۴۱۰۹۲۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پول‌های فدراسیون در تاشکند توقیف شد!

سفر تیم‌ملی ایران به ازبکستان حاشیه‌های زیادی داشت. از دزدیده‌شدن اموال بازیکنان و حبس کاروان تیم‌ملی فوتبال ایران در فرودگاه که بگذریم به اتفاق جالب‌تری برمی‌خوریم که در نتیجه سهل‌انگاری مسئولان فدراسیون رخ داده است.

روزنامه شهروند: سفر تیم‌ملی ایران به ازبکستان حاشیه‌های زیادی داشت. از دزدیده‌شدن اموال بازیکنان و حبس کاروان تیم‌ملی فوتبال ایران در فرودگاه که بگذریم به اتفاق جالب‌تری برمی‌خوریم که در نتیجه سهل‌انگاری مسئولان فدراسیون رخ داده است.
توقیف چمدان دلارهای فدراسیون
مسئول امور مالی فدراسیون فوتبال که در این سفر مسئول مالی تیم‌ملی هم بوده، مبلغی بالغ بر ۱۱۷‌هزار و ۶۰۰ دلار آمریکا و ١٠‌هزار یورو ارز نقد را در چمدانی با خود به ازبکستان برده و از آنجایی که این مبلغ را اظهار فرودگاهی نکرده، پلیس فرودگاه تاشکند پس از کشف این چمدان پول، اقدام به توقیف تمام این پول می‌کند. این موضوع دردسر زیادی برای تیم‌ملی درست می‌کند چون ایران بدون پشتوانه مالی وارد تاشکند شد. توقیف پول کاروان تیم‌ملی در فرودگاه ازبکستان در شرایطی رخ داده که گویا مسئولان فدراسیون فوتبال با وجود سفرهای مکرر خارجی نمی‌دانستند طبق قوانین بین‌المللی و گمرکی هیچ فردی نمی‌تواند مبلغی بیشتر از ۱۰‌هزار دلار را به همراه خود وارد کشور دیگری کند، مگر این‌که پیش از ورود، در اظهارنامه‌ای فرودگاهی مبلغ همراه را با ذکر دلیل از قبل اعلام کرده باشد و به همین دلیل فدراسیون معادل ٥٠٠‌میلیون تومان ارز نقد را در چمدان با خود وارد کشور ازبکستان کرد. البته درنهایت این پول با پیگیری‌های فراوان سفارت ایران در تاشکند و همکاری پلیس ازبکستان از توقیف خارج و در اختیار سفارت ایران قرار گرفت اما این‌که چرا فدراسیون فوتبال قانونی به این سادگی را فراموش کرده و آن را نادیده گرفته بسیار عجیب است.
فدراسیون: پول پاداش‌ها بود

روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره توقیف چمدان پول تیم‌ملی در ازبکستان توضیح می‌دهد: «فدراسیون تمامی تمهیدات لازم را برای این بازی اندیشیده بود، حتی پاداش بازیکنان قرار بود پیش از بازی پرداخت شود. این‌که فدراسیون فوتبال با خودش مبالغی را به ازبکستان برده، دلیلی جز پرداخت هزینه سفر، پول توجیبی بازیکنان و پاداش آنها نداشته است. به‌هرحال می‌خواستیم بازیکنان قبل از بازی با ازبکستان پاداش‌شان را دریافت کرده و انگیزه لازم را داشته باشند. این ایده برای تمامی تیم‌های فدراسیون فوتبال ازجمله پایه و فوتسال وجود دارد. در زمان عزیمت به تهران پول‌ها در فرودگاه تاشکند ضبط شد اما با همکاری سفارت و وزارت امورخارجه توانستیم پول‌ها را برگردانیم.» البته توضیح فدراسیون بیشتر شبیه توجیه است و درباره این‌که چرا فدراسیون مرتکب چنین اشتباه بزرگی شده توضیحی داده نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج