۴۲۲۹۳۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

علی منصور دقت کن! هوادار خیلی صبر ندارد!

بازیکن سابق استقلال معتقد است استقلال امسال بازی‌های خوبی از خودش به نمایش نگذاشته و برای همین هم تعداد نمایندگانش در تیم‌ملی کم است.

خبرآنلاین: استقلال این روزها از نظر صدور بازیکن به تیم ملی بر خلاف رقیب سنتی اش حال و روز خوبی ندارد. وریا غفوری یکی از دو ملی پوش استقلال بازی بعدی تیم ملی را از دست داده و به این ترتیب آبی های تهران در اردوی بعدی تیم ملی تنها یک ملی پوش خواهند داشت. این در حالی است که تعداد بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی به بیش از ۵ بازیکن می رسد. درباره این مساله و وضعیت این روزهای استقلال با علی موسوی بازیکن سابق استقلال صحبت کرده ایم.

*آن طور که در خبرها آمده وریا غفوری اردوی بعدی تیم ملی را از دست داده و استقلال تنها در اردوی بعد تیم ملی یک ملی پوش دارد. تا به حال پیش نیامده بود که در تعداد ملی پوش های استقلال و پرسپولیس این همه اختلاف باشد.

الان دیگر سیستم مثل سابق نیست که چون مربی ایرانی بود همیشه ۶ بازیکن از پرسپولیس برمی داشت، ۴ تا از استقلال یا ۴ تا از پرسپولیس، ۶ تا از استقلال. الان مربی آن چیزی که مورد نیازش است را می بیند. مربی الان تیم ملی نه آبی است نه قرمز و فقط کسی که به دردش می خورد را دعوت می کند. ممکن است الان ۲۵ بازیکن استقلال هم خوب باشند ولی شاید آن شاخص هایی که باید داشته باشند تا به درد تیم ملی بخورند را ندارند.

*چه اتفاقی می افتد که بازیکن های استقلال به درد تیم ملی نمی خورند؟

وقتی یک تیم صدرنشین جدول باشد و بازی هایشان خیلی روان تر از بقیه تیم ها باشد، صد در صد تیم ملی از بازیکنان آن تیم بیشتر استفاده می کند. الان هم خودمان، هم مربی های استقلال و هم همه جامعه فوتبال می دانند که استقلال امسال، آن استقلال محکم و قوی همیشگی نیست که بخواهد بازیکن به تیم ملی صادر کند. همه بازیکن هایش خوب و صاحب نام هستند ولی از نظر فاکتورهایی که باید برای تیم ملی داشته باشند، امسال آن طور نبود. یعنی طوری که خیلی خوب باشند و تیمشان رو به رشد باشد و یا صدر جدول باشند و بازی خوبی به نمایش بگذارند، نبوده اند. استقلال امسال تا به حال بازی خوبی به نمایش گذاشته و در جدول هم جایگاه خوبی ندارد.

*یعنی معتقدید الان شکل بازی های پرسپولیس بهتر از استقلال است؟

صد در صد همینطور است. من از دید کارشناسی می گویم و با تعصبی که روی استقلال دارم و دوست ندارم استقلال اینطور باشد حرف نمی زنم. وقتی یک خبرنگار به من زنگ می زند دوست ندارم چشمهایم را روی نقاط ضعف تیمم ببندم. امیدوارم استقلال روند رو به رشدش را شروع کند و بازیکن هایش آن طور که باید باشند ظاهر شوند و بتوانند وارد تیم ملی شوند. وگرنه خودمان الان واقف هستیم که بازیکن های استقلال در حد تیم ملی بازی نمی کنند.

*از ابتدای ورود کی روش به ایران منصوریان رابطه خیلی خوبی با او داشت. این رابطه نمی تواند موثر باشد؟

اصلا. الان یک مربی حرفه ای در راس کار است. مربی ای که تمام اعتبارش و اسمش را روی تیم ملی گذاشته و سعی می کند اعتبار جهانی اش را با تیم ملی ایران حفظ کند. الان تیم ملی ایران را با اسم مربی اش می شناسند. این مربی که نمی آید با رابطه بازی و این مسائل اسم خودش را خراب کند. اگر این کار را کند که دیگر مربی حرفه ای نیست.

*چقدر امیدوار هستید که استقلال روند صعودی پیدا کند و بیشتر نتیجه بگیرد؟

من استقلال امسال را حالت پاییزی می بینم. یعنی امسال باید دندان روی جگر بگذاریم و یا فرصت بدهیم و یا برنامه چند ساله داشته باشیم تا در آینده نتیجه بگیریم. استقلال امسال در حد دو سه تا برد، یک مساوی، یک باخت است و مشخص است که هنوز امسال برای شکل گرفتن تیم مشکلاتی وجود دارد. اما امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد و استقلال شکل اصلی اش را به دست بیاورد و بتواند شانه به شانه با تیم های بالای جدول پیش برود و رقابت کند.

*هوادارها این فرصت را به منصوریان می دهند؟

هوادارها تا الان و امسال واقعا سنگ تمام گذاشتند. تا به حال سابقه نداشته که اینقدر پشت مربی باشند و به منصوریان کمک کنند. منصوریان هم خودش به این موضوع واقف است و تمام تلاشش را می کند.

*دلیلش چیست که هوادارها هنوز آن شعار معروف حیا کن، رها کن را بعد از یک نیم فصل ندادند؟

منصوریان و بعضی از بازیکن ها یک جورهایی با رفتارهایشان هوادارها را در تعارف قرار دارند. هوادارها هم یک حالت احساسی دارند و کلا منصوریان هم در زمانی که بازی می کرد طوری رفتار کرده که آن زمان دوستش داشتند و الان هم دوست دارند با تیم نتیجه بگیرد. اما نمی توانند تا آخر اینطور ادامه بدهند. باید یک حرکتی از منصوریان ببینند. یا با بازی های خوب و یا حداقل با کسب نتیجه یک مقدار دلگرم شوند. چون هوادار به هیچ کس وفادار نمی ماند. نه فقط هوادار استقلال، هوادار رئال مادرید، هوادار بارسلونا و هواداران همه تیم های پرطرفدار محبوب ترین مربی هم که باشد برایشان کسب نتیجه نکند به او وفادار نمی مانند. برای اینکه پیش و بیش از مربی اول تیمشان را دوست دارد وهوادار استقلال هم تا این لحظه واقعا سنگ تمام گذاشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج