۴۴۴۲۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمدی‌نژاد : نمی‌خواهیم بازی با استقلال به پنالتی کشیده شود

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: هفته آخر یک بازی سخت مقابل تراکتورسازی داریم و قاعدتاً نمی‌خواهیم بازی با استقلال به وقت اضافه و پنالتی کشیده شود تا خسته شویم.

خبرگزاری میزان: وحید حمدی‌نژاد در مورد دیدار روز سه‌شنبه تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم و بچه‌ها همدل هستند. ما در اولین هفته لیگ برتر شانزدهم با استقلال بازی کردیم اما دیدار جام حذفی کاملاً متفاوت است. این بازی باید یک برنده داشته باشد و امیدوارم ما پیروز میدان باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه‌ای برای کشاندن بازی به ضربات پنالتی دارند یا خیر، ادامه داد: فکر می‌کنم بازی سختی را در پیش داشته باشیم. با تمرکز و اجرای دستورات تاکتیکی کادر فنی می‌توانیم پیروز شویم. هر تیمی دوست دارد مزد زحمات خود را در ۹۰ دقیقه بگیرد. هفته آخر یک بازی سخت مقابل تراکتورسازی داریم و قاعدتاً نمی‌خواهیم بازی با استقلال به وقت اضافه و پنالتی کشیده شود تا خسته شویم.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران درباره اینکه گفته می‌شود نتایج خوب این تیم در فصل جاری به ساختار خوب این باشگاه برمی‌گردد و علی دایی نقش پررنگی در آن ندارد، گفت: در این فصل، علی دایی تأثیرگذارترین فرد در باشگاه نفت بوده است. تیم ما دیر بسته شد و نه تنها به‌موقع بدنسازی نکرد بلکه تمرکز لازم را هم نداشت. به نظر من هر مربی دیگری جای علی دایی بود، نمی‌توانست نتیجه بگیرد.

حمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: مربیان سال‌های گذشته نفت تهران از قبل برنامه‌ریزی و بازیکنان مورد نظر خود را جذب می‌کردند اما علی دایی چنین شرایطی را در ابتدای فصل نداشت. همچنین بخشی از نتیجه‌گیری نفت تهران به بزرگترهای تیم برمی‌گردد. در کمتر تیمی می‌توانید ببینید که بزرگترهای تیم با بازیکنان جوان رابطه صمیمانه‌ای داشته باشند.

وی در پایان گفت: من، علی عزتی و ایمان مبعلی با آغوش باز از جوان‌ترها استقبال و به آنها کمک می‌کنیم تا خیلی زود با فضا آشنا شوند. این مسئله باعث می‌شود هم مربی تیم لذت ببرد و هم بازیکنان رابطه صمیمانه‌ای با یکدیگر برقرار کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج