۴۲۴۵۱۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ممبینی: فکر می‌کنم گل ایران آفساید نبود

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: امروز زمین حریف اصلی ایران بود و ما با AFC برای اتفاقات این مسابقه مکاتبه خواهیم کرد.

خبرگزاری فارس: هدایت ممبینی پس از پایان دیدار ایران و سوریه اظهار داشت: متأسفانه زمین کیفیت مسابقه را گرفت و فکر می‌کنم گلی که ما زدیم آفساید نبود. البته من باید فیلم بازی را حتماً دوباره ببینم و نظر قطعی را روی فیلم بدهم.

وی در خصوص داوری نیز گفت: من چون ناظر AFC و فیفا هستم نمی‌توانم در مورد داوری نظر بدهم، ولی واقعیت این است که کنترل امکانات زمین در اختیار ما نبود، به خصوص که مسئولان باید روی این موضوعات نظاره کنند، علی‌الخصوص برای تیم‌هایی که تکنیکی هستند. من کمتر چنین صحنه‌هایی را درفوتبال دیده بودم.

ممبینی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون برنامه‌ای برای اعتراض به AFC دارد یا خیر، گفت:مکاتباتی صورت خواهیم داد و پیگیر هستیم. ما قبل از بازی مشکلات را بازگو کردیم و بعد از بازی این کار را خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به مالزی مبنی بر اینکه آیا قبول دارید امروز زمین حریف ایران بود، گفت: قطعاً همین‌طور است، ما قبل از بازی دغدغه داشتیم که زمین سد محکمی برای ما باشد و این زمین برای فوتبال در سال 2016 کمی عجیب به نظر می‌رسد.

ممبینی در پایان در خصوص اینکه چرا ورزشگاه صندلی نداشت و این مغایر با قوانین AFC است گفت: کمیته مسابقات کنفدارسیون فوتبال آسیا باید پاسخگوی این مسئله باشد، چون خلاف قوانین عمل شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زمین حریفتون بود؟؟؟ مگه اونا چه کردن که زمین حریفشون نبود ورد خونده بودند؟ یا وضعیت زمین روی اونا تاثیر نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج