۴۴۰۲۵۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کم‌کاری در استقلال، باور نکنید

هر دم از این باغ بری می‌رسد! آن از مصاحبه‌های تند زمانی علیه منصوریان و جوابیه‌هایی که برخی مسوولان باشگاه دادند و این هم از شایعاتی که ممکن است کمر استقلال را در بازی‌های آتی بشکند.

ایران ورزشی: هر دم از این باغ بری می‌رسد! آن از مصاحبه‌های تند زمانی علیه منصوریان و جوابیه‌هایی که برخی مسوولان باشگاه دادند و این هم از شایعاتی که ممکن است کمر استقلال را در بازی‌های آتی بشکند. در استقلال کم‌کاری چند بازیکن به گوش می‌رسد که این شایعات از زبان کسانی بیرون می‌آید که پیش‌ترها خود، هم بازیکن استقلال بوده‌اند و هم مربی‌اش. می‌گویند منصوریان باید حواسش را به این بازیکنان جمع کند. حالا کدام بازیکن یا بازیکنان مشخص نیست. البته اشاره‌هایی به یکی از هافبک‌های استقلال شده اما کیست که به سادگی بتواند نام آن شخص را بیاورد؟ مگر می‌شود به این سادگی به کسی تهمت زد؟

تاریخ باشگاه استقلال را که ورق بزنید بارها این جمله سخیف به گوش‌تان می‌خورد: «کم کاری!» شاید اولین بار این جمله را در دوره نخست لیگ برتر شنیدیم.

آن روز که استقلال برای رسیدن به جام قهرمانی اولین دوره لیگ برتر فقط یک مساوی از ملوان می‌خواست و در حالی که بازیکنان بزرگی را در ترکیب خود داشت به ملوان باخت تا پرسپولیس در حالی که هیچ شانسی برای خود متصور نبود، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
آن روزها گفته می‌شد که چند بازیکن با کم‌کاری مانع از قهرمانی استقلال شده‌اند و نمایشی ضعیف را ارائه کرده‌اند تا مرحوم منصور پورحیدری که آن روزها سکان هدایت استقلال را در دست داشت، از این تیم برکنار شود.

مدت‌ها این موضوع نقل محافل استقلالی‌ها بود و حتی جامعه فوتبال را هم فرا گرفت اما در نهایت هیچگاه این شایعات تایید نشد و در حد همان حرف باقی ماند. بعد‌ها در زمان مربیگری ناصر حجازی هم همین حرف و حدیث‌ها شنیده شد.

آن زمان نیز استقلال نتایج خوبی نمی‌گرفت و مرحوم ناصرخان نیز مجبور شد استقلال را در نیم فصل ترک کند. نتیجه آن تیم سیزدهمی لیگ بود و انبوهی حاشیه و شایعه که استقلال را تا مرز ویرانی پیش برد.

آن زمان هم می‌گفتند برخی بازیکنان وسط زمین راه می‌روند تا استقلال نتیجه نگیرد و ناصر حجازی شکست بخورد. اظهاراتی که هیچ یک در نهایت تایید نشد و کسی نبود که صراحتا این کم‌کاری‌ها را تایید کند.

در زمان مربیگری مرفاوی و مظلومی هم این قبیل مسائل به تناوب شنیده می‌شد. در دورانی که این مربیان نیز روی نیمکت استقلال بودند بارها از گوشه و کنار شنیدیم که بازیکنان در نشست‌های شبانه شرکت کرده‌اند تا علیه این مربیان کم‌کاری کنند.

این اخبار نیز در حد همان شنیده‌ها باقی ماند و در نهایت امیر قلعه‌نویی نیز در فصول سیزدهم و چهاردهم با همین حاشیه‌ها مواجه شد. وقتی استقلال نتایج ضعیفی می‌گرفت می‌گفتند که برخی بازیکنان علیه قلعه‌نویی شده‌اند و نمی‌خواهند او نتیجه بگیرد. حالا نوبت به منصوریان رسیده تا چنین شایعه‌ای پیرامون تیمش را فرا بگیرد.

شایعه‌ای که هرگز با عقل جور درنمی‌آید و باورش دشوار است که بازیکنان به سادگی وجدان و شرف خود را زیر پا بگذارند و در یک بازی فوق مهم مقابل تراکتورسازی که اهمیت بسیاری دارد کم‌کاری کنند.

دیروز این شایعات در فضای مجازی نیز دهان به دهان می‌شد و حتی نام یکی از بازیکنان پرکار استقلال نیز برده می‌شد.

بازیکنی که در سال‌های اخیر همواره یکی از بهترین‌ها بوده و بعید است که اساسا به چنین موضوعی حتی فکر کند. به هر حال تا بوده همین بوده. استقلال هرگاه بد نتیجه می‌گیرد از این شایعات دور و برش به گوش می‌خورد و عده‌ای هستند که داستان خیالی کم‌کاری برخی بازیکنان را مطرح کنند و حتی پا را فراتر بگذارند و نام آن بازیکن را هم ببرند. اینها از آن خبرهایی است که باید بشنوید و باور نکنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج