی دایی، منصوریان به دنبال یک مقصر برای فلاکت خود می گشت و چه کسی بهتر از مهدی رحمتی. همان مهدی رحمتی که در طول این فصل اگر نبود، استقلال حداقل هشت امتیاز کمتر داشت. همان مهدی رحمتی که اگر نبود، سال گذشته تیم مظلومی حداقل 15 امتیاز کمتر می گرفت. همان مهدی مظلومی که ستاره دربی رفت پارسال بود و اگر نبود در همان دربی رفت سال گذشته، تیم مظلومی چهار گله می شد و در بازی برگشت شش گله.
      اما امیر قلعه نویی، دقیقا در لحظه ای که باید ضربه را می زد، مثل سوپرمن وارد شد و ضربه را به مهدی رحمتی زد. رفتن بر سر تمرین استقلال بعد از دو سال و دقیقا بعد از باخت به نفت و توصیه به منصوریان برای اخراج رحمتی، بزرگترین انتقام قلعه نویی از کسی بود که زیر بار حرف های قلعه نویی نرفته بود. و در اینجا منصوریان باز هم با عجله تسلیم بازی قلعه نویی شد تا خود را تبرئه کند.

      اما آقای منصوریان، ضعف ها و مشکلات استقلال با رفتن مهدی رحمتی پایان نمی یابد، بلکه بیشتر و بیشتر می شود. آقای منصوریان در شروع فصل و برای نقل و انتقالات بیشترین خرید ها رو داشتی و گران ترین استقلال تاریخ رو بستی اما نتیجه چی بود؟؟ حالا هم در نیم فصل می خواهید هزینه های اضافی بر دوش باشگاه گذاشته تا ضعف های خودت را پشت دیگران قایم کنی. آیا تصور می کنید یک تک بازی می تواند ملاک خوبی برای ارزیابی کار دروازه بان جوان تیم باشد؟؟ آیا تصور می کنید با کنار گذاشتن مهدی رحمتی، دیگر همه مشکلات رفع خواهد شد؟
      متاسفانه باید به شما بگویم که با توجه به ضعف های تاکتیکی استقلال و فاصله بین خطوط و بخصوص دفاع کند تیمی، نیم فصل دوم بسیار سخت تر خواهد بود و بنده هنوز هم معتقدم که با توجه به جدول بازی ها و روند بازی و تاکتیکی استقلال، اگر منصوریان تا عید نوروز سرمربی استقلال بماند، باید خیلی خوش شانس باشد.
      آقای منصوریان، باید قبول کنی که تو ضعیف ترین مربی تاریخ استقلال هستی.
      و آقای مهدی رحمتی باید خوشحال باشد که قبل از غرق شدن کشتی شکسته ناخدا منصوریان، دارد از آن پیاده می شوی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج