۴۳۲۹۳۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مورینیو:‌خوشحالیِ واقعی یعنی پیروزی وعملکرد عالی

هنریک مخیتاریان در پیروزی ۱-۴ منچستریونایتد در مقابل وست هم بسیار خوب بازی کرد و این عملکرد، تحسین سرمربی اش را در پی داشت.

طرفداری: در دور یک هشتم نهایی رقابت های لیگ کاپ انگلستان (EFL Cup)، دو تیم منچستریونایتد و وست هم یونایتد در اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در پایان تیم سرخ پوش شهر منچستر بود که با درخشش بازیکنانی نظیر هنریک مخیتاریان، آنتونی مارسیال، وین رونی و زلاتان ابراهیموویچ موفق به کسب پیروزی ۱-۴ مقابل حریف لندنی شد.

به گزارش سایت M.E.N ، هنریک مخیتاریان که پس از مدت ها دوری از ترکیب منچستریونایتد، در دو بازی اخیر این تیم مقابل فاینورد (در لیگ اروپا) و وست هم (در لیگ برتر) فرصت بازی کردن را پیدا کرده بود، در این بازی از ابتدا برای شیاطین سرخ به میدان رفت و با ارائه یک عملکرد بسیار خوب، 2 پاس گل را برای هم تیمی هایش فراهم کرد. پس از پایان بازی، ژوزه مورینیو که از عملکرد هافبک ارمنستانی اش رضایت داشت، درباره وی بیان کرد:

خب من بسیار خوشحال هستم، چون مخیتاریان امروز در مقابل یک تیم لیگ برتری، با ویژگی ها و خصوصیات یک تیم لیگ برتری، بازی می کرد و این به طور واضحی نشان دهنده پیشرفت او است؛ زیرا ما پس از عملکرد خوب او در مقابل فاینورد می توانستیم فکر کنیم مخیتاریان این عملکرد خوب را در مقابل شیوه متفاوتی از فوتبال ارائه داده است. اما او امروز این عملکرد خوب را در مقابل یک تیم خوب و مِن بابِ نمونه در لیگ برتر انجام داد و "میخی" می تواند به این روند ادامه دهد. بنابراین ما از بابت عملکرد خوب او خوشحال هستیم، زیرا می دانیم که او را به چه دلیلی جذب کردیم و منتظر سازگاری او با شرایط جدید هستیم و به نظر می آید که این روند به خوبی در حال طی شدن است.

منچستریونایتد در نیمه اول بر وست هم تسلط داشت، اما دست کم گرفتن حریف بار دیگر به شاگردان ژوزه مورینیو ضربه زد و وست هم پیش از پایان نیمه اول موفق شد تا روی اشتباه داوید ده خیا، گل مساوی را به وسیله اشلی فلچر - مخصول آکادمی منچستریونایتد - به ثمر برساند. با وجود این ضربه غیر منتظره به تیمش، ژوزه مورینیو عنوان کرده است که تحت تاثیر بار روانی منفی این گل قرار نگرفته بود و این را به بازیکنانش نیز انتقال داد. وی در این باره اظهار داشت:

عملکردمان، چیزی بود که به آن عادت داشتیم. ما این روزها در خانه خیلی خوب بازی می کنیم و فکر می کنم عملکرد امشب نیز به همین منوال بود. سپس وست هم با اولین شوت در چارچوب به گل رسید. این گل ما را تحت تاثیر قرار داد و بازیکنانمان نیز نمی توانستند این احساس را پنهان کنند، بنابراین به عقب کشیدیم. اما در نیمه دوم، تیم این اعتماد به نفس را پیدا کرد که بازی کند و به راحتی پیروزی را با ارائه فوتبال تهاجمی کسب کند. فوتبال تهاجمی چیزی است که هوادارانمان دوست دارند، اما ما به دنبال نتیجه هستیم.

در بین دو نیمه که نتیجه بازی 1-1 بود، من به آن ها گفتم که گل وست هم را فراموش کنند. به بازیکنانم گفتم که ما خیلی خوب بازی می کنیم، بنابراین باید اعتماد به نفسمان را حفظ کنیم، گلی که به ناحق دریافت کردیم را فراموش کنیم، فراموش کنیم که باید در نیمه اول پیروز می شدیم و این اتفاق نیفتاده، بنابراین باید از همین لحظه با اعتماد به نفس به زمین برویم. این شد که در نیمه دوم موفق به زدن این گل ها شدیم. این تعداد گل و ارائه عملکرد خوب یعنی خوشحالی واقعی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج