۴۳۷۰۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پورموسوی: شرایطمان از لسترسیتی بهتر است

سرمربی استقلال خوزستان گفت: حداقل می توانم بگویم شرایطمان از لستر سیتی که فصل قبل ما را با آنها مقایسه می کردند بهتر هستیم.

کاپ: سیروس پورموسوی در رابطه با شرایط تیمش قبل از دربی اهواز اظهار داشت: از شرایط راضی هستیم اما شاید تا این جای فصل می توانستیم بهتر از این هم نتیجه بگیرم. به هر حال در ایران این قانون هر سال وجود دارد که تیم قهرمان فصل بعد با مشکلاتی روبه رو می شود حتی برای برخی از تیم های قهرمان اتفاقات بدتری هم رخ داده بود و آنها سقوط کرده بودند اما ما سعی می کنیم دائما پیشرفت کنیم و به رتبه های بالای جدول برسیم. اختلاف امتیازی تیمها بسیار کم است و با دو سه برد می توانیم خودمان را به جمع مدعیان برسانیم. حداقل می توانم بگویم شرایطمان از لستر سیتی که فصل قبل ما را با آنها مقایسه می کردند بهتر هستیم.

وی همچنین افزود: تنها نکته منفی قبل از دربی این است که باید در یک ورزشگاه خالی از تماشاگر بازی کنیم. شاید اولین دربی تاریخ جهان باشد که بدون تماشاگر برگزار می شود. از چند هفته قبل اعتراض خودمان را به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم اما متاسفانه هیچ پاسخی به ما داده نشد. ناچار هستیم که این رای را بپذیریم اما مطمئنا حضور تماشاگر می تواند جذابیت دو چندانی به دربی اهواز بدهد.

سرمربی استقلال خوزستان در واکنش درباره اینکه فولادی ها هم به بدون تماشاچی بودن این بازی اعتراض کردند تصریح کرد: مطمئنا هر دو تیم در سراسر خوزستان طرفداران زیادی دارند. اما این محرومیت سه جلسه ای برای ما اعمال شده و مثل بازی قبل مقابل سیاه جامگان که این رای اعمال شد در این بازی هم مجبوریم بدون تماشاگر بازی بکنیم. در همان بازی پرسپولیس که آن اتفاقات رخ دادما به دنبال این نبودیم که بگوییم تیم میهمان فلان قدر تماشاگر بیشتر نمی تواند داشته باشد اگر دربی اهواز هم با تماشاگر بود قطعا چنین دیدگاهی را ادامه می دادیم.

پورموسوی در رابطه با شایعات جدایی بازیکنان استقلال خوزستان در نیم فصل بیان داشت: متاسفانه هنوز هیچ حرکت مثبتی برای حل مشکلات مالی انجام نشده است. من سه ماه قبل مصاحبه کردم و گفتم با این وضعیت جنازه این تیم هم به آسیا نمی رسد. الان هم از مسئولان گلایه دارم چون قطعا اگر تا نیم فصل به وضعیت بازیکنان رسیدگی نکنند خیلی از آنها می توانند جدا شوند.

وی در پایان گفت: مدیرعامل باشگاه مجبور بود به بازیکنان متممی بدهد که در صورت پرداخت نشدن مطالباتشان در نیم فصل جدا شود گفتیم شاید این اتفاق باعث شود برخی مسئولان به خودشان بیایند اما اینطور نشد. از همان روز که این متممها به بازیکنان داده شده ۴ تا ۵ باشگاه به صورت مستقیم با بازیکنان ما وارد مذاکره شدند که اقدامی کاملا غیرقانونی است. امیدوارم مشکلات مالی تا نیم فصل حل شود تا بتوانیم به راهمان ادامه دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج