۴۲۸۶۳۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خطر امیری بالای سر امید عالیشاه

بدترین اتفاق ممکن برای امید عالیشاه که در اردوی اخیر دوبی از بهترین بازیکنان پرسپولیس به شمار می‌رفت، این بود که ناگهان به‌خاطر شکستگی دست مجبور به ترک تمرینات تیمش شد.

وطن امروز: بدترین اتفاق ممکن برای امید عالیشاه که در اردوی اخیر دوبی از بهترین بازیکنان پرسپولیس به شمار می‌رفت، این بود که ناگهان به‌خاطر شکستگی دست مجبور به ترک تمرینات تیمش شد. با این وجود عالیشاه در مصاحبه‌ای عنوان کرد می‌خواهد با کمک پزشکان با همان دست گچ گرفته کند.
اما چرا او این حرف را زده است و می‌خواهد با تغییر نوع گچ دستش، اجازه حضور در میدان را بگیرد؟
با وجود آسیب‌دیدگی و دوری ۴ هفته‌ای از میادین ستاره پرسپولیس تاکید کرد که می‌خواهد بازی کند. امید عالیشاه هر چند در دیدارهای اخیر پرسپولیس نیمکت‌نشین بوده است اما همواره یکی از بازیکنان مورد اعتماد برانکو بوده است و در کارهای هجومی توانایی بالایی دارد. عالیشاه با بدشانسی مواجه شد و به خاطر شکستگی مچ دست تا ۴ هفته نمی‌تواند برای سرخ‌پوشان به میدان رود که این مساله می‌تواند او را به کلی از روزهای اوج دور کند. او با وجود آنکه نمی‌تواند در این ۴ هفته به میدان رود اما اظهار نظر جالبی را بر زبان آورد و گفت: با سر شکسته بازی کرده‌ام و با دست شکسته هم بازی می‌کنم. نمی‌توانم باور کنم ۴ هفته باید بازی نکنم.
اما دلیل این همه اصرار چیست؟ عالیشاه در این فصل رقیب بزرگی همچون وحید امیری را پیش رو داشته است. از شانس بد او وحید امیری ملی‌پوش دقیقا در همان پست عالیشاه به‌عنوان وینگر چپ بازی می‌کند و با توجه به کارایی بالا و شم گلزنی، برانکو مجبور شده در بیشتر بازی‌ها از امیری در آن منطقه بهره ببرد. در اردوی دوبی عالیشاه توانست با ارائه بازی‌های خوب نظر مثبت برانکو را جلب کند ولی ممکن است دوری ۴ هفته‌ای و نبود عالیشاه موجب شود وحید امیری میخش را محکم‌تر از قبل بکوبد و دیگر عالیشاه امیدی به حضور در پست اصلی‌اش نداشته باشد.

از این رو او با پزشک تیم صحبت کرده و می‌خواهد با استفاده از نوع خاصی از گچ‌ها که فیفا اجازه بازی با آن را صادر می‌کند، اجازه حضور در تمرینات و همچنین بازی‌ها را بگیرد. مشخص نیست از لحاظ پزشکی این کار شدنی است یا خیر اما عالیشاه خطر را احساس کرده و می‌داند اگر امیری در آن منطقه ماندگار شود، او بعید است دیگر به‌عنوان وینگر چپ به میدان برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج