۴۱۳۷۴۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

صحبت های تند دیمیتری سلوک علیه گواردیولا

مدیربرنامه های توره بازهم در مورد پپ گواردیولا و مشکلات پیرامون صحبت کرده است.

طرفداری: از ماه سپتامبر بود که مشکلات بین مثلث گواردیولا، یحیی توره و دیمتیری سلوک، مدیربرنامه های توره آغاز شد. سلوک در مصاحبه ای به اینکه توره در لیست لیگ قهرمانان سیتی قرار نگرفته است اعتراض کرد و بعد از آن گواردیولا خواستار عذر خواهی سلوک شد تا اجازه بازی به یحیی توره را بدهد.

به نقل از میرر ، هنوز عذر خواهی از سوی سلوک انجام نگرفته است که هنوز یحیی توره برای سیتی به میدان نمی رود. سلوک اعتقاد دارد که گواردیولا در حال تحقیر موکلش است. او گفته است که بار ها سعی کرده است تا جلسه ای با گواردیولا داشته باشد تا مشکل مرتفع شود اما هیچگاه جوابی دریافت نکرده است. او افزوده است که دو هفته پیش قبل زمانی که سیتی با بارسلونا بازی داشت قصد ترتیب یک جلسه را داشت اما جلسیه تشکیل نشد. سلوک پیش از این هم چند بار به گواردیولا تاخته بود. او اعتقاد دارد پیگرینی جنتلمن بوده اما پپ نیست. و حتی گفته است که او به خاطر پول به سیتی آمده است.

وقتی یحیی در لیست لیگ قهرمانان قرار نگرفت من با پپ تماس گرفتم تا دلیلش را بپرسم اما او هیچگاه پاسخ من را نداد. من حتی تلاش کردم با بگیرستاین تماس بگیرم اما او هم جواب من را نداد. بنابراین فکر نمی کنم باشگاه بتواند از من در مورد مصاحبه انتقاد کند وقتی که خودشان حتی حاضر به صحبت با من نیستند. پپ از احترام صحبت می کند اما برای احترام دیدن باید احترام گذاشت.

قبل از بازی سیتی در نیوکمپ من بار دیگر با پپ تماس گرفتم تا در مورد یک نشست صحبت کنم حتی با بگیرستاین هم تماس گرفتم اما بازهم جوابی داده نشد. حتی من مسیج فرستادم اما بازهم جوابی دریافت نکردم. من مکالمه تلفنی را به صورت ضبط شده دارم تا این حرف ها را ثابت کنم.

من برای عذر خواهی با آن ها تماس نگرفتم. برای چه باید عذر خواهی کنم وقتی جرمی مرتکب نشده ام و حقیقت را گفته ام. عقیده من صحبت رو در رو است تا راهی برای پیش بردن کار پیدا کنیم. باید برای همه روشن شده باشد که پپ به دنبال عذر خواهی نیست. او می خواهد شیخ منصور و هواداران را بر علیه بازیکنی که عاشق باشگاه است، بشوراند. پپ به خود اجازه می دهد تصمیمی بگیرد که به نفع سیتی نیست.

سلوک فکر می کند بذر این دشمنی زمانی کاشته شد که او از گواردیولا به خاطر فروش توره به سیتی انتقاد کرد.

من می دانم مشکل او چیست. وقتی او توره را از بارسلونا به سیتی داد، من از او انتقاد کردم. این انتقام گواردیولا است. و این کاملا شخصی است و اصلا حرفه ای نیست. فکر می کنم این یک نقشه برای تحقیر کردن توره و بازیکنانی است که در ۶ سال گذشته برای سیتی تاریخ سازی کرده اند. یحیی تنها فرد مورد غضب نیست. هارت و نصری هم با این مشکل مواجه شدند چون شخصیت های بزرگی بودند. پپ نمی خواهد با مرد ها کار کند او می خواهد با جوانان کار کند تا به صورت کامل بر آن ها تسلط داشته باشد.

پپ در روی شما می خنند و کاری می کند که فکر کنید دوست شما است و سپس به شما از پشت خنجر می زند. پپ می دانست که در این بازه به یحیی احتیاج دارد اما به جای اینکه غرورش را کنار بگذارد ترجیح داد در دربی منچستر شکست بخورد. فکر نمی کنم هواداران سیتی از این بابت خوشحال باشند.

فکر می کنید چرا فصل پیش اعلام شد که پپ فصل بعد سرمربی سیتی است. پیگرینی شانس بردن لیگ و لیگ قهرمانان را داشت اما آن ها نمی خواستند چنین اتفاقی رخ دهد. آن های می خواستند رسیدن به موفقیت را برای پیگرینی غیر ممکن کنند.

یحیی سیتی را در ژانویه ترک نخواهد کرد. یحیی یک بازیکن حرفه ای است. او آمادگی خوبی دارد و قادر است که فردا به میدان برود. او در این چند سال همه چیز به سیتی داده است و تاریخ سازی کرده است به مانند هارت و نصری اما پپ گونه ای رفتار می کنند که گویا آن ها هیچی نیستند. کسانی که در راس باشگاه هستند نمی خواهند یحیی به عنوان یک اسطوره در ذهن هواداران سیتی بماند. توره، شیخ منصور و هواداران سیتی شایسته این هستند که عذر خواهی گواردیولا را بشنوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج