۴۲۴۶۱۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بازگشت رویایی لاروخا در ۶ دقیقه

در دیدار ی دوستانه دو تیم اسپانیا و انگلیس در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان لوپتگی طی ۶ دقیقه پایانی بازی یک بازگشت رؤیایی را رقم زدند.

وبسایت نود: تیم ملی انگلستان که در ۴ بازی از ۵ بازی اخیر خود مقابل اسپانیا شکست خورده بود، امشب در ورزشگاه خانگی خود در حالیکه تا دقیقه '۸۹ از حریف خود ۲-۰ پیش بود، با دریافت دو گل دیر هنگام، این پیروزی را با تساوی عوض کرد.

دقیقه '۹ (۱-۰)(آدام لالانا): لالانا پشت ضربه پنالتی اعلام شده برای تیم انگلیس قرار گرفت و در حالیکه رینا مسیر توپ را درست تشخیص داده بود، اما توپ به گوشه بالای دروازه راه یافت تا میزبان پیش بیفتد.

بازگشت رویایی لاروخا در 6 دقیقه

دقیقه '۱۵: روی پاس به بیرون خوب ماتا، ویتولو چسبیده به محوطه جریمه صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه زمینی این بازیکن به شکلی بد از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه '۲۷: لالانا، زننده تک گل این مسابقه به علت مصدومیت جای خود را به تئو والکات داد تا لیورپولی ها را نگران کند.

نیمه اول این دیدار در حالی با پیروزی ۱-۰ انگلیس به پایان رسید که شاگردان جولن لوپتگی در تیم اسپانیا توان و میل چندانی برای حمله و نفوذ به لایه های دفاعی حریف از خود نشان نمی دادند و حملات نصف و نیمه میزبان هم راه به جایی نبرد.

دقیقه '۴۸ (۲-۰)(جیمی واردی): انگلیسی ها نیمه دوم را هم خوب شروع کردند و روی ارسال عالی هندرسون از سمت راست واردی با یک ضربه سر شیرجه ای محکم و زیبا وارد دروازه رینا کرد و بعد از ۱۵ بازی اولین گل خود را به ثمر رساند.

بازگشت رویایی لاروخا در 6 دقیقه

دقیقه '۵۱: باز هم حمله خطرناک دیگری از سوی سه شیر ها، والکات را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه زمینی این بازیکن را رینا با واکنشی عالی برگشت داد تا اختلاف بیشتر نشود.

دقیقه '۵۵: اولین حمله جدی بازیکنان اسپانیا در نیمه دوم، نصیب سیلوا شد اما ضربه پای راست این بازیکن را هیتون با زانو برگشت داد و در ادامه آسپاس در شرایطی نامتعادل توپ را به بالای دروازه زد.

دقیقه '۸۹ (۲-۱)(یاگو آسپاس): روی ضدحمله ای سریع اسپانیا یکی از گل های خورده را جبران کرد؛ پاس موراتا به سمت راست و نفوذ آسپاس به محوطه جریمه انگلیس درحالیکه دایر را مقابل خود می دید، با یک ضربه پای چپ تماشایی و به کمک تیر عمودی دروازه، توپ را به گل تبدیل کرد.

بازگشت رویایی لاروخا در 6 دقیقه


دقیقه '۲+۹۰: اسپانیا در لحظات پایانی فشار خود برای فرار از شکست را افزایش داده بود اما ضربه خطرناک ایسکو از داخل محوطه به پای مدافعان حریف برخورد کرد و با اختلاف کم به کرنر رفت.

دقیقه '۵+۹۰ (۲-۲)(ایکسو): آخرین حمله و امید اسپانیا به گل تبدیل شد تا بازگشت باشکوهی برای این تیم رقم بخورد؛ پاس پشت دفاع خوب کارواخال به ایسکو، با کنترل سینه این بازیکن در زاویه ای تنگ همراه شد و در نهایت ضربه او از بین پاهای دروازه بان وارد دروازه شد تا بازی مساوی تمام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج