۴۴۲۱۷۳
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

چگونه شعارهای مجعول، تراکتور را از جام دور می‌کند

مساله تفاوت قومیت‌ها در ایران یکی از نقاطی است که خارج‌نشینان معارض آن را بهترین راه نفوذ و تفرقه‌افکنی در کشورمان می‌دانند.

وطن امروز: مساله تفاوت قومیت‌ها در ایران یکی از نقاطی است که خارج‌نشینان معارض آن را بهترین راه نفوذ و تفرقه‌افکنی در کشورمان می‌دانند. با این وجود در طول سال‌ها، یکپارچگی ایران حفظ شد و دشمنان نتوانستند به خواسته خود برسند اما این نرسیدن به معنای عقب‌نشینی و تسلیم آنها نبود و نیست. از این رو شاهد ایجاد تفرقه به شکل نوینی در ایران هستیم. این بار با سلاح فوتبال پیش آمدند و پاک‌ترین نقطه ممکن را نشانه رفتند. این برای بار نخست نبود اما به واسطه پخش شدن فیلم‌هایش در شبکه‌های مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت.دیدار استقلال و تراکتورسازی تبریز که منجر به پیروزی آذری‌ها در ورزشگاه آزادی شد، بهترین اتفاق ممکن برای مردم آذربایجان بود؛ آنهایی که سالیان سال است برای اثبات عشق و تعصب خود از هیچ خدمتی فروگذار نکردند.
از ستارخان و باقرخان تا برادران باکری. چه زخمی از این بالاتر که پیکر فرمانده شجاع لشکر ۳۱ عاشورا همچنان در خلیج‌فارس باشد آنگاه عده‌ای از هم‌شهری‌های گمراهش نام دیگری را در ورزشگاه فریاد بزنند؟بدون شک آنهایی که در لباس حامی تراکتورسازی در ورزشگاه‌های ما حاضر می‌شوند و به واسطه لجن‌پراکنی رسانه‌های جدایی‌طلب منطقه، آن شعارها را سر می‌دهند نه طرفدار واقعی تراکتورسازی هستند و نه دلسوز تبریز و آذربایجان. این برای نخستین بار نبود که عده‌ای عامدانه بین هواداران تبریزی نفوذ کردند و با استفاده از احساسات آنها چنین شعارهای ضد ایرانی را سر دادند. یک جست‌وجوی ساده در دنیای مجازی فیلم‌هایی را نشان می‌دهد که در طول چند سال گذشته در ورزشگاه‌های ما گرفته شده و در آنجا عده‌ای بی‌آنکه بفهمند بار معنایی شعارشان چیست، خوراک به دشمنان ما در منطقه دادند.
امروز تراکتورسازی به واسطه حمایت خوب یکی از همان نهادهایی که بعضی‌ها به غلط احساس می‌کنند در حق آذری‌ها اجحاف کرده است، تبدیل به یکی از قطب‌های واقعی فوتبال ما شده اما متاسفانه فضای سکوها آنطور که باید و شاید پاک نیست. بدون شک دود این شعارها در وهله نخست به چشم تیم فوتبال تراکتورسازی می‌رود چرا که حاشیه‌ای به این بزرگی، آینده آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در برهه‌ای که شاگردان امیر قلعه‌نویی برای رقابت با پرسپولیس و به دست آوردن نخستین عنوان قهرمانی لیگ برتر، کار سختی را پیش‌رو دارند، رسانه‌های معارض منطقه سعی در بر هم زدن آرامش ایران دارند. سوال اصلی این است که چرا باید هواداران واقعی تراکتورسازی اجازه این سوء استفاده را به این افراد بدهند؟ چرا باید در روزی که تراکتورسازی طی یک فوتبال خوب و عالی از سد استقلال در تهران می‌گذرد، عده‌ای فریب خورده، با تکرار یک شعار جعلی، هم آبروی آذری‌ها را ببرند و هم خوراک به رسانه‌های عربی مخالف؟ این بزرگ‌ترین و خطرناک‌ترین حاشیه موجود برای تراکتورسازی است و طرفداران واقعی این تیم اگر به هوش نباشند شاید این بار هم دست‌شان از رسیدن به جام کوتاه بماند.

پیاده‌نظام رسانه‌های مغرض منطقه شدن آن هم به بهای به حاشیه کشاندن محبوب‌ترین تیم غیرتهرانی لیگ برتر، بزرگ‌ترین خیانت است در حق تراکتورسازی، در حق پیکر بی‌جان مهدی باکری در همان خلیج فارس، در حق مردمانی ایرانی که به غیرت شهره‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهتر است به شعارهای طرفداران استقلال بر علیه آذریها در ورزشگاه آزادی هم اشاره بکنید رعایت انصاف چیز خوبیست.برترینها تو هم سانسور کن

    • بدون نام

      پاک ترین نقطه , خیلی خنده دار بود

    • بدون نام

      بنده نه آذریم نه فارس اما آذریا حق دارند چون واقعا در حق قویتها بجز اجحاف اهانت هم میشه . اما با دستور دادن به داورها که بازیای تراکتور رو در بیارن قطعا با تراکتور برخورد میکنن چون ثابت شده است که مسوولان در این موارد با حقد و کینه توزی برخورد میکنن

    • بدون نام

      خلیج همیشه فارس بوده وخواهد بود.به کوری چشم دشمنان داخلی وخارجی

    • امیر

      جهل همیشه بوده و هست و خاهد بود... شما از زمان شروع عالم هستی فقط یک روز رو ذکر کنید که خالی از جهل و جاهلیت بوده باشه!!

    • بدون نام

      برام ثابت شد این سایت فقط نظرات یک عده را مکتوب میکند از انتقادها مثل مسولین کشورمان شانه خالی میکند خیلی نظر نوشتم ولی متاسفم به ازادی بیان.......................

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج