۴۱۳۹۴۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سلوک: گواردیولا انسان مغروری است

مدیر برنامه‌های پپ گواردیولا بار دیگر به انتقاد از سرمربی فعلی منچسترسیتی پرداخت و او را متهم به داشتن خصومت شخصی با توره کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اکیپ، یحیی توره یکی از ارزشمندترین بازیکنان چند فصل اخیر منچسترسیتی بود که در این فصل نتوانسته برای تیمش به میدان برود. او با پپ گواردیولا، سرمربی سیتی اختلاف‌هایی دارد که موجب شده است سرمربی اسپانیایی سیتی او را از ترکیب تیمش بیرون بگذارد.

دیمتری سلوک که چند نوبت با گواردیولا درگیری لفظی داشته است، بار دیگر به انتقاد از این مربی پرداخت و او را متهم کرد که خصومت شخصی را وارد تصمیم گیری های مدیریتی کرده است. پپ گواردیولا پیشتر اعلام کرده بود تا زمانی که یحیی توره به خاطر اظهار نظر دیمتری سلوک عذرخواهی نکند، او را به بازی نخواهد فرستاد. در این بین این مدیر برنامه اهل کشور اوکراین نیز حاضر به عذرخواهی نشده است تا یحیی توره همچنان در بلاتکلیفی باشد.

سلوک در گفت‌وگو با نشریه دیملی میرور گفت: می دانم مشکل او چیست. وقتی گواردیولا یحیی توره را از بارسلونا کنار گذاشت، از او انتقاد کردم. حالا گواردیولا در حال انتقام‌گیری است. این یک رفتار و خصومت شخصی است نه رفتار حرفه‌ای. در تابستان گفتم با توجه به مشکلی که بین گواردیولا و توره است، سیتی باید اجازه جدایی این بازیکن را بدهد. البته باشگاه تاکید کرد یحیی در برنامه های سیتی قرار دارد و باشگاه هم به او نیاز دارد. با این حال وقتی پپ، نام توره را از فهرست تیم برای لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد، با او تماس گرفتم که جواب تلفن من را نداد. همچنین با چیکی بگریستین (مدیر فنی) نیز تماس گرفتم ولی او نیز جوابی به تماس من نداد. اگر باشگاه به دنبال عذرخواهی من بود، باید جواب تلفن من را می داد یا با من تماس می گرفت ولی این اتفاق صورت نگرفته است.

سلوک ادامه داد: اگر پپ می خواهد به او احترام بگذاریم، باید خود نیز احترام گذاشتن را بلد باشد. قبل از بازی سیتی و بارسلونا در لیگ قهرمانان، بار دیگر با او تماس گرفتم که باز هم جوابم را نداد. قصد داشتم مذاکره ای با او در بارسلونا داشته باشم. هیچ‌وقت عذرخواهی نخواهم کرد. چرا باید عذرخواهی کنم وقتی مقصر نیستم و حقیقت را گفتم؟ به هیچ وجه عذرخواهی نخواهم کرد.

این مدیربرنامه در پایان گفت: باید ببینیم موضع باشگاه و شیخ منصور چگونه خواهد بود. متاسفانه پپ آدم مغروری است و با غرور خود تصمیم می گیرد و این نگران کننده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج