۴۲۵۲۰۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

هدف ما کسب ۱۳ امتیاز بود

حرفهای صریح کی‌روش درباره AFC و کفاشیان

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بلافاصله بعد از حضور در ایران، به شرایط تیم ملی در پایان دور رفت انتخابی جام جهانی پرداخت و در این خصوص صحبت کرد.

ورزش سه: کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی که توانست دور رفت رقابت های انتخابی جام جهانی را با کسب ۱۱ امتیاز و صدرنشینی پایان دهد از برنامه های خود در ادامه مسابقات و البته گله گزاری بابت بازی در زمین نامساعد دیدار با سوریه پرداخت.

* اکنون زمان موفقیت در دور برگشت است

همانطور که از ابتدا و همیشه گفتم باید کاری کنیم که در قسمت نهایی مسابقات پرقدرت تر و در جایگاه خوبی قرار گرفته باشیم. خوشبختانه در دور رفت مسابقات به هدف مان دست یافتیم و اکنون در دور برگشت باید به هدف نهایی مان برسیم.
* روز تلخ و ضرر زننده

متاسفانه روز گذشته روز تلخ و ضرر زننده ای بود به فوتبال چون وجاهت آن زیر سوال رفت و ما می توانستیم امتیاز کاملی از این بازی کسب کنیم. ما می خواستیم دور رفت را با 13 امتیاز به پایان برسانیم. در اولویت دوم 11 امتیاز را داشتم که این هم می توانست خوب باشد. البته ما یک مزه تلخ را بابت این اتفاق اکنون زیر زبان داریم و اگر بازی در استادیوم و شرایط مناسبی برگزار می شد می توانستیم امتیاز مناسب را کسب کنیم. متاسفانه اتفاقی که افتاد تاسف آور است و هم برای مسوولان فیفا و ای اف سی، البته نه برای همه آنها بلکه برای کسانی که این تصمیم را در این شرایط که در مالزی فصل بارش های فصلی است. در چند کیلومتری استادیومی که بازی کردیم استادیوم هایی با شرایط و امکانات بهتر وجود داشت و ما می توانستیم آنجا این دیدار را برگزار کنیم.
* از کفاشیان سئوال کنید

ما در زمان لازمه گزارشات کاملا حرفه ای خودمان را به ای اف سی ارسال کردیم و گفتیم شرایط برای برگزاری بازی وجود ندارد. نه تنها تصمیم مناسبی نگرفتند بلکه اگر بخواهیم صحبتی کنیم ما را با جرایمی هم مواجه می کنند. پیشنهاد بنده به اصحاب رسانه این بود که اگر بخواهم حرفی بزنم با جرایم مواجه می کنند و آنها باید از دست اندرکاران ای اف سی بپرسید که چرا چنین کاری کردند و اکنون در ایران نیز فرد دوم آسیا را در اختیار داریم که افتخارات مناسبی در رده های مختلف فوتبال به دست آورده اند و باید اکنون این سوال را از او پرسید. خود شما فرد دوم آسیا را در ایران دارید که جایگاهش را به خاطر تیم ملی بزرگسالان و تیم‌های ملی به دست آورده است و از او بپرسید که AFC چرا تصمیم به برگزاری این دیدار در شرایط نامساعد گرفته است.
* شادی مردم بزرگترین جایزه ماست

بهترین و بزرگترین جایزه ای که تیم های مثل فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و بانوان کسب کردند شادی ملت است و بگذارید جایزه های دیگر را دیگران به دست آورند. ما ارزنده ترین جایزه ها را با این شادی به دست می آوریم. آن جایزه فقط یک جایزه است که در یک سطح خاص برگزار می شود اما شادی جمعی مردم ایران ارزشمندتر است و ما تمام تلاش مان را می کنیم تا شادی و غرور را کسب کنیم.
* این پیاده روی در پارک نیست

برنامه های آتی تیم ملی فوتبال ایران بسیار ساده است. هر کسی که فکر کند صعود تیم ملی ایران کار ساده ای و مثل پیاده روی در یک پارک است اشتباه می کنند. نه تنها در درون زمین باید قدرتمندانه حضور یابیم بلکه باید در بیرون زمین نیز هوشمندانه به کار خودمان ادامه دهیم. حریفان در دور بعدی دست یکدیگر خوانده اند و حریفان تمام تلاش را خواهند کرد که تیم ملی ایران از صعود باز بماند و اگر در سخت کار کردیم باید در این دور سخت تر کار کنیم تا به صعود برسیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کابوسی بنام کلاشیان..ببشید کفاشیان..!!!

    • بدون نام

      کلا شما اگه دیدید کارلوس از چیزی گله و شکایت نداشت خبر کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج