۴۱۵۴۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

استقلال خوزستان واگذار می‌شود

استقلال خوزستان این روزها شرایطی بحرانی‌تر از همیشه را تجربه می‌کند.

ایران ورزشی: استقلال خوزستان این روزها شرایطی بحرانی‌تر از همیشه را تجربه می‌کند. این تیم حالا به شرایطی رسیده که دیگر حتی بازیکنان هم حاضر نیستند در تمرینات حضور پیدا کنند. در واقع بعد از سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان که تصمیم گرفته بود دیگر کنار تیم نباشد، حالا بازیکنان هم به دنبال پورموسوی، تمرینات تیم را تحریم کردند. آنها امروز و فردا در تمرینات حضور پیدا نمی‌کنند تا ببینند وضعیت مالی باشگاه به کجا می‌کشد و آیا این مشکلات حل می‌شود یا نه.

استقلال خوزستان بعد از قهرمانی در لیگ پانزدهم با امید و آرزوهای زیادی پا به لیگ شانزدهم گذاشت. تیمی که نخستین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است، فکر می‌کرد توجهات زیادی را به خود جلب می‌کند و حامیان زیادی خواهد داشت اما در همان ابتدای راه، همه امیدها پرپر شد و نقشه‌های موفقیت در آسیا نقش بر آب. در همان ابتدا خبر می‌رسید که مسوولان باشگاه نمی‌خواهند در لیگ شانزدهم هزینه کنند اما تصور نمی‌شد این مساله به صورتی باشد که هیچ خبری از پول نشود. با این مسائل، عبدا... ویسی رفت و جای خود را به سیروس پورموسوی داد. از آنجا که پورموسوی ارتباط دوستانه و نزدیکی با بازیکنان داشت، اکثر بازیکنان اصلی تیم که پیشنهادهای خیلی خوب و نجومی از تیم‌های بزرگ و حتی سرخابی‌های پایتخت داشتند، قید این پیشنهادها را زدند و در استقلال خوزستان ماندند تا کنار پورموسوی و در آسیا روزهای جدید و متفاوتی را تجربه کنند. پورموسوی اگرچه بهترین دروازه‌بانش را از دست داد و همچنین کولی‌بالی را که بهترین دفاع تیمش بود اما ناامید نشد و با قدرت لیگ را شروع کرد. این تیم در ابتدا هم نتایج خوبی می‌گرفت اما در ادامه کمی دچار افت شدند که دلیل آن هم کاملا مشخص بود. این مساله دلیلی نداشت جز نبود پول و کم شدن تمرکز بازیکنان در زمین. مشکل بی‌پولی حتی کار را به اعتصاب هم کشاند اما با وساطت پورموسوی تیم برگشت و کار خود را دنبال کرد. در واقع پورموسوی به آنها گفته بود از هفته هشتم تا دهم به چیزی جز بازی‌ها فکر نکنند تا بعد از آن تصمیمی جدی بگیرند.
تصمیم جدی این بود که اگر پولی به استقلال خوزستان نرسد، پورموسوی برای همیشه تیم را ترک کند. اعضای تیم فکر می‌کردند با این مساله، مسوولان باشگاه به تکاپو می‌افتند و چاره‌ای می‌اندیشند اما الان که موعد مقرر فرا رسیده خبری از پول نشده است. فقط بعد از بازی با ذوب‌آهن از باشگاه با پورموسوی تماس گرفته شد که بماند و کار کند چون خبرهای جدیدی در راه است. خبر هم ظاهرا خیلی جدی‌تر از قبل است. به همین دلیل پورموسوی تصمیم گرفت بماند و تا شروع دوباره تمرینات صبر کند. قرار بود تمرینات از امروز شروع شود اما این بار بازیکنان تصمیم گرفتند تا رسیدن پول، در تمرینات حضور پیدا نکنند و در واقع دست به اعتصاب جدیدی زدند. با این اتفاقات پورموسوی هم به دنبال رفتن بود که خبر رسید قرار است باشگاه واگذار شود. ظاهرا تا الان به دلیل اینکه باشگاه استقلال خوزستان به طور کامل از گروه ملی به بانک ملی واگذار نشده بود، بانک ملی به تیم کمک نمی‌کرد اما حالا خبر رسیده قرار است این هفته باشگاه استقلال خوزستان به صورت کامل به بانک ملی واگذار شود. این اتفاق یعنی پایان مشکلات مالی. خبر آنقدر جدی است که همه بازیکنان در سکوت منتظر تغییر و تحولات هستند.

گفته می‌شود در این مورد کارهای لازم هم انجام شده و حتی قرار است حمید محمودی رییس هیات مدیره گروه ملی صنعتی فولاد ایران امروز به اهواز برود تا کارها را نهایی کند. البته در تماسی که با محمودی گرفتیم فعلا از همه این مسائل ابراز بی‌اطلاعی کرد اما خبر می‌رسد او امروز در اهواز حضور پیدا خواهد کرد تا کارهای انتقال به صورت کامل انجام شود. رییس هیات مدیره گروه ملی ایران که در جشن قهرمانی استقلال خوزستان هم نقش پررنگی داشت و جام قهرمانی را بالای سر برده بود، ظاهرا در تلاش است هر چه زودتر مشکلات مالی باشگاه حل شود تا استقلال خوزستان مثل فصل گذشته با قدرت در رقابت‌های لیگ برتر و البته لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند. حالا باید منتظر ماند و دید در نهایت امروز چه اتفاقاتی در اهواز می‌افتد. ظاهرا در همین رابطه قرار است امروز استاندار خوزستان جلسه‌ای با حمید محمودی رییس هیات مدیره گروه ملی صنعتی فولاد ایران داشته باشد. جلسه‌ای که پیش از اینکه انجام شود استاندار از آن خبرهای امیدوارکننده‌ای به باشگاه داد. حالا باید منتظر ماند و دید این جلسه برگزار می‌شود یا نه و در نهایت چه اتفاقاتی می‌افتد. به نظر می‌رسد بهترین خبر در این آخر هفته واگذاری کامل باشگاه استقلال خوزستان از گروه ملی به بانک ملی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج