۴۲۱۰۷۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

زنده کردن حق پخش

همان اندازه که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در حیات باشگاه‌های فوتبال نقش دارند، وزارت ورزش وجوانان نیز به عنوان اصلی‌ترین ستون ورزش در آتیه باشگاه‌های فوتبال سهیم است.

ایران ورزشی: همان اندازه که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در حیات باشگاه‌های فوتبال نقش دارند، وزارت ورزش وجوانان نیز به عنوان اصلی‌ترین ستون ورزش در آتیه باشگاه‌های فوتبال سهیم است. روز گذشته مسعود سلطانی‌فر رسما در صندلی وزارت ورزش و جوانان جلوس کرد. انتظار می‌رود که اول شخص ورزش ایران مساله خودکفایی باشگاه‌ها بخصوص سرخابی‌ها را که نقشی اساسی در افکار جوانان دارند، در کنار دیگر امور محوله پیگیری کند.

موضوعی که پس از انتخاب سلطانی‌فر، از سوی وزیر جدید به عنوان یکی از ماموریت‌های وزارتخانه مطرح شد که نشان می دهد وزیر ورزش برنامه های خاصی برای این موضوع دارد.

در سال‌های اخیر فدراسیون فوتبال و شخص کفاشیان بارها صداوسیما را تهدید کردند و حتی کار به جایی رسید که در مقطعی از ورود دوربین‌ها به ورزشگاه‌ها جلوگیری شد. اقدامی که با حمایت اهالی فوتبال نیز همراه بود و بسیاری این تصمیم را شجاعانه دانستند اما در عمل هرگز شاهد عقب‌نشینی صداوسیما نبودیم و با کمی انعطاف‌پذیری اقتصادی و پرداختی بیشتر در قیاس با گذشته موضوع فیصله یافت درحالی کارشناسان و اهل فن همچنان اعتقاد دارند که حقوق فوتبال و باشگاه‌ها به طور کامل پرداخت نمی‌شود و باشگاه‌ها همچنان از این ناحیه متضررند. بی‌شک اگر سلطانی‌فر این ماجراها را رصد کرده باشد و اخیرا نیز در جریان اظهارات مدیران باتجربه و قدیمی فوتبال قرار گرفته باشد به یک نکته مشترک می‌رسد؛ اینکه تمام استخوان خردکرده‌های فوتبال بر این باورند مادامی که حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌های فوتبال پرداخت نشود استقلال و پرسپولیس و دیگر باشگاه‌ها غرق در مشکلات مالی خواهند بود و وزارت ورزش و جوانان نیز ناچار است هر ساله بخشی از بودجه خود را صرف تیمداری کند که این رویه منجر به کاهش هزینه‌ها در بخش زیرساختی می‌شود و وزارت ناچار است بخشی از بودجه خود را به این حوزه اختصاص دهد.

وزارت ورزش و جوانان چنانچه مساله مالی خود با استقلال و پرسپولیس و برخی تیم‌هایی از این دست را حل کند نه تنها حاشیه‌های ناشی از بی‌پولی گاه و بیگاه این دو باشگاه را از خود دور می‌کند بلکه می‌تواند این هزینه‌ها را در بخش‌های آموزشی و حتی ساخت و سازهای ابنیه ورزشی به کار بگیرد تا دولت مجبور نباشد بودجه خود را در این بخش هزینه کند چراکه اصولا نظام باشگاهداری حرفه‌ای ایجاب می‌کند که باشگاه‌ها خود هزینه‌های‌شان را از راه‌های گوناگون که مهم‌ترینش همین دریافت حق پخش تلویزیونی است، تامین کنند. انتظار می‌رود که وزیر ورزش و جوانان در ماجرای دریافت حق پخش حامی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باشد و با رایزنی‌های خود، حقی که سال‌هاست در اختیار این باشگاه‌ها قرار نمی‌گیرد را زنده کند. همانطور که مهدی تاج هم در مراسم معارفه سطانی‌فر گفته فوتبال باید از وجود وزیر ورزش و شخص سلطانی‌فر سود ببرد. شخصیتی که به نظر می‌رسد مورد احترام بسیاری از اهالی ورزش است و بسیاری حس خوبی از حضور وی در این جایگاه دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج