۴۱۴۳۷۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

یوونتوس توان خرید بازیکنان بهتر از من را دارد؛

ده روسی: صحبت های کونته اشکم را در آورد

کاپیتان دوم رم به شایعه پیشنهاد یوونتوس به او خندید اما راجع به تمدید قراردادش با رم هنوز چیزی نمی داند.

طرفداری: دنیله ده روسی هافبک با سابقه رم، ۳۰ اکتبر ۲۰۰۱ اولین دیدارش را برای این تیم انجام داد و امروز نیز ۱۵ سال بعد مقابل امپولی به میدان رفت. رم در این دیدار با نتیجه ۰-۰ متوقف شد. اخیر شایعاتی پیرامون وضعیت تمدید قرارداد ده روسی در رسانه های ایتالیایی و ابراز علاقه یوونتوس به جذب وی، منتشر شده بود. ده روسی در گفتگو با مدیاست پرمیوم گفت:

متاسفانه باز هم چهار امتیاز از یووه عقب مانده ایم اما فصل طولانی است و فکر می کنم نمی توانم از عملکرد امروز تیم ایراد بگیرم. انصافا ما امروز خوب بازی کردیم. ما همه کار کردیم اما اسکروپسکی امشب یک پدیده بود. فقط باید نتیجه را قبول کنیم.

با آنکه روی کاغذ به نظر بازی ساده ای بود، ما سختی های آن را می دانستیم. در ابتدای بازی امیدوار بودیم اسکروپسکی نتواند در تمام ۹۰ دقیقه این نمایش را ادامه دهد اما نباید منتظر اشتباه دروازه بان حریف باشیم.

بازی بسیار سختی مقابل امپولی داشتیم. آنها خوب دفاع می کردند. گاهی اوقات باید به احترام حریف کلاهتان را بردارید.

قرارداد ده روسی با رم در پایان فصل به پایان می رسد و دو طرف هنوز تمدید نکرده اند. شایعاتی پیرامون پیوستن ده روسی به یوونتوس به صورت آزاد وجود دارد و برخی می گویند او در پایان فصل به لیگ امریکا خواهد رفت. ده روسی پس از شنیدن این خبر خندید و گفت:

امروز پانزدهیم سال حضورم در رم است و از همه تشکر می کنم. خیلی خوشحالم. امیدوارم بتوانیم چیزهای بیشتری با باشگاه کسب کنیم و من با قلب و روحم در این باشگاه حاضر هستم. چیز دیگری در این مورد نمی دانم. یووه نشان داده که بهترین بازیکنان را خریداری می کند و توانایی خرید بازیکنان بسیار بهتر از من را دارد. بنابراین شک دارم که اخبار چنین علاقه ای از طرف یووه درست باشد.

هنوز با رم در مورد آینده ام صحبت نکرده ام اما اگر قرار باشد اینجا را ترک کنم، باز هم امیدوارم باشگاه عملکرد خوبش را ادامه دهد. رم باید پیروز شود. هنوز زمان برای مذاکره و حل کردن مسائل اقتصادی وجود دارد. خواسته من برای ماندن کمترین مساله است.

اخیرا آنتونیو کونته در مصاحبه ای که امروز خواندید از تیم ملی ایتالیا در یورو 2016 تمجید کرده بود و گفته بود همه آنها مثل اعضای خانواده اش بوده اند:

من از رودی گارسیا تشکر می کنم که رم را در شرایط بدی به دست گرفت و به من خیلی کمک کرد. من زیاد بازی نمی کردم و زیاد دچار مصدمیت می شدم اما این یک مرحله بزرگ در زندگی فوتبالی من بود.

تجربه حضور در کنار کونته در تیم ملی، فوق العاده بود و دیدن صحبت هایش اشک مرا در آورد. او باعث شد من به خودم دوباره ایمان داشته باشم که بازیکن خوبی برای آن پست هستم و به من ثابت شد از نظر فیزیکی هم هنوز کاملا می توانم خوب بازی کنم.

کونته انسان پیچیده ای است. رو راست، سخت کوش و ساده است. انسان های کمی مثل او وجود دارند. او نهایت احساس را دارد. یک نا امیدی بزرگ دارم که نتوانستم در آخرین دیدار مقابل آلمان بازی کنم. اگر چنین جوی را کونته در تیم ملی ایجاد نکرده بود، ممکن بود پیش از یورو تصمیم به خداحافظی از بازی های ملی بگیرم. پس از بازی های یورو و رفتن کونته نیز چیزی تغییر نکرد. هنوز همان جو بر تیم ملی حاکم است و من وظیفه خودم می دانم که برای این گروه تا آخرین نفسم بجنگم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج