۴۳۶۶۸۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دارمیان: پائولو مالدینی الگو و بت من بود

دارمیان معتقد است بازی در لیگ برتر انگلیس، بهترین نوع فوتبال جهان است.

طرفداری: متئو دارمیان، مدافع منچستریونایتد از دوران حضورش در آث میلان گفت.

دارمیان در مصاحبه با وب سایت باشگاه منچستریونایتد گفت:

وقتی که جوان تر بودم در پست هافبک میانی بازی می کردم. حضور در آکادمی میلان باعث تغییر پست بازی من شد و آنجا بود که به عنوان مدافع به کار گرفته شدم، اوایل در پست دفاع مرکزی بودم و پس از راه یابی به ترکیب تیم اصلی، سرمربی پست مرا به مدافع راست تغییر داد و پس از آن دفاع راست شدم.

مدافع 27 ساله منچستریونایتد در خصوص بازی در کنار پائولو مالدینی گفت:

البته که میلان در گذشته مدافعان کناری بسیار بزرگی داشته است. پائولو مالدینی بت من بود و وقتی که من به تیم اصلی راه یافتم، در سن سیرو با او ملاقات کردم. او بازیکن بسیار خوبی بود اما قبل از آن شخص بسیار فوق العاده ای بود و من مدام در حال تلاش بودم، تا فرصت کار با او را پیدا کنم. بنابراین فقط به دنبال تماشای او بودم، زیرا من فکر می کنم او یکی از بهترین مدافعان جهان بود. من از شنیدن صحبت های دیگران برای مقایسه ام با او بسیار خوشحال هستم و از این بابت احساس افتخار می کنم. در زمان حضورم در میلان، او تنها بازیکن مورد علاقه من نبود، در آن تیم کافو نیز حضور داشت. او نیز دفاع کناری فوق العاده ای بود. در آن تیم میلان بازیکنان بسیار بزرگی بودند که من می توانستم چیز های زیادی را از آن ها بیاموزم.

دارمیان: پائولو مالدینی الگو و بت من بود

وی در ادامه افزود:

تنها تماشای بازی دیگران در تمرینات میلان باعث پیشرفت نمی شد بلکه من در تمرین می توانستم با رویارویی در برابر دو تن از بهترین بازیکنان جهان، رونالدو و رونالدينيو خود را آزمایش کنم و این آموزش بسیار مهمی برای من بود. سخت اما خوب بود.

دارمیان در خصوص لیگ برتر انگلیس عنوان کرد:

مدافع بودن در سری آ مقداری با بازی در لیگ برتر جزیره متفاوت است. فوتبالی که در پرمیرلیگ انجام می شود بهترین نوع فوتبال در جهان است و بازی کردن در منچستریونایتد، به شدت مایه مباهات من است. هم اکنون در کمپ کارینگتون، روزانه در مقابل بازیکنان بزرگی بازی می کنم و به این دلیل، بسیار خوشحال هستم. در اینجا من نمی توانم به دیگران کمک کنم اما از تمرین با بازیکنان با کیفیت، چیز های زیادی را یاد می گیرم. بسیار مهم است تا شما رقابت های مختلفی را تجربه کنید، بازیکنان متفاوت و سبک های متفاوتی که روزانه شما را با مشکلات زیادی رو به رو می کنند. این برای رشد من فوق العاده خواهد بود.

دارمیان در ادامه اظهار داشت:

نقش مدافعان کناری از زمان آغاز فوتبال من تاکنون مقداری تغییر کرده است. در حال حاضر یک مدافع کناری خوب تنها حملات حریف را متوقف نمی کند بلکه هر کجا که نیاز بود بایستی در حمله نیز به یاری هم تیمی هایش بیاید. ما باید به مهاجمان و وینگر هایمان بیش از پیش کمک کنیم اما هنوز باید حواسمان به عقب زمین نیز باشد، چراکه دفاع کردن هنوز مهمترین وظیفه ماست. تکنیک و هوش بالا نیز در این پست بسیار مهم است.

بازیکن ایتالیایی منچستریونایتد بیان کرد:

شما به بهترین مدافعان کناری جهان نگاه کنید همه آن ها ویژگی هایی که گفتم را دارند. احتمالا با گفتن این جمله شما به فکر مارسلو در رئال مادرید، دنی آلوز در یوونتوس و داوید آلابا در بایرن مونیخ خواهید افتاد. علاوه بر این بازیکنان، آنتونیو والنسیا در تیم ما نیز کار خود را به خوبی انجام می دهد، او بسیار چشم نواز و خاص بازی می کند و به شدت شبیه یک وینگر عمل می کند.

دارمیان در خصوص پست بازی اش در منچستریونایتد تصریح کرد:

من از بازی در دو گوشه کناری زمین بسیار راحت هستم، چه بازی به عنوان مدافع راست و چه مدافع چپ. مهمترین چیز این است که بتوانم به تیمم کمک کنم و بهترین بازی ام را انجام دهم و به اینکه کجا بازی کنم فکر نمی کنم. برای من ساده است که از چپ به راست منتقل شوم، هنگامی که جوان تر بودم تلاش می کردم تا با کار سخت، پای چپم را قدرتمند کنم. اکنون این کار را در طول هفته مدام انجام می دهم تا جهتی که در آن ضعیف تر هسنم را با تلاشم قدرتمند تر سازم.

وی در پایان افزود:

البته که در فوتبال جدید، تنها وظایف مدافعان کناری تغییر نکرده بلکه بازی ها کاملا عوض شده اند. قبل از آغاز هر بازی ویدیوی مربوط به آن را می بینیم و همه چیز در خصوص رقیب را می دانیم و تلاش می کنیم تا با مطالعه و کار، در راه درستی قرار بگیریم. این کار به ما اعتماد به نفس بالاتری را پیش از هر بازی می دهد زیرا می دانیم که چه اتفاقی در بازی خواهد افتاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج