۳۹۸۹۶۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

عزیزی: مساوی هم با ازبکستان خوب است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: نتایج قبلی ما مقابل ازبکستان هیچ ارتباطی به مسابقه روز پنجشنبه ندارد.

کاپ: خداداد عزیزی درباره دیدار روز پنجشنبه تیم های ایران و ازبکستان در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ اظهار داشت: در شرایط ویژه ای به مصاف ازبکستان می رویم. آنها در دو بازی اول خود شش امتیاز گرفتند و صدرنشین گروه هستند. اما ما ۴ امتیازی هستیم و اگر خدای ناکرده از آنها شکست بخوریم فاصله مان به ۵ امتیاز میرسد و ازبکستان مدعی می شود.

وی در ادامه افزود: فکر می کنم کسب یک نتیجه مساوی در ازبکستان نتیجه بدی نباشد. چراکه فاصله دو امتیازی ما با آنها حفظ می شود و می توانیم در بازی برگشت آنها را در تهران شکست دهیم و فاصله مان را جبران کنیم. اگر هم ببریم بسیار خوب می شود و می توانیم از همین الان بالار از آنها در جدول قرار بگیریم.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره بی شکست بودن تیم ملی در تاشکند مقابل ازبکستان گفت:این مسائل به نتیجه بازی روز پنجشنبه هیج ربطی ندارد. اگر این طور باشد آنها در مقدماتی جام جهانی قبلی ایران را شکست دادند. پس الان وضعیت شان بهتر است. من این طور فکر نمی کنم. شرایط هر مسابقه مربوط به خودش است و ربطی به این بازی ندارد.

وی همچنین اذعان داشت: ازبکستان فیزیکی فوتبال بازی می کند و تیم ملی مقابل این طور تیم ها همواره کار سختی داشته است و همیشه با این تیم ها مشکل داشته است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره موفقیت تیم ملی فوتسال و تیم ملی فوتبال نوجوانان خاطرنشان کرد: جا دارد موفقیت این دو تیم را به جامعه فوتبال و فوتسال ایران تبریک بگویم. من بازی های این دو تیم را کم و بیش دیدم و خدا را شکر که مردم از این نتایج راضی بودند. خدا را شکر این دو تیم به این موفقیت ها دست پیدا کردند.

وی درباره این مساله که برخی ها معتقدند چون مربی تیم های فوتسال و فوتبال نوجوانان ایرانی بوده به موفقیت آنها زیاد پرداخته نشده است گفت: من این طور فکر نمی کنم. چون با خیلی از بچه های مطبوعات دوست هستم و می شناسم و می دانم که برایشان مهم نیست که ایران با چه مربی به موفقیت برسد. فرقی نمی کند که مربی ایرانی به این موفقیت رسیده باشد یا غیر ایرانی.

عزیزی در پایان درباره صحبت های مهران مدیری در برنامه دور همی و اشاره اش به وجود دلالی در فوتبال ایران گفت: متاسفانه فرصت نشد که این برنامه را ببینم اما شنیدم که مدیری از دلالی در فوتبال صحبت کرده است. به نظرم حرف های او درست است و کسی نباید از حرفهایش ناراحت شود. اما فقط در فوتبال و ورزش فقط از این مسائل نداریم و در رشته های دیگر مثل سینما و... هم این مشکلات وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • علی

      تیمی که برای مساوی به زمین بره شکستش حتمیه !!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج