۴۳۵۲۴۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خلعتبری، دردسر جدید پرسپولیس

بدهی‌های باشگاه پرسپولیس به بازیکنان و مربیان خارجی که سر به فلک کشیده و حالا یک باشگاه اماراتی سرخپوشان را از طریق فیفا تهدید به کسر امتیاز کرده است.

روزنامه شهروند: بدهی‌های باشگاه پرسپولیس به بازیکنان و مربیان خارجی که سر به فلک کشیده و حالا یک باشگاه اماراتی سرخپوشان را از طریق فیفا تهدید به کسر امتیاز کرده است.
طلبی از ٣‌سال قبل
در زمان مدیریت محمد رویانیان در باشگاه پرسپولیس، محمدرضا خلعتبری به دلیل نامگذاری لیگ امارات به نام جعلی خلیج «ع.ر.ب.ی»، به جمع سرخپوشان اضافه شد. این اتفاق با توجه به قراردادی که بازیکن ایرانی با باشگاه اماراتی داشت، هزینه‌های گزافی را روی دست پرسپولیسی‌ها گذاشت و برخی از افراد نیز وعده‌هایی را برای پرداخت این مبلغ داده‌اند که عملی نشد. چندی پیش باشگاه عجمان از شکایت خود به فیفا علیه پرسپولیس خبر داد و حالا بعد از گذشت ٣‌سال این ماجرا با اخطار جدی فیفا به باشگاه ایرانی همراه شده و پرسپولیس به کسر امتیاز تهدید شده است.
تهدید ٥٠‌هزار فرانکی
در روزهایی که باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی‌های پیشین و پرداخت طلب بازیکنان فعلی زیر فشار است، باید مبلغ ٥٠‌هزار فرانک به باشگاه عجمان پرداخت کند،‌ آن هم برای بازیکنی که چند‌سال است از این تیم جدا شده و در تیم دیگری فعالیت می‌کند. این مبلغ بیش از ١٥٠‌میلیون تومان است که بار مالی سنگینی را ایجاد کرده و صدای مدیران این باشگاه را در آورده است. علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس دراین‌باره می‌گوید: «موضوعاتی هست که من را اذیت می‌کند و همین الان به خاطر جابه‌جایی یک بازیکن باشگاه باید ٥٠‌هزار فرانک جریمه بدهد که واقعا عجیب است.»
ادامه جنگ مدیران

در ماجرای بدهی‌های باشگاه پرسپولیس هیچ‌کدام از مدیران مسئولیتی قبول نمی‌کنند و این بار هم محمد رویانیان این جریمه ٥٠‌هزار فرانکی را به خود خلعتبری ربط داده است: «این ٥٠‌هزار فرانکی که در مورد آن صحبت می‌شود، بدهی باشگاه پرسپولیس نیست. متاسفانه دوستان علی‌اکبر طاهری به او اطلاعات غلط می‌دهند و من تعجب می‌کنم طاهری که با من در ارتباط است، چرا دراین‌باره از خود من سوال نمی‌کند؟ ما حقوق باشگاه عجمان را پرداخت کرده‌ایم. این موضوع به خود خلعتبری مربوط می‌شود. متاسفانه این شیوه کار آقایان است و فقط دنبال این هستند که تقصیر را گردن این و آن بیندازند، در صورتی که ما پول باشگاه عجمان را داده‌ایم.» با این وضع به نظر می‌رسد احتمال کسر امتیاز و جریمه‌های دیگر برای پرسپولیس مثل ١٠‌سال قبل وجود دارد، تا در آخر تنها بازیکنان و هواداران متضرر شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج