۴۳۵۲۵۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ابراهیم زاده: لیگ یک به نظارت زیادی نیاز دارد

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با بیان اینکه نباید از وضعیت مالی باشگاه‌ها برای مقایسه قدرت آنها استفاده کرد، گفت: فوتبال هیچ ارتباطی با مسائل مالی ندارد.

خبرگزاری ایسنا: منصور ابراهیم زاده درباره بازی تیمش مقابل راه آهن یزدان که در نهایت با تساوی یک یک به پایان رسید اظهار کرد: ما در این بازی خوب نبودیم ولی در همین خوب نبودنمان هم می‌توانستیم با استفاده از موقعیت‌هایی که بدست آوردیم به پیروزی برسیم که موفق عمل نکردیم.
او با اشاره به داور جوان این دیدار، گفت: من بارها گفتم باید خیلی روی داوری لیگ یک کار شود و نظارت کنند. به خصوص در بازی‌هایی که مستقیم پخش نمیشود. داور این دیدار خیلی داور جوانی بود که تصمیماتش باعث اعتراض هر دو تیم شد.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با بیان اینکه نباید برای قیاس قدرت تیم‌ها از وضعیت مالی آنها استفاده کرد، گفت: همه تیم‌ها می‌گویند پول نداریم و با تیم‌های پولدار بازی می‌کنیم ولی همه تیم‌ها با هواپیما سفر می‌کنند و همه در بهترین هتلها اسکان دارند. ضمن اینکه وقتی کسی جایی می‌رود، باور دارد که آنجا پول هست یا نه و وقتی با دیدن این وضعیت قبول مسئولیت کرد، می‌ایستد و کارش را انجام می‌دهد.
ابراهیم زاده افزود: وقتی بازیکنی وارد زمین می‌شود، دیگر به اینکه قراردادش را دادند یا نه فکر نمی‌کند و بهترین بازی‌اش را انجام می‌دهد. مطرح کردن این مسائل بیشتر تنها به این دلیل است که آنها می‌خواهند به مجوعه‌شان فشار بیاورند و پولشان را بگیرند. پس در فوتبال هیچگاه نباید عنوان شود که می‌خواهیم با پولدارها بازی کنیم یا بی پولها چون همه قبول کردیم در مسابقات لیگ با هم بازی کنیم.
وی با بیان اینکه پول نمی‌تواند نتیجه فوتبال را تعیین کند، گفت: همانطور که مشاهده می‌کنید خیلی از تیمهای پولدار توانستند در مسابقات لیگ نتیجه بگیرند و خیلی هم نتوانستند. پس فوتبال هیچ ارتباطی به این مسائل ندارد. پس نباید اینطور عنوان شود که وقتی یک تیم پول دارد یا ندارد، می‌تواند نتیجه بازی را مشخص کند. نتیجه بازی و فوتبال در درون زمین مشخص می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در ادامه با رد صحبتهایی مبنی بر اینکه بازیکنانش وقتی در خانه بازی می‌کنند، انگیزه ندارند، خاطرنشان کرد: صحبتمان این بود بازیکنان ما بیرون از خانه راحت‌تر بازی می‌کنند. شاید این موضوع به خاطر استرس کمتر یا زمین‌هایی بوده که در خارج از خانه به میدان رفتیم که بجز زمین گِلی تیم خونه به خونه، بقیه زمین‌ها وضعیت مطلوبی داشت.

منصور ابراهیم‌زاده در پایان دلیل درخواست تیمش از فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه بازی با نفت مسجد سلیمان یک روز زودتر در روز سه شنبه برگزار شود را اینطور بیان کرد: پروازهای کرمان به اهواز هر روز نیست. به خصوص پرواز برگشت از اهواز به کرمان که روزهای چهارشنبه انجام می‌شود. به همین دلیل از فدراسیون فوتبال درخواست کردیم و آنها مجوزی از باشگاه نفت مسجد سلیمان گرفتند که این بازی یک روز زودتر برگزار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج