۴۳۵۹۰۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تاج: هنوز پولمان را از دولت نگرفتیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر کارهای توسعه‌ای را در فوتسال انجام ندهیم ممکن است مثل ژاپن سقوط کنیم.

خبرگزاری فارس: مهدی تاج پس از پیروزی ۶ بر ۴ ایران مقابل روسیه در بازی تدارکاتی در جمع خبرنگاران گفت: روسیه تیم بسیار خوبی است. یکی از تیم‌های معتبر فوتسال است. ما قرار است یک تیم معتبر دیگر فوتسال را به ایران بیاوریم تا با ایران بازی کند. تیم ملی ایران سومین تیم دنیاست و باید کارهای توسعه‌ای را انجام بدهیم وگرنه مثل ژاپن که زمانی بهترین تیم آسیا بود و اکنون دیگر از آن خبری نیست، سقوط کنیم. باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم.

وی افزود: تلاش من و کمیته فوتسال و هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال این است که در فوتسال سرمایه‌گذاری جدی داشته باشیم. اولین کاری که کرده‌ایم این آکادمی فوتسال است که آماده شده البته کارهای دیگری هم دارد و در 3-4 ماه آینده کامل می‌شود.

تاج افزود: آکادمی خوبی ساخته‌ایم. یک ساختمان اداری هم قبلا خریداری شده و یک ساختمان هم دیگر خریده‌ایم که می‌شود دو ساختمان و یک آکادمی برای فوتسال. یک سالن هم داریم که کف‌پوشش در حال ترمیم است. اینها سخت‌افزار است و نرم‌افزار فوتسال هم بازی با تیم‌های بزرگ دنیاست. روسیه به ایران آمد و تماشاگران از این بازی استقبال کردند. تیم‌های دیگر هم باید به اینجا بیایند.

وی در مورد اینکه مناف هاشمی اعلام کرده وزارت پاداش‌ها را به فدراسیون پرداخت کرده و آنها باید پاداش را بدهند عنوان کرد: اگر هاشمی این مسئله را بیان کرده حتما درست می‌گوید.

تاج در پاسخ به این سؤال که حمایت‌های مالی دولت صورت نگرفته و حقوق اعضای کادر فنی تیم ملی عقب افتاده است، عنوان کرد: نباید این خبرها را بدون تحقیق سؤال کنیم. کی‌روش حقوقش را گرفته و نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا مطرح می‌شود. البته این حرف که می‌گویید ما پول‌مان را از دولت نگرفته‌ایم درست است. ما حقوق مربیان خارجی را پرداخت کرده‌ایم و فقط حقوق مربیان داخلی باقی مانده است.ما باید به صورت جدی روی بخشی از بانوان کار کنیم. پول داوران هم پرداخت نشده و باید با کمک دولت این مشکل را حل کنیم.

وی در مورد لغو بازی دوستانه مقابل ساحل عاج تصریح کرد: در این موارد عجله نکنید. اجازه بدهید در مورد لغو و برگزاری بازی فعلا حرفی نزنیم. فدراسیون پیگیر این مسائل است. بحث بازی با اوکراین را مطرح می‌کنند. امروز یک نفر در مورد لغو بازی با برزیل سؤال کرد که من گفتم اصلا کی قرار به برگزاری بازی بود و چه زمانی قرار به لغو آن شد. در این موارد عجله نکنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج