۴۴۷۴۶۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

واکنش خوردبین به جدایی عالیشاه و نوراللهی

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به جدایی نوراللهی و عالیشاه گفت: این دو بازیکن خودشان تصمیم گرفتند بروند و ما دوست داشتیم تا پایان فصل از این دو بازیکن استفاده کنیم.

خبرگزاری مهر: محمود خوردبین با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل لیگ شانزدهم گفت: جدا از گل هایی که زدیم و همچنین موقعیت هایی که به گل تبدیل نشد تیم ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت و این موضوع قشنگی بود.

وی در رابطه با خداحافظی نوراللهی در این بازی افزود: واقعا جو احساسی در ورزشگاه حاکم بود و من دیدم حتی برانکو هم به این خاطر گریه می‌کرد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: عالیشاه و نوراللهی تصمیم گرفتند به سربازی بروند تا زندگی شان در آینده روی روال بیفتد. ما فکر نمی‌کردیم چنین اتفاقی بیفتد اما این بازیکنان تصمیم گرفتند که برای رفتن به خدمت اقدام کنند.

خوردبین در رابطه با تقویت پرسپولیس در نیم فصل دوم تصریح کرد: باشگاه پیگیر این موضوع است و قطعا اقداماتی را انجام خواهد داد که بازیکنانی در حد پرسپولیس را جذب کند.

وی در رابطه با اینکه آیا پرسپولیس با باشگاه و بازیکن خاصی برای تقویت صحبتی داشته، گفت: باشگاه صحبت هایی در این باره انجام داده است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جذب پورقاز تصریح کرد: من اسم فرد خاصی را نمی‌توانم ببرم زیرا فعلا معلوم نیست چه اتفاقی رخ خواهد داد.

خوردبین در رابطه با اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در نیم فصل روند خوب موفقیتش را حفظ کند ادامه داد: همینطور که الان توانستیم قهرمان نیم فصل شویم در نیم فصل باقی مانده هم همین روند می تواند حفظ شود و پرسپولیس راه قهرمانی اش را طی کند.

وی در خصوص اینکه طاهری عالیشاه و نوراللهی را بی تعصب خوانده گفت: این موضوع عقیده طاهری است. از نظر من بازیکن باید روی تیمش تعصب داشته باشد ما دوست داشتیم که این بازیکنان اید تا آخر فصل با ما ادامه می‌دادند برای همین این مسائل رخ داد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با تغییراتی که پیش از بازی در ترکیب پرسپولیس رخ داد، تصریح کرد: هیچ تغییری در کار نبود خود من اسامی بازیکنان حاضر در ترکیب را نوشتم .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج