۴۳۲۳۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سرنوشت لیگ شانزدهم در دستان پدیده

تیم پدیده مشهد در چهار هفته باقی مانده از نیم فصل لیگ برتر با سخت ترین قرعه ممکن روبرو شده است. قرعه‌ای که تعیین قهرمان لیگ را در دستان آن‌ها قرار داده است.

ورزش‌سه: تیم پدیده مشهد در پایان هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر موفق شده با کسب ۱۴ امتیاز رتبه هشتم جدول را به خود اختصاص دهد. پدیده اولین پیروزی این فصل را هفته اول و مقابل میزبان خود سپاهان اصفهان دشت کرد و در ادامه تا هفته دهم برای کسب دومین پیروزی فصل در مقابل صبای قم انتظار کشید. آن ها در هفته یازدهم هم موفق شدند با شکست ماشین سازی در مشهد سومین پیروزی فصل خود را به دست بیاورند و با کسب ۳ پیروزی و ۴ تساوی به علاوه ۴ شکست در رتبه هشتم قرار گیرند.

شاگردان مهاجری با کسب ۷ متیاز از سه بازی گذشته خود عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشته اند و حالا باید در ادامه فصل سخت‌ترین روزهای لیگ شانزدهم را در مصاف با مدعیان پشت سر بگذراند.

هفته دوازهم و مصاف با صدرنشین
تیم پدیده در چارچوب هفته دوازدهم باید به مصاف تراکتورسازی تبریز برود که با ۲۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی مسابقات قرار دارد. آن ها تاکنون به تیم پرطرفدار تبریزی نباخته اند و در تبریز هم در فکر ادامه همین روند هستند. در مقابل تیم تراکتورسازی قرار دارد که از شش بازی خانگی خود صاحب سه پیروزی و سه تساوی شده و شاگردان مهاجری به خوبی می دانند که بازی کردن در تبریز و خارج شدن با امتیاز از این شهر، اصلا کار ساده ای نخواهد بود.

مصاف با پرسپولیس در مشهد
تیم پدیده در دیدار بعدی خود باید در مشهد میزبان تیم سرخ پوش پایتخت باشد؛ دیدار سال گذشته این دو تیم در مشهد با نتیجه تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت که تا دقایق پایانی تیم مشهدی از پرسپولیس پیش بود و ضربه ایستگاهی رامین رضاییان کار را به تساوی کشاند. اگرچه این دیدار به توجه به نتایج به دست آمده در هفته دوازدهم تحت تاثیر قرار می گیرد ولی با وجود رقیبی قدرتمند به نام تراکتورسازی برای فتح لیگ، شاگردان برانکو ایوانکوویچ نمی خواهند مثل سال گذشته فرصت سوزی کنند.

سفر به تهران برای دیدار مقابل استقلال
تیم استقلال تهران در هر شرایطی در آزادی به دنبال پیروزی خواهد بود و تیم پدیده در سومین هفته پیاپی باید در مقابل یک تیم قدرتمند دیگر قرار بگیرد. دیدار پدیده در مقابل دو استقلال و پرسپولیس با توجه به حضور برخی بازیکنان سال های گذشته این دو تیم در مشهد، می تواند جذابیت های ویژه ای داشته باشد.

دیدار با ذوب‌آهن در مشهد
پس از سه دیدار بسیار سخت و نفس گیر، شاگردان مهاجری باید در خانه پذیرای تیم ذوب‌آهن شوند تا آخرین دیدار خود در نیم فصل لیگ شانزدهم را انجام دهند. ذوب آهن در آخرین سفر خود به مشهد مغلوب سیاه جامگان شده است و اصلا دوست ندارد که در سفر مجدد به این شهر، همان تجربه از دیگر تیم مشهدی برای آن‌ها تکرار شود.

پس از دیدار برابر ذوب آهن مسابقات لیگ برتر به مدت 17 روز تعطیل خواهد شد و از 22 دی ماه از سر گرفته می شود؛ تیم پدیده در اولین دیدار خود در شروع دور برگشت لیگ برتر باید در خانه پذیرای تیم سپاهانی شود که در دور رفت موفق به شکست آن شد.

به خوبی روشن است که تیم پدیده تا پایان نیم فصل کار بسیار دشواری پیش رو دارد؛ دیدارهایی که نتایج آن می تواند تیم میانه جدولی پدیده را به رده های پایان بفرستد و یا به یکی از تیم هایی تبدیل شود که سرنوشت بالای جدول را تغییر می‌دهد. با این وصف پدیده در دور برگشت با نتایجی که به دست می آورد، می تواند تعیین کننده تیم قهرمان لیگ هم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج