۴۳۱۰۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حسن‌زاده: عابدین تا اطلاع ثانوی محروم است

رئیس کمیته انضباطی از برخورد شدید و جدی این کمیته با بازیکنان متخلف دیدار تیم های گیتی پسند اصفهان و ملی حفاری اهواز خبر داد.

ورزش سه: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی گفت: به دلیل تخلف علی عابدین، وی از امروز با دستور موقت صادر شده از حضور در میادین ورزشی و فعالیت و همراهی تیم خود به هر عنوان محروم بوده تا تصمیم گیری نهایی در خصوص تخلفات این بازیکن گرفته شود. تا این ساعت، هیچ گزارشی به دست ما نرسیده و منتظریم تا مسئولین برگزاری این دیدار، گزارش خود را هر چه سریعتر به کمیته انضباطی ارسال کنند.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه رفتار غیر ورزشی و ناجوانمردانه از سوی این بازیکن رخ داده و به راحتی زحمتهای یک تیم با چنین رفتارهایی به هدر می رود، مطمئنا کمیته انضباطی شدید ترین تنبیهات را خواهد داشت. با استناد به قوانین فوتبال، شدید ترین برخورد را در خصوص تخلفات این چنینی داریم.

رئیس کمیته انضباطی در ادامه بیان کرد: بازیکنی که در نیمکت ذخیره می‌نشیند، تکالیف متمایزی از تماشاگران دارد و رفتار غیر ورزشی او باعث می شود تا جو ورزشگاه و یا سالن مسابقه به هم بریزد. به این موضوع اشاره شده که عدم نیروی انتظامی کافی در سالن برگزاری مسابقات باعث شده چنین تخلفاتی صورت بگیرد که باید بگویم اصلا اینطور نیست. اگر یک یا ۱۰۰ سرباز در سالن مسابقه حضور داشته باشند آنها موظف هستند امنیت سالن مسابقه و تماشاگران را بر عهده بگیرند نه تخلفاتی که بازیکنان انجام می دهند.بخشی از حوادثی که مربوط به تماشاگر باشد، مسئول کنترل آن نیروی انتظامی و مقاماتی که مسابقات را برگزار می کنند، هستند. اما رفتار غیر ورزشی یک بازیکن ارتباطی به کم یا زیاد بودن نیروی انتظامی ندارد.

وی در پایان گفت: بازیکنی که فوتسال حرفه ای در سطح کشور بازی می کند آن هم کشوری که جز سه تیم برتر جهان است، نباید چنین رفتار های نادرستی را انجام بدهد. این موضوع جای تاسف دارد و همانطور که در بالا اشاره کردم، کمیته انضباطی شدیدترین تنبیهات را برای متخلفین در نظر می گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج