۴۱۳۴۵۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قاضی: کار کردن با دایی لذتبخش است

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: کار کردن با علی دایی فوق‌العاده و لذتبخش است و او در هر تمرین به ما نکات تازه‌ای را آموزش می‌دهد.

خبرگزاری فارس: محمد قاضی در خصوص عملکردش در لیگ برتر امسال و صدرنشینی‌اش در جدول گلزنان لیگ برتر گفت: خوشحالم از اینکه صدرنشین گلزنان لیگ هستم اما هنوز ابتدای لیگ است و فاصله زیادی تا پایان لیگ داریم البته همه چیز به تلاش و پشتکار خودم بستگی دارد و امیدوارم به گونه‌ای کار کنم که در نهایت به موفقیت تیم منجر شود.

وی در خصوص عملکرد فوق‌العاده‌ای که تا اینجا داشته و در ۱۱ بازی لیگ برتر جام حذفی ۹ گل زده است، ادامه داد: قطعا این موضوع وظیفه من را سنگین‌تر می‌کند و باید تلاش بیشتری انجام دهم تا پاسخگوی نیازهای کادر فنی وانتظاراتی که از من وجود دارد، باشم. عملکرد من تا اینجا یک اتفاق خوب بوده و یک آمار موفقیت‌آمیز به حساب می‌آید اما باید بتوانم به این روند مناسب ادامه دهم.

قاضی در پاسخ به این سؤال که با کدام بازیکنان برای رقابت آقای گلی تلاش خواهد کرد، اظهار داشت: من رقبای خوبی در تیم‌های مختلف دارم. حسن بیت‌سعید در استقلال خوزستان،‌ مهدی طارمی در پرسپولیس. گادوین منشا در پیکان، ادینهو در تراکتورسازی و... بازیکنانی هستند که من با آنها رقابت خوبی دارم هر چند که همانطور که گفتم الان برای این مسائل زود است. من در حال حاضر به این مسائل فکر نمی‌کنم و به دنبال موفقیت تیم هستم و این موضوع در اولویت است اما بعد از آن تلاش خواهم کرد تا بتوانم به آقای گلی دست پیدا کنم. این را هم بگویم من در حال حاضر به نتایج نفت فکر می‌کنم و وظیفه من به عنوان یک مهاجم گل زدن است. تا اینجا شرایط خوب بوده و امیدوارم شرایط همینطور ادامه پیدا کند.

وی در مورد حضور علی دایی و محسن خلیلی در نفت و اینکه این موضوع چقدر به مهاجمان این تیم کمک می‌کند، اظهار داشت: من پیش از این با آقای دایی در صبا کار کرده‌ام و باید بگویم کار کردن با علی آقا فوق‌العاده و لذتبخش است. آقای دایی آقای گل جهان است و در هر تمرین به ما نکات خوبی را یادآور می‌شود. قطعا کار کردن با علی آقا باعث پیشرفت من هم شده است. آقای خلیلی هم آقای گل لیگ بوده و از وقتی به نفت آمده از نظر روحی روانی به تیم کمک زیادی می‌کند.

قاضی در خصوص تساوی روز گذشته نفت در مشهد و رتبه این تیم در جدول رده‌بندی افزود: ما باید دیروز سیاه‌جامگان را شکست می‌دادیم ولی در این چند هفته به بدشانسی خوردیم و شرایط بد شده است. خوشبختانه شرایط تیمی ما کاملا خوب و مثبت است و همه بازیکنان با یکدیگر رفیق هستند. ما بازیکنان کار خودمان را می‌کنیم اما چیزی که مهم است این است که بحث انتقال باشگاه نفت به شرکت بهنام‌ پیشروی کیش هنوز به سرانجام نرسیده و این مسئله باعث شده تا مالکان باشگاه برای هزینه کردن دست نگه دارند. قطعا پرداخت‌های به موقع به تیم می‌تواند کمک کند. شما ببینید الان تیمی مثل پرسپولیس اردو رفتن یا پول گرفتنش مشخص است و این موضوع به آنها کمک می‌کند تا شرایط بهتری داشته باشد. امیدوارم این مسئله هم روشن شود تا در نهایت ما بدانیم با چه کسی طرف هستیم و در ادامه لیگ شرایط بهتری داشته باشیم.

وی در مورد دیدار نفت مقابل نساجی قائم‌شهر در جام حذفی، خاطرنشان کرد: به هر حال جام حذفی راحت‌ترین راه برای رسیدن به آسیاست. هر چندکه در جام حذفی همیشه نتایجی رقم می‌خورد که باعث شگفتی می‌شود. همانطور که دیدید پرسپولیس مقابل قشقایی شیراز شکست خورد و حذف شد. به هر حال نگاه ما به جام حذفی به چشم یک تورنمنت مهم است.

قاضی درباره نساجی هم افزود: این تیم از تیم‌های خوب است و تماشاگران بسیار خوبی هم دارد که از آنها به شدت حمایت می‌کند. همچنین محمود فکری به عنوان سرمربی کار می‌کند و به هر حال ما می‌دانیم کار سختی در قائم‌شهر داریم. آنها با انگیزه زیادی به مصاف ما می‌آیند و ما می‌دانیم بازی آسانی در پیش نداریم.

مهاجم تیم نفت تهران در خصوص بازی کردن در زمین چمن مصنوعی در قائمشهر اظهار داشت: به هر حال انجام بازی در چمن مصنوعی برای فوتبالی‌ها خوب نیست چرا که زمین سفت است و این موضوع احتمال آسیب‌دیدگی بازیکنان را بیشتر می‌کند. شما شک نداشته باشید که بازی در چمن طبیعی لذت بیشتری دارد و قطعا تماشاگران از آن لذت بیشتری می‌برند. من البته یک بار با فولاد در قائمشهر به مصاف نساجی رفته‌ام می‌دانم هواداران زیادی برای حمایت از این تیم به استادیوم می‌آیند. بازی سختی قطعا در انتظار ما خواهد بود اما ما تلاش می‌کنیم با دست پر از این بازی بیرون بیاییم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج