۴۲۰۵۸۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ابراهیم زاده: لیگ آزادگان یک ماراتن سخت است

منصور ابراهیم زاده می گوید که لیگ آزادگان همانند یک ماراتن سخت است و تیم هایی موفق ترند که سازمان بهتری داشته باشند.

ورزش‌سه: روز گذشته تیم آلومینیوم اراک در خانه، میزبان تیم مس کرمان شد و با وجود ۱۰ نفره شدن تیم مس کرمان از دقیقه ۷۵ نتوانست از برتری نفری خود استفاده کند و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا هر دو تیم با ۱۷ امتیاز به ترتیب در رده هشتم و نهم مسابقات لیگ یک قرار بگیرند. تیم آلومینیوم گل زده کمتری نسبت به مس کرمان دارد و به همین دلیل و علیرغم تفاضل گل مساوی بالاتر از آلومینیوم قرار گرفته است.

منصور ابراهیم زاده، سرمربی تیم مس کرمان در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: «ما ۷ بازیکن اصلی خود را در این دیدار نداشتیم و بیشتر بازیکنان ما اولین تجربه خود را پشت سر گذاشتند. این بازی برای ما به سختی انجام شد. در روز قبل دیر به هتل رسیدیم و نتوانستیم تمرینی داشته باشیم و مجبور شدیم تنها به نرمش در هتل اکتفا کنیم.»

وی ادامه می دهد: «تیم آلومینیوم هم با تمام نیروهای خود به این بازی آمده بود و اگر بازیکن ما در دقایق آخر اخراج نمی شد می توانستیم گل هم بزنیم؛ چون آن ها در دقایق آخر برای حمله بی مهابا می‌آمدند و ما می توانستیم از فضاهای ایجاد شده استفاده کنیم؛ ولی در مجموع با اینکه تیم کاملی در این دیدار نداشتیم از نتیجه به دست آمده راضی هستیم و یک امتیاز شیرین برای ما به دست آمد.»

وی در مورد ساختار خط دفاعی تیم مس که بیشترین تعداد تساوی را در لیگ یک داشته، گفت: «ما سازمان تیمی در دو بخش حمله و دفاع داریم و روی هر دو کار می کنیم؛ معتقدم سازمان تیمی ما در هفته های اخیر در خط دفاعی موفق تر عمل کرده است. البته ما در خیلی از بازی ها فرصت گلزنی داشتیم که بچه ها با بی دقتی فرصت هاب به وجود آمده را از دست دادند. در بازی استقلال هم در دقیقه ۹۰ می توانستیم به گل برسیم که بی تجربگی بازیکن ما این اجازه را از تیم گرفت. خط حمله برخلاف دفاع به خلاقیت و یک سری ویژگی های ذاتی نیازمند است که بچه ها باید در این منطقه باهوش تر عمل کنند.»

وی در مورد آخرین اخبار از سرقت خانه اش، اضافه کرد: «هنوز هم پیگیر این موضوع هستم و هیچ اتفاقی نیفتاده است؛ همین الان در آگاهی هستم تا پیگیر این موضوع باشم.»

سرمربی تیم مس در مورد عملکرد داوری بیان داشت: «ما نمی توانیم در مورد داوری صحبت کنیم چون ممکن است آمیخته به احساسات شود و باید کارشناسان در این حوزه نظر بدهند.»

ابراهیم زاده در پایان در مورد رقابت فشرده در لیگ یک تصریح کرد: «لیگ آزادگان یک ماراتن خیلی سخت است. تیم ها هم باید در درگیری ها شرکت کنند. هم تاکتیک خوبی داشته باشند و هم از شانس خوبی برخوردار باشند و فکر می کنم تیم هایی که از سازمان خوبی برخوردار باشند در نیم فصل دوم می توانند به بالای جدول برسند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج