۴۴۷۸۹۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ماجرای عجیب‌ترین تعویض سال در پرسپولیس

اتفاق ويژه بازي پرسپوليس و سياه‌جامگان، تعويضي بود كه در دقيقه۸۶ مسابقه انجام شد.

بانک ورزش: اتفاق ويژه بازي پرسپوليس و سياه‌جامگان، تعويضي بود كه در دقيقه۸۶ مسابقه انجام شد. در اين لحظه احمد نوراللهي از زمين خارج شد تا آخرين بازي‌اش براي پرسپوليس در ليگ شانزدهم به پايان برسد. به جاي شماره هشت سرباز پرسپوليس هم حميد طاهرخاني، بازيكن جوانان اين تيم به ميدان آمد و چند دقيقه حضور فعال و پرنشاط در تركيب سرخپوشان داشت. با اين وجود آنچه ماجراي اين تعويض را براي پرسپوليسي‌ها به يادماندني‌تر مي‌كرد، اشك ريختن هر دو طرف تعويض به دلايل مختلف بود!

در روزي كه احمد نوراللهي به خاطر ترك موقت پرسپوليس و گذراندن خدمت سربازي در تراكتورسازي اشك ريخت و همه را تحت تاثير قرار داد، طاهرخاني به دليلي كاملا متضاد گريه كرد. بازيكن جوان پرسپوليس كه چندي است در تمرينات اين تيم خوش مي‌درخشد و خيلي‌ها منتظر حضورش در ميدان بودند، بالاخره در اين مسابقه به زمين آمد و در پايان ديدار آنقدر بابت نخستين بازي‌اش براي پرسپوليس هيجان‌زده شده بود كه بغضش تركيد و گريه كرد. به هر حال فوتبال همين است؛ درست مثل خود زندگي. يك نفر به بهانه خداحافظي گريه مي‌كند و يك نفر به بهانه سلام! فقط كاش بازيكن جواني كه امروز به خاطر بازي براي پرسپوليس تا اين حد ذوق‌زده شده و اشك ريخته، فردا كه براي خودش يلي شد همه چيز را فراموش نكند و ناگهان سر از ليگ تركيه يا جايي شبيه آن در نياورد!
ماجرای عجیب‌ترین تعویض سال در پرسپولیس
ماجرای عجیب‌ترین تعویض سال در پرسپولیس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج