۴۱۹۳۳۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آشتیانی: امتیاز پورحیدری نداشتن ادعا بود

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: وزیر ورزش و جوانان مراقب افراد متملق‌گو و فرصت‌طلب باشد و اجازه ندهد با چاپلوسی او را از مسیر خود منحرف کنند.

خبرگزاری فارس: امیررضا واعظی آشتیانی گفت: در گذشت منصور پور حیدری را به خانواده داغدار او و همسرش تسلیت می‌گویم برای آنها آرزوی صبر و برای آن مرحوم درخواست علو درجات دارم.

وی افزود: پورحیدری از جمله پیشکسوتان بی‌ادعا بود که هیچ وقت دستاوردهای خود را مطرح نمی‌کرد. اینکه فردی بی‌منت و بی‌ادعا کار کند ویژگی بسیار پسندیده‌ای است ویژگی دیگر او بی‌حاشیه بودن است با پورحیدری فرصت و موقعیت همکاری را نداشتم اما این دو ویژگی برداشتی است که من از خصلت‌های متعدد این پیشکسوت بزرگ داشتم.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در رابطه با انتخاب مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش خاطر نشان کرد: اعتقاد و باور من این است که برای عرصه‌های مختلف باید از افراد مدیر استفاده کنید اینکه گفته می‌شود ورزش را به ورزشی‌ها بسپارید موضع‌گیری پسندیده‌ای نیست در دنیا هم این نگاه فراموش شده است. فردی را باید انتخاب کنید که تدبیر و مدیریت لازم را داشته باشد سوابق سلطانی‌فر نشان می‌دهد او تجربه مدیریتی خوبی داشته است. و باید در راستای توسعه ورزش تلاش کند.

وی افزود: در این فرصت محدود باقیمانده تا پایان کار دولت اتفاق خاصی را شاهد نخواهیم بود اما او باید فضا را تلفیق کند و اعتمادسازی به وجود بیاورد تا اینکه اگر در دولت بعدی فرصت خدمت را به دست آورد آن وقت برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت خود را اجرایی کند.

وی در مورد تأثیر انتخاب وزیر جدید بر روی باشگاه استقلال و پرسپولیس و اینکه این روزها نقل‌قول‌های عجیبی در مورد وزیر شنیده می‌شود و تعریف‌ها خیلی از او زیاد است،‌تصریح کرد: توصیه‌ام به سلطانی‌فر این است که مراقب یک عده فرصت‌طلب و متملق‌گو باشد تملق و چاپلوسی مدیر را از مسیر خود منحرف می‌کند. سلطانی‌فر فردی با تجربه است که خودش به این مسئله واقف خواهد بود.

آشتیانی در ادامه تأکید کرد: او باید در مورد استقلال و پرسپولیس بر اساس قانون تجارت مدیریت کند. باید با برگزاری مجمع هیأت مدیره جدید انتخاب شود و بازرس و حسابرس جدید انتخاب کنند. هیأت مدیره از بین خود یا از بیرون مدیرعامل جدید را انتخاب کرده و ثبت در شرکت‌ها صورت بگیرد. صورتجلسه هیأت مدیره در هر ماه در اختیار وزیر قرار بگیرد و او هم با مشورت کارشناسان به این جمع‌بندی برسد که آیا تصمیمات درست اتخاذ شده یا نه همچنین وزیر از باشگاه‌ها تراز مالی سه ماهه بخواهد و سال مالی برای آنها تعریف کند و پس از بررسی های حسابرس مجمع در فرصت قانونی برگزار شده و مشخص شود که آیا باشگاه در مسیر صحیحی حرکت می‌کند یا نه اگر این اتفاق صورت بیفتد بزرگ‌ترین خدمت انجام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج