۴۱۱۸۸۷
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

پورموسوی: تنها یدک‌کش نام میزبانی بودیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:‌ در بازی مقابل پرسپولیس تنها یدک‌کش نام میزبانی بودیم و هیچ‌کدام از حقوق‌ تیم‌ میزبان برای ما رعایت نشد.

خبرگزاری فارس: سیدسیروس پورموسوی در مورد محرومیت سه جلسه‌ای تیمش از میزبانی رقابت‌های لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه به دنبال ایجاد روح جوانمردی در فوتبال هستیم و از طرفداران فوتبال پاک و زیبا هستیم، نمی‌خواهیم مخالفت زیادی با این رأی بکنیم، اما انتظارمان بررسی بهتر و دقیق‌تر اتفاقاتی است که درون ورزشگاه رخ داد.

وی افزود: همه می‌دانند هواداران منتسب به هواداران استقلال خوزستان تعداد محدودی دارند و آنها که زیرنظر کانون هواداران فعالیت می‌کنند، پشت نیمکت خودمان می‌نشینند. ما هیچ وقت چنین حرکاتی را تأیید نکرده‌ایم و همیشه به تیم مقابل احترام گذاشته‌ایم. شما می‌دانید مسائل امنیتی ورزشگاه به باشگاه ارتباطی پیدا نمی‌کند. ما در جریان بازی هم دائم مسائل را به نماینده فدراسیون گوشزد می‌کردیم. شما دیدید برخلاف قانون جایگاه‌های بیشتری هم نسبت به حق قانونی به پرسپولیس اختصاص پیدا کرد. هیچ شرایطی برای میزبانی ما در نظر گرفته نشد.

سرمربی استقلال خوزستان تأکید کرد: اینکه بخواهیم تنها به‌واسطه میزبانی یک تیم را با چنین وضع سنگینی روبرو کنیم، درست نیست. به هیچ وجه از درگیری‌های به‌وجودآمده حمایت نمی‌کنیم و به‌شدت این اتفاقات را محکوم می‌کنیم. بازهم می‌گویم اگر مستحق این رأی هستیم به خاطر رعایت روح جوانمردی فوتبال و حرکت در راستای پاکسازی ورزشگاه‌ها این مسئله را می‌پذیریم.

پورموسوی در پاسخ به این سوال که درگیری‌ها بیشتر از سوی هواداران منتسب به استقلال خوزستان بود، اظهار داشت: تنها چیزی که در این اتفاقات به ما ارتباط پیدا می‌کرد، داشتن نام میزبانی بود. اگر ما میزبان بودیم، چرا هیچ‌کدام از قوانین میزبانی رعایت نشد. آیا ۹۰ درصد از ورزشگاه در اختیار ما بود؟ شما نگاه کنید هواداران دو تیم را شانه به شانه یکدیگر در سکوها جای دادند، کجای دنیا این اتفاق می‌افتد؟ همیشه بین هواداران دو تیم فاصله‌ای در نظر گرفته می‌شود. مخصوصاً در دیداری که بین پرسپولیس و استقلال است و از قدیم کری‌خوانی بین آنها وجود داشته است، به هیچ‌وجه قصد دفاع از اتفاقات رخ‌داده را نداریم و به همین خاطر مصاحبه‌ نمی‌کنیم. اصل ماجرا از نظر ما مردود است؛ چراکه اعتقاد داریم فوتبال برای لذت بردن است نه جنگیدن. باید ببینیم موضع باشگاه در قبال این اتفاقات چیست و بازهم می‌گوییم ما تنها یدک‌کش نام میزبانی بودیم و از حداقلی‌ترین حقوق‌مان در این بازی محروم شدیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • فرخ خان

      جناب ریاست کمیته انظباطی خیلی زحمت کشیدین تنها 3 جلسه محروم از تماشاگر !!!!!! کی هزینه درمان و دیه ها را میدهد؟ فکر میکنید با 3 جلسه محرومیت کار درست شود؟ برای کل مسابقات خوزستان و حفظ امنیت بازیکنان و تماشاگران باید فکر کنید......

    • پیر مرد پرسپولیسی

      همه قبول دارند که باشگاه میزبان در موضوعات امنیتی ورزشگاه نقشی ندارند ولی درتحریک وفتنه گری وبه اشوب کشاندن ورزشگاه با مضاحبه های فتنه انگیز قبل وبعد از بازی شما وحرکت تحریک امیز غیرورزشی زهیوی نقش پر رنگی داشتید ،واز رای کمیته متاسفانه شما دونفر قسر در رفتید،سازمان لیگ هم تاحدودی مقصر است چون اجازه می دهد افراد فاقد صلاحیت که حتی مدرک مربیگری هم ندارند روی نیمکت تیمها بنشینند ودر بوجود اوردن چنین اشوب هایی نقش اول را ایفا نمایند وبجای عذرخواهی از تیم مهمان وتماشاگران ،طلبکار هم باشند فکر نمیکنم درکلاسهای مربیگری فقط اموزش تاکتیک ودرنهایت منجر به صدور مدرک ومجوز مربیگری منتهی شود،قطعا روانشناسی ورزش واصول حرفای برخورد باتماشاگر ،اصحاب رسانه ،نیمکت خودی وحریف وبازیکنان وسایر افراد برگزارکننده مطالبی یاداوری می شود ،ولی شمای بی مدرک هنوز احساس نکرده اید که گاهی سکوت وبسته ماندن دهان بسیار موثر تر است ،بیشتراز این منجلابی را که ایجاد کرده اید ،هم نزنید که بوی تعفنش بیشتر می اید ،منجلابی که تاوانش را هوادارانتان دادند وخود وزهیوی قسر در رفتید .یاحق.

    • بدون نام

      خواهشا کل خوزستان بهم ربط ندید

    • بینام

      بانظر پیرمرد پرسپولیسی کاملا موافقم .خیلی از اتفاقاتی که در ورزشگاه اتفاق افتاد بر اثر رفتار مربی وبعضی از بازیکنا در زمین بود که عکس العمل تماشاچی ها رو برانگیخت.باید با اونا هم برخورد بشه

    • سیاست

      من کل نظر دوستمان با نام پیرمرد پرسپولیس را قبول دارم .و با توجه به گزارشهای بازی و.... عامل اصلی تنش سرمربی تیم است و جا تعجب دارد چرا ایشان محروم نشدند. .و حالا مظلوم نمایی میکند و پشت مردم و طرفدار قایم میشود. فدراسیون اگر اقتدار داشت بخصوص کمیته انظباطی باید سر مربی را که عامل اصلی این مصیبت بود را 100میلیون جریمه ویک سال محروم از فعالیت ورزشی میکرد .تا بفهمد اینجا میدان فوتبال است نه جنگ.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج