۴۱۴۰۴۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فکری: تیم را رها کرده و به تهران آمده‌ام

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: شرایط مالی تیم بسیار حاد شده و اوضاع به حدی وخیم است که مجبور شده‌ام تیم را رها کرده و به تهران بیایم.

خبرگزاری میزان: به دلیل مشکلات شدید مالی باشگاه نساجی، تمرینات این تیم تعطیل شده و سرمربی این تیم هم به تهران سفر کرده است.

محمود فکری با تایید این خبر اظهار داشت: شرایط مالی تیم بسیار حاد شده و اوضاع به حدی وخیم است که مجبور شده‌ام تیم را رها کرده و به تهران بیایم تا تکلیف تیم مشخص شود. متاسفانه نه مالک و نه مدیرعامل باشگاه در شرایط فعلی پاسخگو نیستند.

وی ادامه داد: مدیرعامل باشگاه به بازیکنان قول داده بود پس از بازی با خونه به خونه یا ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کند و یا استعفا دهد. متاسفانه نه از پول خبری شد و نه از استعفا. پرهام، مالک باشگاه هم به دلیل مشکلاتی که برایش ایجاد شده اعلام کرده که دیگر قصد هزینه کردن و تیم‌داری ندارد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد وضعیت این تیم عنوان کرد: با این شرایط باید یا یک سرمایه‌گذار برای باشگاه پیدا شود یا مسئولان استانی فکری برای این تیم بکنند. ابتدای فصل قرار بود کل فهرست تیم را به بازیکنان بومی اختصاص دهیم اما با توجه به شرایط موجود آنها راضی به همکاری نشدند و مجبور شدیم چند بازیکن غیر بومی جذب کنیم که تاکنون یک ریال هم دریافتی نداشته‌اند. اگر قرار است بازیکن مجانی بازی کند، چرا با او قرارداد می‌بندند یا باید با او قرارداد سفید امضا می‌کردند؟

فکری در پایان با اشاره به اینکه با توجه به این وضعیت شرایط تیمشان برای بازی مقابل نفت تهران در جام حذفی مشخص نیست، گفت: نمی‌دانم وضعیت بازی ما با نفت‌تهران در جام حذفی چه می‌شود. من آبرویم را از سر راه نیاورده‌ام که اینطور با آن بازی شود. وقتی مالک و مدیرعامل تیم پاسخگو نیستند و مدیرعامل با بازیکنان و اعضای کادر رفتار زشت و زننده‌ای دارد چه کار می‌توان انجام داد. اعتبار و آبرویم را که از سر راه نیاورده‌ام. با این شرایط بازی با نفت روی هواست و نمی‌دانم سرانجام کار چه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج