۴۴۵۰۴۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

زیدان در ۱۱ ماه راه سه ساله مورینیو را رفت

سرمربی رئال مادرید با وجود آنکه نخستین تجربه خود را پشت سر می گذارد اما در ۱۱ماه راه سه ساله مورینیو را رفت.

شفقنا ورزشی: در آغاز فصل قبل هدایت رئال مادرید را رافائل بنیتس برعهده داشت. همچنانکه پیش بینی می شد این مربی سرشناس و باتجربه نتوانست عملکرد خوبی با رئال مادرید داشته باشد. او جانشین کارلو آنچلوتی شده بود که از محبوبیت زیادی در بین هواداران و بازیکنان برخوردار بود.

بنیتس خیلی سریع از رئال کنار گذاشته شود. صبر هواداران همچنانکه پیش بینی می شد زود تمام شد و فلورنتینو پرس چاره ای جز اخراج بنیتس نداشت.

هواداران علاقه زیادی به انتخاب زین الدین زیدان به عنوان سرمربی خود داشتند و در نهایت هم اینگونه شد و زیزو دوست داشتنی هدایت کهکشانیها را برعهده گرفت. این اولین تجربه جدی آقای خاص فوتبال فرانسه بود و بسیاری روزهای سختی را برای او پیش بینی می کردند.

اما نه تنها زیدان روزهای سخت و کابوس وار را تجربه نکرد بلکه حتی خوشحال تر از دوران بازیگری خود دیده می شود. ستاره سابق رئال مادرید بدون آنکه بازیکنی جذب کند و با همان نفراتی که بنیتس در اختیار داشت با رئال مادرید نتایج درخشانی کسب کرد و توانست این تیم را به یازدهمین عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا برساند.

زیدان در ۱۱ ماه حضور خود در رئال مادرید ۳ جام به دست آورده است. قهرمانی در لیگ قهرمان اروپا، قهرمانی در سوپر جام اروپا و قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها سه جامی که رئال مادرید در طول دوران ۱۱ ماه حضور زیدان به دست آورده است.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید با وجود آنکه نخستین سال حضورش در این تیم را پشت سر می گذارد و با وجود آنکه نخستین تجربه مربیگریش با تیم بزرگ رئال بوده است اما عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و در ۱۱ ماه توانست راه سه ساله ژوزه مورینیو سرمربی پر ادعا سابق رئال را طی کند.

مورینیو بعد از قهرمان کردن اینتر در لیگ قهرمانان اروپا هدایت رئال مادرید را برعهده گرفت. او بازیکنان زیادی جذب کرد و رئال در طول دوران حضور این مربی بزرگ رقم های بالایی را برای جذب بازیکنان پرداخت کرد با این حال او در سه سال حضور خود در نیمکت رئال تنها سه جام به دست آورد؛ قهرمانی در لالیگا، قهرمانی در جام حذفی و قهرمانی در سوپر جام اسپانیا سه جامی بود که مورینیو برای رئال مادرید به ارمغان آورد.

روزنامه آس اسپانیا زیدان را با کارلو آنچلوتی سرمربی سابق رئال مادرید مقایسه کرد که در فصل نخست حضورش در کهکشانیها توانست دو جام کسب کند. زیدان هم در فصل نخست حضورش در رئال دو جام برای این تیم به دست آورده است اما باید دید که فصل دوم حضور این مربی در نیمکت تیم بزرگ شهر مادرید مانند آنچلوتی می شود یا نه.

رئال مادرید در فصل دوم حضور زیدان هم نتایج درخشانی به دست آورده است. این تیم در رقابت های لیگا از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می آید و با اقتدار در صدر جدول رده بندی جای دارد. هواداران رئال مدتها است که در انتظار قهرمانی در لالیگا هستند و باید دید که آیا زیدان می تواند آنها را خوشحال کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج