۴۴۸۴۳۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیش بازی منچستر یونایتد - ساندرلند؛

تقابل آقای خاص با آقای برگزیده!

مویس برای اولین بار از زمان اخراجش از یونایتد، به الدترافورد باز می گردد.

وبسایت نود: باکسینگ دی از روز دوشنبه آغاز می شود و منچستر یونایتد در طی بازه ای هشت روزه سه مسابقه را برگزار خواهد کرد که اولین آن، تقابل با ساندرلند در الدترافورد در روز دوشنبه است. این بازی از هفته هجدهم لیگ جزیره برگزار می شود.

جذابیت این مسابقه را شاید بتوان در تقابل ژوزه مورینیو و مویس دانست. مویس برای اولین بار از زمان اخراجش از یونایتد، مقابل تیم سابقش قرار می گیرد. او در فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴، دو بار روی نیمکت یونایتد مقابل چلسیِ مورینیو قرار گرفت که یک تساوی و یک باخت نتیجه این دو تقابل بود.

منچستر یونایتد که در این هفته ها خوب نتیجه گرفته است، به دنبال چهارمین برد پیاپی خود در لیگ جزیره است. تیم مورینیو در شش بازی گذشته خود، ۵ برد را کسب کرده است و فقط مقابل اورتون به تساوی رسید. در سمت مقابل تیم مویس بعد از هفته ها ناکامی، در شش هفته اخیر شرایط متوازنی داشته است. سه برد و سه باخت. که البته هر سه پیروزی در خانه اتفاق افتاده است: واتفورد، لستر، هال سیتی.

جالب است بدانید که در شش بازی اخیر رودرروی دو تیم، ساندرلند بیشتر از یونایتد پیروز شده است: سه برد برای ساندرلند و دو پیروزی برای شیاطین سرخ. منچستر یونایتد در دو بازی اخیر خانگیش مقابل ساندرلند پیروز شده است و گلی نخورده است.

تنها غایب یونایتد که به دلیل مصدومیت در این بازی حضور ندارد، لوک شاو است. مخیتاریان و بایی مشکلی برای این مسابقه ندارند. در سمت مقابل مک نیر بازیکن سابق یونایتد، به دلیل مصدومیت نمی تواند برای تیم مویس بازی کند. عدنان یانوزای هم چون به صورت قرضی از یونایتد راهی ساندرلند شده است، نمی تواند در این بازی به میدان برود. کترمول، رادول، گوچ و واتمور نیز غایب هستند. پینار، جونز و مانکیو هم اگرچه به تمرینات برگشته اند ولی احتمالاً در این بازی غایب خواهند بود.

ترکیب احتمالی دو تیم

تقابل آقای خاص با آقای برگزیده!

آمار و اطلاعات مسابقه؛

از ۲۴ بازی قبلی در خانه در لیگ برتر مقابل ساندرلند، یونایتد فقط یک بار شکست خورده است (می ۲۰۱۴). ۱۶ برد و ۷ تساوی.

از سال ۱۹۵۱ پیش نیامده که ساندرلند در سه بازی پیاپی لیگ، مقابل یونایتد شکست بخورد.

منچستر یونایتد با کسب ۱۸ برد در باکسینگ دی، بهترین امار را در بین تمام تیم های انگلیسی دارد.

جرمین دفو با زدن ۶ گل در باکسینگ دی، بهترین آمار را در بین بازیکنان کنونی لیگ برتر دارد. بهترین آمار در باکسینگ دی متعلق به رابی فاولر با ۹ گل است.

این سومین باری است که یونایتد و ساندرلند در طی ده سال گذشته در باکسینگ دی به مصاف هم می روند: هر دو بازی قبلی را یونایتد پیروز شده است: ۲-۰ و ۴-۰.

از شروع ماه نوامبر، زلاتان از هشت شوت درون چارچوبش در لیگ برتر، هفت گل به ثمر رسانده است.

زلاتان از زمان انتقال به یوونتوس در فصل ۲۰۰۴-۲۰۰۵، در ماه دسامبر در پنج لیگ معتبر اروپایی، موفق به زدن ۴۰ گل شده است که این آمار بهترین عملکرد او در تمام ماه های میلادی است.

یونایتد اکنون در رده ششم لیگ قرار دارد، این برای دومین بار در طول تاریخ لیگ برتر است که یونایتد در کریسمس، در بین ۵ تیم برتر لیگ قرار ندارد. آخرین بار یونایتد تحت هدایت مویس بود که در کریسمس، در بین شش تیم برتر لیگ حاضر نبود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج