۴۴۰۸۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کلانتری: رویارویی با کاظمی حساسیتی برای ما ندارد

هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان با اشاره به دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی گفت: بازی با تیمی که فرهاد کاظمی تازه هدایتش را بر عهده گرفته حساسیت خاصی برای ما ندارد.

خبرگزاری فارس: ایوب کلانتری در خصوص آخرین شرایط سیاه‌جامگان اظهار داشت: متأسفانه ۲ بازی است که خوب نتیجه نمی‌گیریم و از داوری ضربه خورده‌ایم، در این بازی آخر در ثانیه‌های پایانی بازی را باختیم که واقعاً جای تأسف دارد.

وی در ادامه در خصوص ناراحتی خداداد عزیزی از شرایط داوری گفت: وقتی در ثانیه‌های پایانی بازی را می‌بازیم و داوری‌ها در بازی آخر به ضررمان بوده هرکسی که باشد ناراحت می‌شود.

هافبک تیم فوتبال سیاه جامگان درخصوص اینکه این تیم در رتبه چهاردهم جدول قرار گرفته است، گفت: متأسفانه جایگاهمان بد شده و ما در بازی با نفت که خداداد عزیزی به تیم اضافه شده بود خیلی خوب بازی کردیم و در مقابل استقلال خوزستان هم به همان شکل به میدان رفتیم، در بازی قبل هم در مشهد داور یک پنالتی هم برای ما نگرفت و فکر می‌کنم اگر خودمان اشتباه نکنیم شرایط بهتر می‌شود.

کلانتری در خصوص اینکه آیا صحت دارد سیاه جامگان برای کسب سهمیه آسیا بسته شده است، گفت: روزهای اول چون هنوز بازی‌ها شروع نشده بود و شرایط خیلی از تیم‌ها معلوم نبود و سطح بازیکنان هم مشخص نبود بعضی‌ها برای دلخوشی و روحیه گفتند که تیم برای آسیا بسته شده اما همه می‌دانند که برای صعود یک تیم به آسیا باید با تیم‌های قدر جنگید بخصوص در لیگ خودمان باید با تیم‌هایی مبارزه کنیم که پر طرفدار و البته با پشتوانه قوی هستند.

وی در خصوص اینکه آیا مشکلات مالی سیاه جامگان حل شد یا خیر گفت: من در همان ابتدای فصل مقداری از باشگاه پول گرفتم ولی دریافتی‌ام هنوز به ۲۰ درصد نرسیده است! البته قرار بود باشگاه برای من خانه بگیرد ولی من مجبور شدم از پول خودم در مشهد خانه تهیه کنم.

هافبک سیاه‌جامگان در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه فرهاد کاظمی در جلسه معارفه‌اش در تبریز مدعی شده جایی که در مشهد تمرین می‌کردیم دوش نداشت ولی موش داشت، گفت: زمینی که ما داخل آن تمرین می‌کنیم در محوطه شهربازی و داخل یک پارک است. جدا از بحث کیفیت چمن در اطراف زمین درخت زیاد است و مردم با فکر و انرژی مثبت به داخل پارک‌ها می‌آیند ولی تنها مشکلش اینجا است که زمین تمرین ما دوش ندارد و تا بازیکنان به منزل خودشان برسند وجهه مناسبی برای بازیکن فوتبال ندارد.

وی در خصوص اینکه کاظمی گفته آنجا موش داشت اما موش نداشت، گفت: ما که موشی ندیدیم اما شاید آقای کاظمی می‌خواست ردیف و قافیه را با هم بسازد.

فرهاد کاظمی در بازگشت خود به لیگ برتر این هفته باید به مصاف سیاه جامگانی برود که تا همین چند هفته پیش سرمربی‌اش بود.

وی در خصوص این رویارویی گفت: بازی بسیار سختی است چون ماشین‌سازی بعد از تعویض مربی و آمدن کاظمی روحیه می‌گیرد. فرهاد کاظمی را همه می‌شناسند چون او از لحاظ فنی یکی از خوب‌های ایران است. از نظر من این بازی ۶ امتیازی است چون دو تیم پایین جدول هستند ولی امیدوارم بتوانیم مقابل این تیم خوب ظاهر شویم.

وی درخصوص اینکه آیا انگیزه خاصی برای نشان دادن خودشان به کاظمی دارند، گفت: فرهاد کاظمی مربی سیاه جامگان بوده و ما بازیکن او، حساسیت خاصی روی او نداریم و تمام حرف‌های او را در زمانی که مربیمان بوده گوش کردیم، مطمئناً بازی خوبی خواهد شد.

کلانتری در پایان با اشاره به مشکلات مالی باشگاه‌ها گفت: در لیگ برتر عادت کرده‌ایم که همه باشگاه‌ها مشکل مالی داشته باشند. من به فدراسیون التماس می‌کنم که به این حکم‌های اجرایی که می‌دهند پایبند باشند، کاش ما هم مثل خارجی‌ها می‌توانستیم شکایت کنیم و پولمان را بگیریم، من در تبریز در دمای ۱۲- درجه تمرین و بازی کردم و کلی از تراکتورسازی طلبکارم، هیچ کجا هم نگفته‌ام که پولم را می‌خواهم اما فدراسیون کاری کند که بازیکنان متضرر نشوند. ما می‌رویم که بازی کنیم و پول در بیاوریم اما ظاهراً فی‌سبیل‌الله کار می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج