۴۳۳۸۲۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

آزمون: مگر من مدیر برنامه طارمی هستم؟

چند روز قبل یکی از روزنامه‌ها شایعه‌ای را مطرح کرد با این مضمون که سردار آزمون، مهدی طارمی را به قربان بردی اف معرفی کرده تا او جذب روستوف شود.

ایران ورزشی: چند روز قبل یکی از روزنامه‌ها شایعه‌ای را مطرح کرد با این مضمون که سردار آزمون، مهدی طارمی را به قربان بردی اف معرفی کرده تا او جذب روستوف شود. این شایعه به ضرر آزمون تمام شد چرا که هواداران پرسپولیس به صفحه او در اینستاگرام حمله کردند و او را مورد اهانت قرار دادند. سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران درباره شایعه پیشنهاد مهدی طارمی به سرمربی تیم روستوف گفت: « مگر من مدیر برنامه‌های مهدی طارمی هستم؟ خیلی ناراحت شدم که این حرف‌ها را شنیدم، تیم روستوف تیم کوچک یا تیمی محلی نیست که من بخواهم به مربی بگویم مهدی را بگیرید یا دستور به روستوف بدهم، واقعا ما جرات حرف زدن با مربی را نداریم.»

مهاجم تیم ملی در ادامه گفت: «من از این موضوع بسیار ناراحت شدم چرا که خیلی‌ها به من بی احترامی کردند. بسیاری از هواداران عزیز پرسپولیس به من بی احترامی می‌کنند اما واقعا اینگونه که فکر می‌کنند نیست، من خیلی وقت است با مهدی حرف نزده ام، چه برسد بخواهم به او پیشنهاد کنم. مهدی از روستوف هیچ پیشنهادی ندارد و نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا می‌آیند؟ این واقعا زشت است که می‌خواهند به من این موضوع را بچسبانند. من کار خودم را انجام می‌دهم و هیچ وقت به مربی یا باشگاه نگفته‌ام که مهدی را بگیرید، چون هیچ حقی ندارم. درست است ما رابطه خیلی خوبی با هم داریم و این دلیلی نمی‌شود من بخواهم کارهای مهدی را انجام بدهم. به من هیچ ربطی ندارد و خواهش می‌کنم به من بی احترامی نکنند چون من کار خودم را انجام می‌دهم.»

آزمون در پایان گفت: «من واقعا می‌خواهم هواداران پرسپولیس تحقیق کنند و ببینند مهدی از لیگ روسیه و روستوف پیشنهاد دارد یا نه. نه اینکه بخواهند به خاطر یک شایعه به من ناسزا بگویند. اینکه من بخواهم به سرمربی بگویم مهدی طارمی را انتخاب کند واقعا عجیب است. رییس جمهوری روسیه شخصا از سرمربی تیم ما نظر می‌خواهد، این با عقل جور در نمی‌آید که من بخواهم به او بگویم مهدی را جذب کند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • امین

      ناراحت نباش سردار جان، اینجا ایرانه و تو فرهنگ ایران این چیزا دیگه عادی شده متاسفانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج