۴۳۸۴۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تفاوت قلعه نویی و منصوریان فقط یک نکته بود!

سرمربی تراکتورسازی با پذیرش اشتباه خود پایه گذار پیروزی این تیم شد والبته در این راه اشتباه منصوریان و پافشاری او به این اشتباه کمک بزرگ سرمربی استقلال به کاپیتان پیشین خود بود.

شفقنا ورزشی: علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در یک نبرد بزرگ دیگر مغلوب شد تا این تیم دوباره انتقادات زیادی را تحمل کند؛ انتقاداتی که البته جنس آن با نتایج آبی ها بعد از دیدار با گسترش فولاد، ماشین سازی و حتی فولاد خوزستان متفاوت است.

استقلال که بعد از هفته سیزدهم طعم باخت را نچشیده بود، در این دیدار شاید ضعیف ترین عملکرد فصل خود را ثبت کرد. تیم منصوریان که با یک اشتباه بزرگ وارد زمین شده بود، تا انتهای بازی با همان روش اشتباه به مسیر خود ادامه داد. استقلال برابر بهترین خط حمله لیگ با یک هافبک دفاعی غیر تخصصی یعنی امید ابراهیمی به زمین بازی رفت و علیرضا منصوریان جوان حتی با گذشت ۴۵ دقیقه نیز حاضر به پذیرش اشتباه خود نشد تا در نهایت بازنده این بازی شد.

منصوریان تا پایان بازی اجازه داد تا خط هافبک تراکتور با حضور رفیعی، نوری و کیانی برابر ابراهیمی و البته یک بختیار نا آماده و تنبل قرار بگیرد تا تراکتوری ها هر بلایی که دوست داشتند بر سر استقلال بیاورند. منصوریان در حالی بر اشتباه خود پافشاری کرد که حضور فرشید باقری به جای علی قربانی که روز بدی را سپری می کرد، بهترین راه برای حفظ نتیجه و کسب پیروزی بود. سرمربی جوان استقلال اشتباه خود در ترکیب اولیه را نپذیرفت تا جریمه ای سنگین برای این شکست پرداخت کند و این موضوع تنها تفاوت او با قلعه نویی با تجربه بود.

سرمربی تراکتورسازی در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی بارها مشاهده کرد که استقلال با استفاده از ضعف مهدی زاده در سمت چپ تراکتورسازی و سمت راست آبی ها، بارها خطر ساز شدند. حیدری و حتی مگویان و بختیار رحمانی بارها به تراکتورسازی از این سمت فشار آوردند.

قلعه نویی نیز در اواسط نیمه دوم بود که با مشاهده این اشکال، خیلی زود گودرزی را آماده حضور در بازی کرد و بعد از آن بود که این بازیکن تنها نقطه ضعف این تیم را برطرف کرد. با حضور گودرزی تیم قلعه نویی هر آنچه برای برد نیاز بود را در اختیار داشت. سرمربی با تجربه استقلال خیلی زود اشتباه خود را پذیرفت تا نتیجه این اتفاق سه امتیاز مهم و حیاتی فصل برای قرمزپوشان باشد.

تفاوت منصوریان و قلعه نویی در این بازی ۶ امتیازی و حیثیتی در کنار بسیاری دیگر از جزییات، همین موضوع بود. شاید زمان آن فرا رسیده تا منصوریان خیلی دیگر از اشتباهات خود را شجاعانه بپذیرد و اصلاح کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج